شبکه های اجتماعی

ایرباس در حال آزمایش فناوری پرواز خودگردان

سازنده هواپیماهای تجاری ایرباس در حال تست یک مجموعه جدید است فناوری خودکار که پتانسیل بهبود ایمنی و کارایی پرواز را دارد.

به گفته ایرباس، خود مختار تکنولوژی که به عنوان متعلق به این شرکت شناخته شده است DragonFly The Verge گزارش می دهد که پروژه، “انحراف اضطراری خودکار در سفرهای دریایی، فرود خودکار، و کمک تاکسی” را ارائه می دهد.

این شرکت در حال آزمایش ویژگی های جدید با استفاده از هواپیمای A350-1000 در سایت آزمایشی خود است. Airbus UpNext، بخش غول هوافضا که فناوری جدید را قبل از معرفی آن به ناوگان بزرگتر آزمایش می کند، در حال انجام این آزمایش است.

همچنین بخوانید

Continental با شرکت تراشه‌های هوش مصنوعی Ambarella در زمینه رانندگی خودکار شریک است
ایالات متحده از تسلا در مورد توییت ماسک در مورد عملکرد نظارت بر راننده سوال می کند

علاوه بر این، این شرکت گفت که هدف این فناوری کپی کردن توانایی حشرات در تشخیص مکان های خاص است.

ایزابل لاکاز، رئیس نمایشگر DragonFly، Airbus UpNext، در بیانیه‌ای گفت: «این آزمایش‌ها یکی از چندین گام در تحقیقات روشمند فناوری‌ها برای افزایش بیشتر عملیات و بهبود ایمنی است.

سیستم‌های در حال توسعه با الهام از بیومیمیک و طبیعت به همان شیوه‌ای که سنجاقک‌ها توانایی تشخیص نقاط دیدنی را دارند، طراحی شده‌اند تا ویژگی‌هایی را در منظره شناسایی کنند که هواپیما را قادر می‌سازد تا به طور مستقل در محیط اطراف خود «دید» و به طور ایمن مانور دهد. لاکاز افزود.

علاوه بر این، Airbus UpNext از داده‌های آزمایشی برای «آماده‌سازی نسل بعدی الگوریتم‌های مبتنی بر بینایی رایانه‌ای برای پیشبرد کمک‌های فرود و تاکسی» استفاده می‌کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا