ارز دیجیتال

قوانین حضانت جدید SEC دارایی های دیجیتال را هدف قرار می دهد – مقررات ورودی؟

گری جنسلر. منبع: YouTube/SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مجموعه ای از قوانین جدید طراحی شده برای افزایش حفاظت از دارایی های سرمایه گذاران را در پاسخ به رشته ای از سقوط کسب و کارهای بزرگ رمزنگاری در سال گذشته معرفی کرده است که باعث نگرانی بازیگران صنعت مبنی بر اینکه مقررات با محوریت رمز ارزها می تواند بیشتر باشد. خط لوله

به گفته گری جنسلر، رئیس SEC، رگولاتور آمریکایی قصد دارد تمام دارایی‌ها را تحت قوانین جدید، از جمله رمزارز، که با اهداف شناسایی شده توسط قانونگذاران ایالات متحده مطابقت دارد، پوشش دهد.

گنسلر در بیانیه‌ای گفت: «من از این پیشنهاد حمایت می‌کنم، زیرا با استفاده از مقامات مهمی که کنگره پس از بحران مالی به ما اعطا کرد، این امر کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مشاوران به‌طور نامناسب از دارایی‌های سرمایه‌گذاران استفاده نمی‌کنند، از دست نمی‌دهند یا سوء استفاده نمی‌کنند.»

“به ویژه، کنگره به ما اختیار داد تا قانون حضانت مشاوران را گسترش دهیم تا بر همه دارایی ها اعمال شود، نه فقط وجوه یا اوراق بهادار. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران از تغییرات پیشنهادی برای افزایش حمایت‌هایی که متولیان واجد شرایط ارائه می‌کنند، سود خواهند برد. به گفته رئیس آژانس، از طریق این قانون نگهداری گسترده، سرمایه‌گذارانی که با مشاوران کار می‌کنند، از حمایت‌های آزمایش‌شده‌ای برخوردار می‌شوند که برای همه دارایی‌های خود، از جمله دارایی‌های رمزنگاری، مطابق با آنچه کنگره پیش‌بینی می‌کند، سزاوار آن هستند.

بر اساس این طرح، قوانین پیشنهادی به منظور گسترش اعمال قانون نگهداری مشاور سرمایه‌گذاری موجود فراتر از وجوه و اوراق بهادار مشتری، از جمله هر گونه دارایی مشتری در اختیار مشاور سرمایه‌گذاری یا زمانی که مشاور سرمایه‌گذاری دارای اختیاری برای تضمین تملک دارایی‌های مشتری باشد، می‌باشد. گفت. قانون پیشنهادی حفظ دارایی های مشتری را به متولیان واجد شرایط، مانند بانک های خاص یا دلالان واگذار می کند.

“تغییرات پیشنهادی برای کمک به اطمینان از این است که متولیان واجد شرایط در هنگام نگهداری دارایی های مشتری مشاوره ای، حفاظت های استاندارد نگهداری خاصی را ارائه می کنند. این حمایت‌ها، از جمله، برای اطمینان از تفکیک صحیح دارایی‌های مشتری و نگهداری در حساب‌ها برای محافظت از دارایی‌ها در صورت ورشکستگی متولی واجد شرایط یا سایر ورشکستگی‌ها، طراحی شده‌اند.

تحت رهبری جنسلر، SEC تلاش‌های خود را برای اعمال مقررات سخت‌گیرانه‌تر بر بازیگران صنعت کریپتو تشدید کرده است که اغلب به دلیل رویکرد سخت‌گیرانه‌اش، بحث‌هایی را برانگیخته است. از جمله، در دسامبر گذشته، رگولاتور دستورالعمل جدیدی را منتشر کرد که در آن گفت که مشاغل باید نشان دهند که چگونه ورشکستگی شرکت ها و اثرات بعدی آن “به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر تجارت، وضعیت مالی، مشتریان و طرف مقابل شما تأثیر گذاشته یا ممکن است تأثیر بگذارد.”

این راهنما به شرکت‌ها دستور می‌دهد تا توضیحاتی درباره «هر گونه خطر مادی برای شما، خواه مستقیم یا غیرمستقیم، به دلیل بازخریدهای بیش از حد، برداشت‌ها، یا تعلیق بازخرید یا برداشت دارایی‌های کریپتو» ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا