ارز دیجیتال

خانه مد لوکس دیور برای خط جدید کفش های کتانی مردانه از اتریوم استقبال می کند

منبع تصویر: دیور

خانه مد لوکس دیور خط جدیدی از کفش‌های کتانی مردانه را معرفی کرده است که از بلاک چین اتریوم برای ارائه یک ست کردن استفاده می‌کند. توکن غیر قابل تعویض (NFT).

کفش های کتانی، به نام B33، بخشی از پاییز مردانه دیور 2023 مجموعه و توسط مدیر هنری Dior Menswear طراحی شده است کیم جونزاین شرکت روز جمعه در توییتی اعلام کرد.

چیزی که این کفش‌های کتانی را متمایز می‌کند، سیستم احراز هویت آنلاین منحصربه‌فرد و NFT همراه آن‌ها است. هر جفت کفش به یک «دوقلو دیجیتال» مرتبط خواهد شد، یک NFT منطبق بر روی بلاک چین اتریوم.

این بدان معناست که هر جفت کفش کتانی دارای مشابه دیجیتالی منحصر به فردی خواهد بود که از اصالت آنها اطمینان حاصل می کند و یک لایه امنیتی اضافی برای خریداران ایجاد می کند.

کفش های ورزشی B33 در یک تیراژ محدود تنها 470 جفت با قیمت هر جفت 1350 دلار عرضه می شود.

علاوه بر NFTها، شش مدل دیگر از کفش‌های کتانی B33 عرضه خواهد شد که دارای یک تراشه NFC در زیر کف پای راست هستند.

این تراشه با یک کلید رمزگذاری شده همراه خواهد بود که به دارندگان امکان دسترسی به یک پلتفرم آنلاین شخصی‌سازی شده را می‌دهد.

در این پلت فرم، صاحبان گواهینامه های دیجیتالی اصالت کفش های خود و همچنین سایر خدمات انحصاری را که هنوز فاش نشده اند، پیدا خواهند کرد. قیمت این سبک های اضافی از 1000 تا 1100 دلار متغیر است.

برندهای مد به هیجان NFT می پردازند

حرکت دیور برای پذیرش فناوری بلاک چین در حالی صورت می گیرد که شرکت مادرش، LVMH، به Web3 و crypto علاقه نشان داده است.

بسیاری از برندهای متعلق به LVMH، مانند هنسی، روز، امسال، و لویی ویتون، قبلاً ویژگی های مبتنی بر بلاک چین را در محصولات و برنامه های خود گنجانده اند.

مگان کاسپار، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال و عضو موسس Red DAO، “نام تجاری بزرگ بعدی مد برای ورود به وب 3: دیور” گفت.

“رویکرد برندها برای ادغام وب 3 بی سر و صدا در محصولاتشان در حال روند است.”

با این حال، چیزی که اعلامیه دیور را متمایز می کند، اجتناب عمدی آن از اصطلاحات مرتبط با بلاک چین است.

برخلاف کمپین‌های قبلی LVMH که به شدت عباراتی مانند Web3 و NFT را تبلیغ می‌کردند، دیور تصمیم گرفته است از این اصطلاحات در مواد تبلیغاتی خود برای خط تولید کفش‌های ورزشی B33 استفاده نکند.

در حالی که فناوری بلاک چین به طور فزاینده ای محبوب و پذیرفته شده است، عباراتی مانند Web3، crypto، و metaverse گاهی اوقات می توانند مفاهیم منفی یا تردید داشته باشند.

ممکن است دیور با تمرکز بر روی خود محصول و مزایایی که ارائه می‌کند، به دنبال ورود به دنیای بلاک چین باشد، بدون اینکه در چمدانی که همراه آن است گرفتار شود.

در اوایل این ماه، لویی ویتون اولین مجموعه NFT خود را معرفی کرد که هر مجموعه نمادین با تنه دیجیتالی با برچسبی نزدیک به 42000 دلار عرضه می شود.

غول مد مجموعه ای از “Treasure Trunks” فیگیتال را آماده کرده است.

این NFT ها همچنین به عنوان گذرنامه های دسترسی به محصولات آینده، تجربیات و جامعه دارندگان خدمت خواهند کرد.

“چند صد” تنه در دسترس خواهد بود که هر قطعه 39000 یورو (41685 دلار) قیمت دارد. صاحبان آنها نمی توانند آنها را بفروشند یا به دیگری هدیه کنند. آنها را نیز نمی توان برگرداند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا