شبکه های اجتماعی

افراد دستیاران هوش مصنوعی شخصی مانند ChatGPT: مخترع وب خواهند داشت

مخترع شبکه جهانی وب (همچنین به عنوان وب شناخته می شود)، تیم برنرز لی گفت که در آینده، افراد دستیار هوش مصنوعی شخصی خود را خواهند داشت، مشابه ChatGPT.

در یک قسمت اخیر از CNBCفراتر از دره پادکست، برنرز لی گفت که شرکت جدید او تصور می‌کند که مردم «پاد» آنلاین داشته باشند که در آن تمام داده‌های شخصی آنها ذخیره می‌شود.

Inrupt، استارت آپی است که توسط Berners-Lee تأسیس شده است، با هدف ارائه یک ورود به کاربران وب که می تواند در چندین وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

Inrupt قصد دارد داده‌های تک تک کاربران را در ظروف دیجیتالی به عنوان بخشی از کار خود بر روی توسعه آن فناوری ذخیره کند.

به گزارش فورچون، این غلاف‌ها می‌توانند به وب‌سایت‌ها یا خدمات دسترسی به برخی یا همه اطلاعات شخصی افراد، از الگوهای خواب گرفته تا ترجیحات خرید، اجازه دهند.

برنرز لی پیشنهاد کرد که به محض اینکه آنها به واقعیت تبدیل شدند، یک چت ربات پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی – شبیه به پدیده هوش مصنوعی ChatGPT – می تواند از غلاف های داده برای عمل به عنوان یک دستیار شخصی دیجیتال استفاده کند.

“ما آن را صدا می کنیم چارلی. برنرز لی گفت چارلی یک هوش مصنوعی است که برای شما کار می کند.

او گفت که بر خلاف دیگر دستیاران مجازی مانند آمازون‘s الکسا و سیری اپل، چت بات مورد نظر او به فناوری بزرگ مرتبط نخواهد بود.

برنرز لی گفت که از نظر قانونی برای کاربر خود، بسیار شبیه به یک نماینده یا یک وکیل، کار خواهد کرد.

او گفت: «در این صورت، اگر (چارلی) واقعاً برای من کار کند، با تمام داده‌هایم به (آن) اعتماد خواهم کرد و انتظار دارم (آن) بسیار روشن‌تر باشد.

این هوش مصنوعی تمام چیزهایی را که از آمازون خریده‌اید، اما همچنین تغذیه شما — هر چیزی که خورده‌اید – داده‌های تناسب اندام شما و (غیره) را در غلاف شما می‌بیند. بنابراین، اگر هوش مصنوعی را روی غلاف خود اجرا کنید. ، به چیزهای بسیار جالب تری نسبت به هر چیز دیگری مانند سیری یا الکسا که روی این سیلوها کار می کنند دسترسی خواهد داشت. [where] برنرز لی گفت: آنها محدود هستند.

مخترع وب همچنین گفت که قدرت هر ربات هوش مصنوعی “همه به داده ها بستگی دارد.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا