ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP با حجم معاملات 600 میلیون دلاری – آیا XRP در سال 2023 می‌تواند به 10 دلار برسد؟

از آنجایی که XRP حجم معاملات 600 میلیون دلاری را به ثبت می‌رساند، سرمایه‌گذاران به این فکر می‌کنند که آیا ارز دیجیتال می‌تواند در سال 2023 به 10 دلار برسد. این پیش‌بینی قیمت XRP با پیشرفت‌های اخیر در اکوسیستم XRP و همچنین افزایش گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتال تقویت شده است.

با این حال، عواملی نیز وجود دارند که ممکن است پتانسیل رشد XRP را محدود کنند. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به عملکرد فعلی بازار XRP و عواملی که ممکن است بر پتانسیل رشد آینده آن تأثیر بگذارند، خواهیم داشت.

ریپل در مقابل SEC: نبرد قانونی و تأثیر آن بر ارزش XRP

سرمایه گذاران رمزارز بیش از دو سال است که نبرد حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دنبال می کنند. SEC شکایتی را علیه Ripple Labs، شرکتی که پشت XRP قرار دارد، ارائه کرد و ادعا کرد که این ارز دیجیتال یک امنیت است و ریپل آن را بدون ثبت قانونی به سرمایه گذاران ارائه کرده است. با این حال، پیش بینی نتیجه پرونده حقوقی به طور فزاینده ای دشوار می شود.

در 23 فوریه، جان دیتون، مدافع و وکیل ارزهای دیجیتال، سناریویی را پیشنهاد کرد که در صورت نیاز می‌تواند تسویه حساب را تسریع کند. دیتون در توییتی نوشت که معتقد است وکیل ریپل به شدت توصیه می کند که تسویه حساب شود، اگر SEC به طور کتبی بپذیرد که تمام تراکنش های فعلی و آتی XRP اوراق بهادار نیستند. دیتون همچنین ابراز اطمینان کرد که ریپل پیروز خواهد شد و دادگاه عالی از بیش از حد SEC حمایت نخواهد کرد.

در 24 فوریه، سازمان نظارت بر فساد و افشاگران ایالات متحده، Empower Oversight، SEC را به دلیل مکرر ممانعت از دسترسی سازمان های شفافیت به مطالب مورد علاقه عمومی، به ویژه در مورد صنعت ارزهای دیجیتال، مورد انتقاد قرار داد.

با وجود نگرانی های قانونی، بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان نسبت به پتانسیل بلندمدت XRP/USD خوش بین هستند.

مشارکت بالقوه ریپل و تأثیر آن بر XRP

Punnoose Mathew، مدیر عامل Joyalukkas Exchange مستقر در دبی، در لینکدین اعلام کرد که اخیراً با مارک جانسون، ویلیام کولی و نیک تاپلین، مدیران ریپل ملاقات کرده است. این خبر حاکی از آن است که ریپل ممکن است یک شریک تجاری جدید به دست آورده باشد.

به گفته متیو، پلتفرم نقدینگی درخواستی (ODL) ریپل می‌تواند راه‌حلی عالی برای شرکت‌های انتقال پول ارائه دهد که به دنبال افزایش و کاهش هزینه‌های پرداخت‌های فرامرزی هستند و در عین حال تسویه سریع و دسترسی مستمر به نقدینگی را تضمین می‌کنند.

اگرچه ریپل هنوز در مورد شریک جدید خود اعلام رسمی نکرده است، بیانیه متیو قویاً نشان می دهد که یک شراکت ایجاد شده است. انتظار می رود استفاده از ODL که بر اساس XRP ساخته شده است، کارایی عملیات مالی برون مرزی ریپل را افزایش دهد. با وجود این پیشرفت مثبت، قیمت XRP/USD نسبت به بالاترین سطح قبلی کاهش یافته است.

با پیش بینی افزایش نرخ بهره آمریکا، کنفرانس G20 در مرکز قرار می گیرد

داده های اقتصادی ایالات متحده نگرانی های جدیدی را برای فدرال رزرو ایجاد کرده است که منجر به فشار بر دارایی های پرخطرتر شده است. افزایش تورم ایالات متحده منجر به انتظارات از مسیر نرخ بهره تهاجمی فدرال رزرو برای رسیدن به نرخ تورم هدف شده است. داده های اخیر از ایالات متحده نیز احتمال افزایش 50 واحدی نرخ پایه را بازگردانده است.

علاوه بر این، در 24 فوریه، G20 ارزهای دیجیتال را برجسته کرد و بر نیاز به یک چارچوب نظارتی جهانی قوی تأکید کرد. صندوق بین‌المللی پول تا جایی پیش رفت که امکان ممنوعیت ارزهای دیجیتال را مطرح کرد. ترکیب سرفصل های G20 و نگرانی های فدرال رزرو باعث می شود XRP/USD تحت فشار باقی بماند.

پیشنهاد پل متقابل زنجیره ای ممکن است راه را برای قابلیت همکاری در ارزهای دیجیتال هموار کند

در 23 فوریه، Mayukha Vadari، مهندس نرم‌افزار در Ripple، پیشنهادی را در GitHub برای پروتکل جدید پل زنجیره‌ای متقابل پست کرد و پیوند را در توییتر به اشتراک گذاشت.

پروتکل پیشنهادی که توسط توسعه دهندگان XRPL و RippleX ایجاد شده است، با هدف ارائه قابلیت همکاری در شبکه های مختلف و در عین حال اطمینان از ایمنی دارایی ها بر روی پل زنجیره ای است.

علیرغم این پیشرفت مثبت، قیمت XRP/USD در غیاب یک محرک یا کاتالیزور قابل توجه به کاهش خود ادامه داده است.

پیش بینی قیمت XRP

در 26 فوریه، جفت XRP/USD با 0.37782 دلار شروع به معامله کرد. بالاترین قیمت 0.37858 دلار و پایین ترین قیمت 0.37589 دلار را به ثبت رسانده است. در حال حاضر، این جفت با 0.39 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.37642 دلار معامله می شود. علاوه بر این، ارزش XRP/USD طی هفته گذشته بیش از 4.5 درصد کاهش یافته است.

XRP/USD زیر سطح 0.3850 دلار دست و پنجه نرم می کند در حالی که حمایت نزدیک به 0.3750 دلار را به دست آورده است. در صورت شکست نزولی منطقه حمایت 0.3750 دلار، ریپل می تواند تا ناحیه حمایت بعدی 0.3702 دلار یا 0.3620 دلار بیشتر لغزند.

1677447641 891 پیش‌بینی قیمت XRP با حجم معاملات 600 میلیون دلاری
نمودار قیمت XRP/USD – منبع: Tradingview

شاخص های فنی پیشرو مانند MACD و RSI در حال حاضر وارد منطقه خرید شده اند که نشان می دهد بازار در حال حاضر وارد روند خرید می شود. علاوه بر این، شکست صعودی از سطح 0.3847 دلار می تواند موجی به سمت سطح 0.3975 دلار را نشان دهد.

Shiba Inu Alternatives

اگر به دنبال پروژه‌های رمزنگاری با پتانسیل بالا در کنار SHIB هستید، ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را بررسی کرده‌ایم. CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا