شبکه های اجتماعی

چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرد؟ اینستاگرام را آنفالو می کند

اینستاگرام به کاربران اطلاع نمی دهد که چند نفر آنها را آنفالو کرده اند یا چه کسانی هستند. ابزارهای شخص ثالثی وجود داشته اند که به شما فالو کردن را نشان می دهند (مثلاً لغو فالوگرام) اما به دلیل شرایط استفاده جدید اینستاگرام آنها بسته شده اند. برخی از ابزارها هنوز هم از نظر فنی می توانند فالوورهای شما را به شما نشان دهند. این شامل شلوغی جمعیت، Instafollow & Whofollow.

آیا این برنامه‌های فالو نشده شرایط استفاده اینستاگرام را نقض می‌کنند؟

با توجه به تغییر کاربری اینستاگرام در سال 2013، بسیاری از ابزارهای شخص ثالث مجبور به خاموش شدن شدند. این ابزارها به استانداردهای جدید پایبند نبودند و بنابراین دیگر قادر به ادامه کار نبودند. یکی از نمونه‌ها Unfollowgram بود که به کاربران این امکان را می‌داد تا چند سال دنبال کننده‌های خود را ببینند. در حالی که بسیاری از ابزارهایی که به این استانداردها پایبند بودند، می‌توانستند ادامه دهند، Unfollowgram متأسفانه چنین نبود.

در مورد برنامه های آنفالو شده اینستاگرام که هنوز در حال اجرا هستند چطور؟ آیا آنها شرایط استفاده از اینستاگرام را زیر پا می گذارند؟ آنها به خوبی می توانند باشند. سرویس آنها مشابه Unfollowgram است، تنها تفاوت آنها این است که آنها برنامه های تلفن همراه هستند در حالی که اولی در دسکتاپ قابل دسترسی بود. در جایی که Unfollowgram بسته شده است، این برنامه ها خاموش نشده اند (البته برخی مشکلات فنی را تجربه کرده اند). توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از این برنامه‌ها از قضاوت خود استفاده کنید، اگر کمی مبهم به نظر می‌رسند، ممکن است ارزش روشن ماندن را داشته باشد.

Crowdfire چیست؟

صفحه اصلی Crowdfire

Crowdfire به عنوان یک ابزار تعامل در رسانه های اجتماعی توصیف می شود. هدف از کار منحصراً با اینستاگرام و توییتر این است که بینش رسانه های اجتماعی را واضح تر و مفیدتر کند. این به شما کمک می‌کند تا به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی را که بر آمار فالوور/عدم فالوور شما تأثیر می‌گذارد، پیدا کنید، افرادی را پیدا کنید که شما را دنبال نمی‌کنند و مهم‌تر از همه، آن‌فالوورهای اخیرتان را به شما نشان می‌دهد. اگر به‌دنبال استفاده از این ویژگی‌ها هستید، باید به یکی از برنامه‌های Crowdfire ارتقا دهید که از 9.99 دلار شروع می‌شود تا 199.99 دلار. آیا کار می کند؟ خوب اینجا بود که ما یک مشکل را دیدیم. با وجود همه آزمایش‌های ما، Crowdfire قادر به ردیابی دنبال‌کنندگان یا آنفالوکنندگان جدید نبود. این ممکن است به دلیل یک خطای فنی ناخوشایند باشد، اما مانند سایر برنامه‌ها حتماً مراقب باشید.

Instafollow چیست؟برنامه instafollowبرنامه instafollow

Instafollow (به نام Followers For Instagram در فروشگاه اپل) یک برنامه تلفن همراه برای اندروید و iOS است که همه دنبال کنندگان شما را ردیابی می کند. می توانید «فالوورهای به دست آمده» و مهمتر از همه «فالوورهای از دست رفته» را بررسی کنید. ویژگی‌های اضافی شامل دیدن «پسندان برتر»، «نظر دهندگان برتر» و نام‌های مرموز «تحسین‌کنندگان مخفی» است. ویژگی‌های ساده رایگان هستند، اما اگر به دنبال اضافه کردن بیش از یک حساب یا مشاهده تحلیل‌های پیشرفته‌تر هستید، باید به یکی از خریدهای درون برنامه‌ای متعهد شوید.

Whofollow چیست؟

برنامه whofollow

شبیه به Instafollow، WhoUnfollow (نام کامل WhoUnfollow برای اینستاگرام) به شما امکان می دهد ببینید چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است. همچنین به شما نشان می‌دهد چه کسانی را دنبال می‌کنید و از آنها فالو نمی‌کنید، و همچنین بینش‌های مشابهی مانند «پسندان برتر» و «نظردهندگان برتر». گزارش‌هایی از چندین مشکل فنی با Whofollow گزارش شده است، بنابراین ممکن است در ابتدا ارزش یک ابزار محبوب‌تر را داشته باشد.

چرا باید آنفالوورهای اینستاگرام خود را ردیابی کنم؟

تلاش زیادی برای جذب فالوورهای جدید اینستاگرام انجام می شود، چه بهبود عکس های شما، انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست یا کمتر. محترم به معنای. با این حال، هنگامی که یک فالوور را از دست می دهید، این می تواند سریع ترین راه برای یافتن مشکلات مهم در تلاش های رسانه های اجتماعی شما باشد. شما می توانید با آنفالوورهای خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که چرا تصمیم به ترک گرفتند. شاید به دلیل تغییر در محتوای شما باشد، شاید به این دلیل که اخیراً به اندازه کافی پست نمی گذارید (دلیل دیگری برای شروع زمان بندی پست های خود). اگر صحبت با فالوورهای جدید راهی عالی برای یادگیری نقاط قوت شماست، صحبت با آنفالوورهای جدید راهی عالی برای یادگیری نقاط ضعف خود و فهمیدن دلیل عدم فالو شدن شما است.

HOPPER HQ را رایگان امتحان کنیدپست بسیار ساده، داستان + زمانبندی حلقه

تمام کانال های اجتماعی خود را به صورت بصری برنامه ریزی کنید. اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، فیسبوک + لینکدین.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا