ارز دیجیتال

Ethereum Sidechain Gnosis کارت نقدی دارای پشتوانه ویزا را به طور مستقیم به کیف پول رمزنگاری متصل می کند

منبع: Pexels / Energepic

شبکه بلاک چین Gnosis از دو محصول رونمایی کرده است که به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال خود را مستقیماً از کیف پول با استفاده از سیستم پرداخت ویزا خرج کنند.

Gnosis Gnosis Pay را راه‌اندازی کرد و در ادغام شبکه‌های پرداخت غیرمتمرکز با پردازنده‌های سنتی و Gnosis Card، یک کارت نقدی Visa خودسرپرست که مستقیماً به کیف پول زنجیره‌ای متصل است، پیشگام بود.

این اعلامیه در جریان کنفرانس انجمن اتریوم در پاریس اعلام شد. Gnosis Pay به عنوان یک راه حل لایه 2 در زنجیره عمل می کند و از تراکنش های سریع تر و مقرون به صرفه تر اطمینان می دهد.

این خدمات در ابتدا در کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و همچنین بریتانیا در دسترس هستند. Gnosis قصد دارد تا پایان سال جاری به ایالات متحده، برزیل، مکزیک، سنگاپور و هنگ کنگ گسترش یابد.

کارت Gnosis با هدف تسهیل انتقال دارایی‌های کریپتو از صرافی‌های متمرکز به کیف‌پول‌های خودسرپرست، و تقویت اکوسیستم بلاک چین Gnosis است. این بدان معنی است که کارت نقدی مبتنی بر ویزا به جای درخواست از کاربران برای پیش پرداخت کارت، مستقیماً وجه را از کیف پول کاربر می گیرد.

این با شبکه‌های پرداخت Web2 متفاوت است، زیرا شما همچنان نگهبانی از وجوه خود دارید. Friederike Ernst، یکی از بنیانگذاران زنجیره Gnosis و Gnosis Pay به Decrypt گفت: این کارت با کارت های پرداخت Web3 متفاوت است زیرا پیش پرداخت نیست.

طبق اعلام، Gnosis Pay فقط یک کارت فیزیکی و یک برنامه وب خواهد داشت. این شرکت قصد دارد “به زودی” یک برنامه تلفن همراه را منتشر کند که برای ثبت نام 30 یورو هزینه دارد.

این شرکت بلاک چین همچنین گفت که این خدمات به کاربران امکان می دهد EURE، یک استیبل کوین متصل به یورو، را در کارت Gnosis خرج کنند. Gnosis Pay در حال کار بر روی یکپارچه سازی استیبل کوین غیرمتمرکز MakerDAO، DAI، برای گزینه های پرداخت آینده است.

ارنست افزود: «در حال حاضر اگر از EURE خارج هستید، پرداخت را رد می کند. “ویژگی که در آینده اضافه خواهیم کرد این است که اگر شما خارج از EURe هستید اما USDC دارید، برای مثال، از شما می پرسد که آیا می خواهید مبادله کنید یا خیر. [your tokens]”

علاوه بر این، ارنست خاطرنشان کرد که تیم Gnosis در حال مذاکره با کیف پول های علاقه مند به زیرساخت آنها است.

ما در حال حاضر در حال امضای نامه های تعهد با کیف پول های متعدد هستیم. این احتمال وجود دارد که اولین‌ها Zerion و Bankless باشند – 1Inch نیز در صدر لیست قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا