شبکه های اجتماعی

5 دوره برتر بازاریابی اینستاگرام برای دریافت لایک + فالوور بیشتر

بازاریابی اینستاگرام دائماً در حال تغییر است و همگام شدن با همه استراتژی‌ها، ویژگی‌ها و بهترین شیوه‌های جدید می‌تواند چالش برانگیز باشد. اینجاست که آموزش بازاریابی اینستاگرام وارد می شود!

خوشبختانه، تعداد زیادی دوره رایگان (یا ارزان) بازاریابی در اینستاگرام وجود دارد تا هر آنچه را که برای به دست آوردن لایک و فالوور بیشتر در اینستاگرام باید بدانید، به شما آموزش می دهد.

با خرید لایک اینستاگرام می توانید ایمپریشن پست های خود را افزایش دهید می توانید از سایت ناب فالوور هر مقدار لایک با هر کیفیتی خریداری کنید.

اما چگونه بهترین دوره بازاریابی اینستاگرام را برای خود انتخاب می کنید؟

ما 5 مورد از بهترین منابع آموزش آنلاین اینستاگرام را گردآوری کردیم که به شما کمک می کند زیبایی اینستاگرام خود را کامل کنید، بهترین هشتگ ها را برای کسب و کار خود پیدا کنید و تعامل بیشتری داشته باشید.

دوره بازاریابی اینستاگرام شماره 1: با استفانی گیلبرت محتوایی ایجاد کنید که لایک بیشتری دریافت کند

راز افزایش لایک در اینستاگرام چیست؟

همه چیز با محتوا شروع می‌شود و یکی از سخت‌ترین بخش‌های استفاده از اینستاگرام برای تجارت، ایجاد محتوای زیبا برای فید شما، هر روز است.

خوشبختانه استفانی گیلبرت از Small Talk Social اینجاست تا کار را کمی آسان‌تر کند!

در دوره پولی او، Curate/Create: یک استاد کلاس محتوای اینستاگرام برای کارآفرینان خلاق، استفانی نکات و ترفندهایی را برای نحوه ایجاد و منبع محتوایی برای اینستاگرام که مردم دوست داشته باشند به اشتراک می گذارد.

این دوره دارای دو موضوع اصلی است: سرپرستی و ایجاد.

در بخش اول، استفانی نحوه منبع‌یابی و ارسال مجدد محتوا، نحوه یافتن محتوایی که با زیبایی‌شناسی کسب‌وکار شما مطابقت دارد، 3 کاری که باید قبل از ارسال مجدد انجام دهید، و نحوه تشویق جامعه خود برای ایجاد محتوا برای شما را پوشش می‌دهد.

در قسمت دوم دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه با دوربین گوشی خود به تصاویر خود سبک، عکاسی و ویرایش کنید.

هزینه: 99 دلار آمریکاطول: 1-2 ساعتنوع دوره: آموزش کتاب الکترونیکی و ویدئویی لینک ثبت نام: Curate/Create: یک استاد کلاس محتوای اینستاگرام برای کارآفرینان خلاق

بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی خرید فالوور واقعی اینستاگرام می باشد.

دوره رایگان بازاریابی اینستاگرام شماره 2: زیبایی شناسی اینستاگرام خود را با بعد ایجاد کنید

دنبال کننده های بیشتر اینستاگرام و فید بهتری می خواهید؟

در کمتر از 30 دقیقه، یاد بگیرید که چگونه زیبایی اینستاگرام خود را طراحی کنید و فید عالی را برنامه ریزی کنید، بنابراین می توانید اینستاگرام خود را سریعتر با دوره آموزش رایگان Later’s Instagram، How to Create Instagram Your Estetic.

تریلر دوره را در اینجا تماشا کنید تا نگاهی کوتاه بیاندازید:

دروس شامل:

  • 3 عنصر کلیدی یک فید خوب اینستاگرام
  • چگونه عکس ها را برای یک فید منسجم اینستاگرام ویرایش کنیم
  • چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر را برای فید خود مدیریت کنید
  • نکاتی برای برنامه ریزی 1 هفته پست در 20 دقیقه

این دوره توسط تیلور لورن و لیزی مک‌نیل Later’s بسیار میزبانی می‌شود، اما شما از 4 سخنران مهمان نیز خواهید شنید که در همه چیز اینستاگرام حرفه‌ای هستند.

هزینه: رایگانطول: 30 دقیقهنوع دوره: آموزش تصویریلینک ثبت نام: چگونه زیبایی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

دوره 3 بازاریابی اینستاگرام: با الکس توبی به هشتگ های اینستاگرام تسلط پیدا کنید

آیا می خواهید رشد فالوور خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ هشتگ های اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است!

اما چگونه می توان فهمید که از کدام هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید استراتژی پیدا کردن هشتگ‌های مناسب برای کسب‌وکارتان را بیاموزید، دوره آموزشی جامع بازاریابی اینستاگرامی Alex Tooby، هشتگ قهرمان، را بررسی کنید.

دروس شامل:

  • 4 دستورالعمل اصلی که حرفه ای ها برای انتخاب بهینه هشتگ دنبال می کنند
  • 3 کاری که باید انجام دهید تا از سایه بان شدن اینستاگرام جلوگیری کنید
  • چگونه یک هشتگ برند قدرتمند ایجاد کنیم که مخاطبان شما را درگیر کند

فقط در یک ساعت، دقیقاً یاد خواهید گرفت که الکس چگونه از هشتگ ها برای رشد کسب و کار خود استفاده کرده است و این دوره اخیراً در سال 2017 به روز شده است تا بهترین شیوه های فعلی هشتگ را منعکس کند.

هزینه: 127 دلار آمریکاطول: 1 ساعتنوع دوره: آموزش تصویری با کتاب کار، راهنماهای شروع هشتگ و دسترسی انحصاری به گروه فیس بوک هیرو هشتگلینک ثبت نام: قهرمان هشتگ

دوره بازاریابی اینستاگرام شماره 4: پنج دقیقه سرعت برای رشد اینستاگرام با Craftsposure

زمان کوتاهی است؟ دوره آموزشی رایگان اینستاگرام Craftsposure، پنج دقیقه رشد اینستاگرام را بررسی کنید.

به مدت پنج روز، یک درس پنج دقیقه ای رایگان را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند تا مهارت های بازاریابی اینستاگرام خود را بهبود بخشید.

این دوره بر نحوه استفاده از هشتگ های مناسب، یافتن مخاطبان هدف، گرفتن عکس های بهتر، تبلیغ محصولات و خدمات و شکست الگوریتم اینستاگرام تمرکز دارد.

اگر به دنبال نکات کلی بازاریابی اینستاگرام هستید، این یک دوره خوب برای شروع است!

هزینه: رایگانطول: 25 دقیقهنوع دوره: دوره پست الکترونیکیلینک ثبت نام: رشد پنج دقیقه ای اینستاگرام

دوره بازاریابی اینستاگرام شماره 5: اینستاگرام برای مبتدیان با Sue B. Zimmerman

آیا در استفاده از اینستاگرام برای تجارت تازه کار هستید؟

اگر برای ساختن استراتژی اینستاگرام خود از ابتدا به کمک نیاز دارید، یا برای افزایش فالوورهای خود از 500 گذشته مشکل دارید، دوره آماده تنظیم گرام Sue B. Zimmerman برای شما مناسب است.

این دوره بازاریابی اینستاگرام به طور خاص برای «صاحبان کسب و کارهای جدید و آینده دار که می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک حساب اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنند، رشد کنند و حفظ کنند» ایجاد شده است.

اگر در فکر جذب مشتریان جدید از اینستاگرام غرق شدید، سو در هر مرحله با شما همراه خواهد بود! این دوره شامل دسترسی به یک گروه انحصاری فیس بوک است تا بتوانید سوالات خود را بپرسید و پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

هزینه: 297 دلار آمریکاطول: 8-10 ساعت (شامل کارهایی که در حساب خود انجام می دهید)نوع دوره: دوره ویدیویی با کتاب کار، ارسال تقویم و دسترسی به یک گروه انحصاری فیس بوکلینک ثبت نام: آماده، تنظیم، گرم!

جایزه! منابع آموزشی رایگان اینستاگرام:

به دنبال آموزش بیشتر اینستاگرام هستید؟ این منابع رایگان را بررسی کنید:

آیا می خواهید آموزش بازاریابی اینستاگرام بیشتری داشته باشید؟ با عضویت در این سایت، از همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب عالی در اینستاگرام نیاز دارید به روز باشید. بعد خبرنامه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا