شبکه های اجتماعی

اکنون می توانید جلوه های AR خود را در استوری های اینستاگرام ایجاد کنید

خبر بزرگ: اکنون می توانید با استفاده از Spark AR Studio فیلترهای AR خود را برای استوری های اینستاگرام ایجاد و منتشر کنید!

به علاوه، اینستاگرام همچنین در حال معرفی یک گالری افکت جدید است کشف فیلترهای منحصر به فرد استوری اینستاگرام از جامعه سازندگان را آسان تر کنید!

این هست *بزرگ* اخبار برای برندها و کاربران عادی به طور یکسان.

تا به حال Spark AR Studio (نرم افزاری که برای ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده در اینستاگرام استفاده می شود) در حالت بتا بسته بود، به این معنی که اگر می خواستید افکت های AR سفارشی خود را در اینستاگرام منتشر کنید، باید در برنامه پذیرفته می شدید.

اما اکنون که استودیوی Spark AR برای همه باز است، انتظار داریم تعداد زیادی برند و کسب‌وکار با فیلترهای AR سفارشی خود خلاقیت پیدا کنند!

در اینجا همه چیزهایی که باید درباره نسخه بتای باز Spark AR Studio و گالری افکت های جدید در اینستاگرام بدانید آمده است:

Spark AR Studio اکنون در نسخه Open Beta برای اینستاگرام است!

ICYMI: Spark AR Studio یک پلتفرم متعلق به فیس بوک برای ایجاد افکت های AR (“واقعیت افزوده”) برای استوری های اینستاگرام، استوری های فیس بوک، مسنجر و موارد دیگر است.

و اگرچه کمی بیش از یک سال پیش راه‌اندازی شد، استودیوی Spark AR با هنرمندان و طراحانی که از این برنامه برای ایجاد فیلترهای سرگرم‌کننده و خلاقانه برای استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند – مانند فیلتر «Beauty3000» @johwska، موفقیت چشمگیری داشته است. و فیلتر @itscovl “Groovy, baby”.

تا پیش از این، استودیو Spark AR در نسخه آزمایشی بسته بود، به این معنی که اگر می‌خواهید افکت‌های AR سفارشی خود را در اینستاگرام منتشر کنید، باید در برنامه پذیرفته می‌شوید.

از طرف دیگر، فیس بوک در کنفرانس F8 امسال اعلام کرد که قصد دارد نسخه بتای بسته را در تابستان امسال برای انتشار باز کند.

خب، به نظر می رسد که آن روز بالاخره فرا رسیده است!

طبق اعلامیه فیسبوک، از امروز هر کسی می تواند جلوه های Spark AR خود را در اینستاگرام ایجاد و منتشر کند.

و منظور ماست هر کسی!

ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما Spark AR Studio برای هر کسی با هر سطح مهارتی طراحی شده است که بدون توجه به پیشینه فنی شما، خود را بیان کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Spark AR Studio را دانلود کنید و می توانید بلافاصله شروع به ساخت افکت های AR خود برای استوری اینستاگرام کنید.

پیمایش ابزار بسیار آسان است و هنگام طراحی بسیار شهودی است، بنابراین حتی برای کسانی از ما که پیشینه فناوری محدودی داریم، می‌توانید با جلوه‌های AR خود برای اینستاگرام خلاق باشید!

فیس‌بوک همچنین تعداد زیادی مستندات و راهنماها را ارائه می‌کند که نه تنها نحوه ساخت افکت‌های واقعیت افزوده (از جمله بافت‌ها، اشیاء، فیلترهای چهره، بازی‌ها و موارد دیگر) را پوشش می‌دهد، بلکه فرآیند تأیید و نحوه ارسال افکت‌های خود را برای انتشار توضیح می‌دهد. .

فراموش نکنید که ما را بررسی کنید Ultimate Guide Spark AR Studio برای اینستاگرام!

اینستاگرام «گالری جلوه‌ها» جدید را برای جلوه‌های AR سفارشی معرفی می‌کند

همچنین بخشی از اعلامیه فیس بوک گالری جدید افکت در اینستاگرام است، که شامل جلوه‌های AR خاص از هنرمندان جدید می‌شود و کشف جلوه‌های منحصربه‌فرد از جامعه سازندگان را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

قبل از به‌روزرسانی، تنها راه یافتن و دسترسی به فیلترهای AR سفارشی، دنبال کردن سازنده در اینستاگرام بود. پس از انجام این کار، فیلترهای آنها در پایین سینی افکت های شما در دوربین استوری اینستاگرام ظاهر می شود.

گالری افکت های جدید اینستاگرام این روند را بسیار ساده کرده است! اکنون وقتی از نمایه سازندگان بازدید می‌کنید، یک تب جلوه‌های جدید در بالای فید او پیدا می‌کنید که در آن می‌توانید تمام جلوه‌های واقعیت افزوده ایجاد شده توسط آنها را مرور کنید.

وقتی روی یک افکت ضربه می‌زنید، گزینه «امتحانش کنید» را خواهید داشت.

با زدن این دکمه دوربین استوری اینستاگرام شما باز می شود و می توانید بلافاصله افکت را امتحان کنید.

همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی نماد «ذخیره» در گوشه سمت راست پایین افکت، جلوه‌های AR مورد علاقه خود را ذخیره کنید:

وقتی این کار را انجام می‌دهید، افکت در سینی افکت‌های شما در دوربین استوری اینستاگرام ظاهر می‌شود — بنابراین می‌توانید به سرعت آن را به هر استوری آینده اضافه کنید!

به عبارت دیگر، شما دیگر نیازی به دنبال کردن یک سازنده برای دسترسی به جلوه های AR آنها ندارید!

همچنین می‌توانید روی دکمه «مرور جلوه‌های بیشتر» ضربه بزنید تا گالری جلوه‌ها باز شود (همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه بیضی در صفحه قبلی به گالری جلوه‌ها دسترسی پیدا کنید).

در گالری جلوه‌ها، هزاران افکت AR سفارشی را خواهید یافت – به‌علاوه امکان مرتب‌سازی بر اساس دسته یا موضوع! به عنوان مثال، اگر کانال “Moods” را در گالری جلوه ها باز کنید، می توانید هر افکت AR را که در آن دسته قرار می گیرد مرور کنید:

یا می‌توانید برای مرور جلوه‌های AR که با نور بازی می‌کنند، کانال «Color & Lights» را باز کنید:

گالری افکت ها همچنین دارای فید از جلوه های منتخب از جامعه سازندگان اینستاگرام است – این کمی شبیه مرور پست ها در صفحه کاوش اینستاگرام است.

استوری اینستاگرام در حال حاضر یک کانال باورنکردنی برای ابراز خود و ارتباط با دوستان است – و AR لایه‌های غنی، تعاملی و پویا را به این تجربیات اضافه می‌کند.

اما همچنین یک فرصت باورنکردنی برای مشاغل ارائه می دهد! اینستاگرام اخیراً اعلام کرد که در حال آزمایش بتا ویژگی جدیدی هستند که به برندها اجازه می‌دهد جلوه‌های واقعیت افزوده را به صفحات محصولات خود اضافه کنند!

با ادغام Spark AR جدید، کاربران می توانند قبل از خرید در برنامه، محصولات را به صورت مجازی «آزمایش» کنند.

این ویژگی در حال حاضر تنها با چند برند از جمله Warby Parker و Ray-Bans در حال آزمایش است، اما امیدواریم در آینده نزدیک آن را برای برندهای بیشتری باز کنند!

چه بخواهید لایه جدیدی از سرگرمی را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید و چه کسب و کاری هستید که می خواهید جامعه بزرگ تری را با جلوه های واقعیت افزوده ایجاد کنید، Spark AR Studio همه چیزهایی را که برای شروع به آن نیاز دارید، دارد.

آیا قصد ایجاد افکت های AR خود را برای اینستاگرام دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

همیشه با اینستاگرام به‌روز باشید! به بیش از 1 میلیون بازاریاب اینستاگرام بپیوندید و در آن مشترک شوید بعد خبرنامه برای اطلاع از آخرین ترندهای اینستاگرام:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا