شبکه های اجتماعی

نحوه ردیابی مکان زنده آنلاین

بعد از موکا در خلیج بنگالبیپورجوی – دومین طوفان سال 2023 شمال اقیانوس هند فصل طوفان اینجاست این بار طوفان به سمت غرب سرزمین اصلی هند برخورد کرده است. در 6 ژوئن به یک طوفان طوفانی تبدیل شد و انتظار می‌رود که ساحل کوچ را درنوردد. این به عنوان یک طوفان بر فراز وجود داشته است دریای عرب طی چند روز گذشته، آن را به یکی از طوفان های طولانی مدتی تبدیل کرده است که هند را تحت تاثیر قرار داده است.

چه طوفانی بیپورجوی به معنای

طوفان Biporjoy نام خود را از نام بنگالی توصیه شده توسط بنگلادش به معنای “فاجعه” گرفته است. سیکلون ها طبق دستورالعمل توسط نامگذاری می شوند سازمان جهانی هواشناسی (WMO).

در اینجا نحوه ردیابی طوفان Biporjoy در تلفن های هوشمند خود آورده شده است:

وب سایت Zoom Earth: این وب‌سایت به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره پیشرفت طوفان ارائه می‌دهد. همچنین انیمیشن های تصاویر ماهواره ای و مناطق آسیب دیده را نشان می دهد. کاربران می توانند از طریق گوشی های هوشمند یا دسکتاپ به وب سایت ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، این برنامه همچنین داده هایی را در مورد باد، فشار، دما، نوسانات رطوبت و نمودارهای فشار هوا ارائه می دهد.

Rainviewer.com: این وب‌سایت پیشرفت طوفان‌ها و مناطقی که احتمالاً بر آن تأثیر می‌گذارد را ردیابی می‌کند. کاربران می توانند اپلیکیشن موبایل Rainviewer را برای پیگیری طوفان دانلود کنند.

Cyclocane.com: Cyclocane.com وب سایت دیگری است که به روزرسانی های طوفان را دنبال می کند. به عنوان مثال، برای دانستن بیشتر در مورد طوفان موکا، وب سایت به صفحه “ردیاب طوفان موکا” هدایت می شود. همچنین مناطق آسیب دیده را نشان می دهد.

SkyMet آب و هوا اپلیکیشن/وب سایت: برنامه/وب‌سایت به‌روزرسانی‌هایی درباره آب‌وهوا در مناطق مختلف و همچنین هشدارهای دیگری ارائه می‌کند.

اداره هواشناسی هند سایت اینترنتی: کاربران تلفن های هوشمند همچنین می توانند طوفان موکا را در وب سایت IMD ردیابی کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا