بازی

احضار آیینی در Yu-Gi-Oh چیست! دوئل استاد؟

لینک های سریع

  • اجزای یک احضار آیینی

احضار آیینی در یو-گی-اوه! استاد دوئل در مقایسه با دیگر انواع احضار خاص که وجود دارد، بسیار محبوب نیست. اما این به این معنی نیست که خوب نیست یا نمی تواند مفید باشد. احضار آیینی با مزایا و معایب خاص خود، برای استفاده به تنظیمات کمی نیاز دارد، اما برای استفاده مؤثر و عملی، به تنظیمات زیادی نیاز دارد.


مطالب مرتبط: یو-گی-اوه! دوئل استاد: احضار Xyz چیست؟

این نوع احضار ویژه نیاز به کارت‌های طلسم و قربانی دارد، مانند احضار فیوژن، اما چند تفاوت اصلی وجود دارد. اگرچه به ندرت در انیمه استفاده می شود و به ندرت در بین بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد، احضار آیینی تبدیل به ضعیف در احضار ویژه شده است.


اجزای یک احضار آیینی

وقتی صحبت از احضار آیینی در یو-گی-اوه می شود! دوئل استاد، سه جزء است که شما در عرشه خود نیاز دارید. به الف نیاز خواهید داشت هیولای آیینی (کسانی که قاب آبی دارند) الف طلسم آیینی کارت، و هیولاهایی با رتبه بندی ستاره برای تبدیل شدن به ادای احترام.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

هیولاهای آیینی هیولاهایی هستند که پس از انجام احضار آیینی به طور ویژه احضار می شوند. آنها مانند هیولاهای معمولی حمله و دفاع می کنند، مگر اینکه نمی توان آنها را با روش های متعارف احضار کرد.

هیولاهای تشریفاتی فقط زمانی می توانند خاص احضار شوند کارت طلسم آیینی مربوطه فعال شده است. شرح آنها نشان دهنده کارت طلسم آیینی دقیقی است که آنها نیاز دارند، بنابراین حداقل به یکی از آنهایی که در عرشه خود هستند نیاز دارید تا شانسی برای اجرای احضار ویژه داشته باشید.

بر خلاف دیگر هیولاهای احضار ویژه، هیولاهای آیینی به عرشه اصلی اضافه می شوند.

به عنوان مثال Black Luster Soldier به کارت طلسم Black Luster Ritual نیاز دارد احضار شود به ندرت، کارت تشریفاتی ممکن است برای احضار مراسم نیاز به طلسم نداشته باشد، اما هزینه گرانی خواهد داشت که روی کارت مشخص می شود.

سوفیا، الهه تولد دوباره یک کارت قدرتمند است که به حذف یک هیولای تشریفاتی، فیوژن، XYZ و سنکرو در هر نقطه از زمین نیاز دارد.

کارت های طلسم آیینی چگونه تشریفاتی برای احضار هیولاهای آیینی خود خواهید داشت. در توصیفات خود حداقل آن را خواهند داشت نام هیولا یا هیولاهایی که می توانند به صورت ویژه به میدان احضار کنند.

همچنین در توضیحات کارت هزینه ای که برای اجرای احضار آیینی پرداخت می کنید. برای اکثریت قریب به اتفاق کارت های طلسم آیینی، شما باید خراجی با ارزش مشخصی بپردازید. این کار با انتخاب کارت های هیولایی انجام می شود در دست شما یا در میدانی که سطوح آن تا یا بیشتر از مقدار ادای احترام مورد نظر جمع می شود.

آن هیولاها به قبرستان و شما فرستاده خواهند شد هیولای آیینی هر کجا که بخواهید به میدان احضار می شود.

پیوند هیولاها و هیولاهای Xyz رتبه بندی ستاره ای ندارند و بنابراین نمی توان آنها را ادای احترام کرد، بنابراین هنگام تشکیل عرشه خود این را در نظر داشته باشید.

هیولاهای ادای احترام هر کارت هیولایی است که شما برای ادای احترام انتخاب می کنید. سطوح آنها برای رسیدن به آن اضافه می شود مقدار دلخواه کارت طلسم. این به این معنی است که شما می توانید ادای احترام کنید به تعداد یا به همان اندازه کم هیولاها را همانطور که می خواهید، که نسبت به یک هیولای فیوژن معمولی محدودیت و تقاضای کمتری دارد.

علاوه بر این، کارت‌های هیولایی مفیدی وجود دارند که ادای احترام را بسیار آسان‌تر می‌کنند، بنابراین با یک عرشه بهینه‌سازی شده، می‌توانید هزینه‌های ادای احترام هیولاهای آیینی قدرتمند را با کمی تلاش بپردازید.

را کلاغ آیینی یک مثال عالی است، زیرا می توان از آن به عنوان ادای احترام کامل برای هیولاهای آیینی تاریک استفاده کرد.

نحوه احضار آیینی

yugioh استاد دوئل سیاه درخشش سرباز کارت و هنر

برای اجرای یک احضار آیینی، باید هر دو a را بکشید تطابق کارت طلسم آیینی و هیولا. به محض انجام دادن، شما می توانید کارت طلسم را بازی کنید، زمانی است که بازی از شما می خواهد که هیولاهای خود را ادای احترام کنید.

هنگامی که هیولاها را در زمین یا عرشه خود انتخاب کردید (بنابراین سطوح ترکیبی تا یا بیشتر از ادای احترام مورد نظر جمع می شوند)، می توانید هیولای تشریفاتی خود را در هر کجای زمین که بخواهید قرار دهید.

برای احضار آیینی واقع بینانه، شما می خواهید کپی های تکراری از کارت تشریفاتی و کارت طلسم را که می خواهید استفاده کنید.

به دلیل داشتن دو هیولای ادای احترام، شما همچنین کارت های زیادی می خواهید که می توانند هیولاها را از قبرستان احیا کنند.

بازیافت هیولاها ضروری خواهد بود به طور مکرر هیولاهای آیینی قدرتمند را بیرون بیاندازید.

احضارهای تشریفاتی به دلیل اینکه کارت های تشریفاتی در عرشه اصلی شما قرار دارند محبوب نیستند، اما قادر به احضار آنها در هر فضای هیولا به شما این امکان را می دهد که کارت های آیینی بیشتری نسبت به سایر هیولاهای احضار ویژه که ممکن است اجازه دهند داشته باشید.

یک عرشه با کارت های آیینی می تواند سایر روش های احضار ویژه را در خود جای دهد، همانطور که هر هیولایی با سطوح را می توان برای یک هیولای آیینی شایسته تقدیر کرد. فقط مراقب اضافه کردن لینک و هیولاهای Xyz باشید به دلیل سطح نداشتن آنها.

بعدی: یو-گی-اوه! دوئل استاد: بهترین هیولاهای نوع دایناسور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا