بازی

چگونه در لیتل ویچ نوبتا، اسانس را پرورش دهیم و سطح خود را ارتقا دهیم

لینک های سریع

  • امتیازات کشاورزی گوهر روح
  • نکات کلی کشاورزی جوهر روح

برای زنده ماندن در جادوگر کوچک نوبتا، باید قدرتمندتر شوید و آمار خود را سطح کنید. در حالی که می‌توانید با یافتن ارتقاء در طول بازی، طلسم‌های خود را تقویت کنید، اگر می‌خواهید آمار خود را افزایش دهید، نمی‌توانید همین کار را انجام دهید.


مطالب مرتبط: آزاردهنده ترین دشمنان بازی های سولزبورن

شما باید بدانید که بر روی کدام آمار تمرکز کنید و در عین حال بدانید که چگونه جوهر روح را به دست آورید، بنابراین از طریق دشمنان مبارزه خواهید کرد و بازی را ادامه خواهید داد. با این حال، دانستن اینکه باید تلاش های خود را در کجا متمرکز کنید ممکن است چالش برانگیز باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید از یک راهنمای برای دانستن اینکه کدام آمار مهم است و چگونه می توانید جوهر روح بیشتری را جمع آوری کنید، استفاده کنید.


ارتقای آمار توضیح داده شده است

می‌خواهید با مرور به‌روزرسانی‌های مختلف آمار شروع کنید، آنچه را که ارائه می‌دهند را درک کنید و ببینید کدام یک را باید در اولویت قرار دهید.

گیمر ویدیوی روز

ارتقاء آمار

چکار میکند

چقدر باید آن را اولویت بندی کنید

HP

این HP شما را شش افزایش می دهد.

اچ پی در مورد یک آمار خیلی انتقادی نمی کند، وقتی نکاتی را در آن قرار دهید. شما فقط باید آن را با گوش پخش کنید: اگر دشمنان آسیب زیادی وارد می کنند، نکاتی را در HP خود قرار دهید. شما می توانید به قرار دادن امتیاز در HP خود ادامه دهید اگر این یک است گزینه کم هزینه. به هر حال، اگر روی انتخاب های دیگر تمرکز کنید، متوجه خواهید شد که عقب مانده و هزینه ها کمتر است، به این معنی که می توانید از جوهر باقی مانده روح برای تقویت آن

نماینده مجلس

MP شما را شش افزایش می دهد.

MP یک آمار بسیار مهم است، اما زمانی که یک استخر جامد مانا داشته باشید چندان نگران نخواهید بود. نکاتی را زودتر به آن توجه کنید تا نیازهای خود را پوشش دهید. اگر شروع به عقب افتادن کرد، باید آن را مانند HP تقویت کنید. همچنین اگر می‌خواهید به طور کلی طلسم‌های بیشتری را بدون نیاز به طفره رفتن یا انجام حملات غوغایی انجام دهید، می‌توانید به آن امتیاز بدهید.

استقامت

استقامت شما را تا سه افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین آماربه خصوص در اوایل شما از آن استفاده خواهید کرد دوی سرعت و طفره رفتن، بنابراین باید این آمار را در طول بازی حفظ کنید. وقتی به حدود رسیدید سطح 30 در مورد آن، امتیازها چندان مهم نیستند، اما باید زودتر آن را در اولویت قرار دهید. در صورت عقب افتادن از سایر آمار، می توانید امتیاز بیشتری اضافه کنید. حتی اگر ممکن است به آن آمارهای اضافی نیاز نداشته باشید، می توانید از هر جوهر روح اضافی در Stamina برای دریافت چند جاخالی بیشتر استفاده کنید.

استحکام – قدرت

شما آسیب خود را افزایش می دهید حملات غوغایی، خود را تقویت کنید بازسازی مانا، و خود را افزایش دهید هدف گذاری ثبات.

این آمار ممکن است بی فایده به نظر برسد، زیرا حملات غوغا معمولاً ارزش استفاده را ندارند، اما سودمندی آن ناشی از افزایش آمار دیگر است. به عنوان مثال، هر چه بازآفرینی مانا بیشتر باشد، کمتر به استفاده از حملات فیزیکی در نبرد نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، هرچه حملات غوغایی شما قوی تر باشد، Mana بیشتری را بازیابی خواهید کرد. شما همچنین می توانید Strength را با خود هم افزایی کنید هاله آتش برای وارد کردن صدمات فراوان به برخی از دشمنان. ثبات هدف نیز تفاوت ایجاد می کند. هر حمله باعث می شود که هدف شما به آن برسد به آرامی بلند شوید وقتی برای اولین بار شروع می کنید، به این معنی که باید آن را مطابق با آن تنظیم کنید.

هوش

شما آسیب جادویی خود را افزایش می دهید.

این هرگز ضرری ندارد که به هوش خود امتیاز دهید. تو می خواهی که آسیب خود را به حداکثر برسانید. در این بازی یک حمله خوب یک دفاع خوب است، بنابراین شکست دادن دشمنان با استفاده از حملات کمتر به بقای شما کمک می کند. به طور کلی، شما می خواهید هر بار که به مجسمه می روید، سطوح را در Intelligence قرار دهید. در نهایت، شما می توانید با یک حمله بیشتر دشمنان را از بین ببرید و زمان کمتری را برای مبارزه با باس ها صرف کنید. هر چه زمان کمتری را در جنگ بگذرانید، آسیب کمتری خواهید دیدبنابراین همیشه روی هوش خود کار کنید.

مهارت

خودت را تقویت می کنی سرعت شارژ املایی و خود را افزایش دهید مدت هاله.

این همیشه یک ارتقاء مفید است. از آنجایی که می خواهید از شات های شارژ علیه باس ها استفاده کنید، داشتن هاله گسترده و سرعت سریع می تواند تفاوت ایجاد کند. شما می خواهید آن را تا زمانی که طول بکشد ارتقا دهید دو سه ثانیه برای هدایت طلسم خود می توانید در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و در عین حال خطر از دست دادن شارژ خود را کاهش دهید.

اگر می‌خواهید یک دستورالعمل کلی برای مقابله با افزایش سطح خود داشته باشید، می‌توانید از این دستور پیروی کنید تا تصمیم‌گیری برای ارتقای خود آسان‌تر شود.

  1. هوش
  2. استقامت
  3. مهارت
  4. استحکام – قدرت
  5. نماینده مجلس
  6. HP

با این حال، این می تواند بر اساس سبک بازی شما متفاوت باشد. مثلا، اگر اغلب از حملات شارژ استفاده نمی کنید، ممکن است نخواهید با Dexterity زحمت بکشید. از طرف دیگر، اگر شما در Mana کم ندارید، نیازی نیست به همان اندازه امتیاز به Strength یا MP بدهید.

حتی اگر برخی از آمارها بیشتر از بقیه مهم باشند، از هیچکدام غافل نشوید. از آنجایی که هرکدام با دادن امتیاز بیشتر برای ارتقاء سطح هزینه بیشتری دارند، از آن برای متعادل کردن آمار خود استفاده کنید. اگر یک آمار شروع به عقب افتادن کرد، ارتقاء سطح آن مانع از افزایش سایر آمارها نمی شود، بنابراین می توانید آن را ارتقا دهید.

مطالب مرتبط: بهترین بازی‌های 2 بعدی Soulslike

امتیازات کشاورزی گوهر روح

نوبتا با حمله به کریستال های آتش در لیتل ویچ نوبتا، پازل غار زیرزمینی را تکمیل می کند.

شما می خواهید بهترین نقاط پرورش جوهر روح را برای پوشش نیازها و ارتقاء سطح خود شناسایی کنید.

اسکرین شات

موقعیت

مسیری که دنبال خواهید کرد

تخمینی سود جوهر روح

نوبتا در معبد Ukon است و مجسمه الهه را در دوردست در Little Witch Nobeta می بیند.

زیارتگاه اوکون – تالار مرکزی

به اتاق قبلی که از جایی که بچه گربه را نجات داده بودید، برگردید. در اینجا می توانید با حدود شش یا چند دشمن مبارزه کنید، سپس به مجسمه برگردید.

حدود 50 عدد برای هر دشمن، که منجر به حدود 300 جوهر روح می شود.

نوبتا از غار زیرزمینی می گذرد و در فیلم جادوگر کوچک نوبتا طلسم می کند.

معبد اوکون – تالار بزرگ زیرزمینی

اتاق را ترک کرده و با آن به اتاق بازگردید پازل آتش. شما می توانید دشمنان را در اینجا شکست دهید، از مسیر خارج شوید و به سمت آن رها شوید سطح پایین تر. ده ها یا چند دشمن را در اینجا شکست دهید، سپس راه خود را به مجسمه برگردید.

حدود 600 جوهر روح.

نوبتا با قیچی با عروسک غول پیکری که به نوبتا در لیتل ویچ نوبتا حمله می کند می جنگد.

خرابه های گدازه – بن بست

مسیر را به سمت رئیس ادامه دهید. آ دشمن بزرگ با قیچی اگر به سمت باس فایت بدوید، تخم ریزی می شود. اگر این دشمن را با حملات باردار شکست دهید، فقط نیم دقیقه طول می کشد تا بجنگید.

حدود 200 جوهر روح، اما از آنجایی که تکمیل این مسیر تنها حدود 45 ثانیه طول می کشد، می توانید به راحتی بیش از 1000 جوهر روح را در کمتر از پنج دقیقه پرورش دهید.

نوبتا در مقابل مجسمه داونروین قلعه در جادوگر کوچک نوبتا ایستاده است.

قلعه سپیده دم – اتاق تخت

مجسمه را ترک می کنید، به طرف دیگر راه پله می روید و وارد در منتهی به آن می شوید معبد اوکون – گذرگاه مخفی. به جلو می روید، در اتاق اول با دشمنان می جنگید، سپس وارد اتاق دوم سمت چپ می شوید. شما می توانید به گشت و گذار در منطقه ادامه دهید یا به مجسمه الهه برگردید و شفا پیدا کنید.

بین 1000 تا 1500 جوهر روح.

نوبتا در یکی از زیارتگاه های قلمرو روح در لیتل ویچ نوبتا قرار دارد.

قلمرو روح – چهارراه

به سمت راست بروید و وارد شوید سازه سنگی. شما می توانید از طریق این منطقه سفر کنید، با تمام دشمنان مبارزه کنید و سپس به مجسمه برگردید.

حدود 2000 جوهر روح.

Nobeta در Abyss - Crossroads Goddess Statue in Little Witch Nobeta دعا می کند.

پرتگاه – چهارراه

قبل از خود سه تله‌پورتر خواهید داشت، پس از آن استفاده کنید یکی را ترک کرد. شما چند دشمن قدرتمند در منطقه خواهید داشت غار زیرزمینی نقطه کشاورزی همین مسیر را دنبال کنید و بدانید که تنها با حملات غوغا می توانید به دشمنان سنگی آسیب بزنید.

حدود 1500 جوهر روح.

مطالب مرتبط: بهترین تیراندازان سوم شخص، رتبه بندی شده

نکات کلی کشاورزی جوهر روح

نوبتا برای مبارزه با دشمنان در لیتل ویچ نوبتا، یک حمله Arcane را آماده می کند.

اگر به کمک بیشتری در مورد جوهر روح خود نیاز دارید، باید از نکات کشاورزی جوهر روح استفاده کنید.

  • هنگام مبارزه با دشمنان، به راحتی از مانا استفاده کنید. از آنجایی که پس از بازگشت به حرم، HP و MP خود را بازیابی می‌کنید، می‌توانید در عین حال از پیشرفت خود صرفه‌جویی کنید.
  • از هیچکدام استفاده نکنید اقلام ارزش نفرین. اگر در حین مبارزه بمیرید بخشی از جوهر روح خود را از دست خواهید داد. به طور کلی، شما باید اجتناب از استفاده از اقلام از آنجایی که شما می خواهید آنها را برای باس فایت ها ذخیره کنید.
  • از بازگشت به حرم و شفا در صورت کمبود سلامتی نترسید. به این ترتیب، اگر از آیتم‌های با ارزش نفرین استفاده کنید، وقت خود را برای تولید مجدد در حرم یا از دست دادن جوهر روح تلف نخواهید کرد.
  • نه تنها با استفاده از مجسمه ها شفا خواهید یافت، بلکه دشمنان دوباره رشد خواهند کرد. سپس می توانید از آنها نه تنها برای درمان خود، بلکه برای بازگرداندن دشمنان استفاده کنید، بنابراین می توانید تا زمانی که تجربه کافی برای نیازهای خود به دست آورید، به کشاورزی ادامه دهید.

بعدی: بهترین بازی های شبیه به روح برای گیمرهای با بودجه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا