ارز دیجیتال

مالک T-Mobile به بلاک چین روی می آورد و اعتبارسنجی چند ضلعی می شود

تصویر از Pixabay

دویچه تلکام، یک شرکت مخابراتی یکپارچه جهانی پیشرو، پشتیبانی از زیرساخت بلاک چین Polygon را اعلام کرده است.

طبق الف انتشار رسانه ای، Deutsche Telekom به یک اعتبارسنجی Polygon تبدیل شده است و خدمات خود را به بخش بلاک چین گسترش می دهد.

همچنین، این اطلاعیه نشان داد که شرکت تابعه این شرکت Deutsche Telekom MMS خدمات سهامداری و اعتبارسنجی را در شبکه اثبات سهام و راه‌حل‌های Supernets Polygon ارائه خواهد کرد.

پشتیبانی دویچه تلکام MMS برای تقویت امنیت و عدم تمرکز Polygon

Deutsche Telekom یک غول در صنعت مخابرات و صاحب T-Mobile، ارائه دهنده پیشرو خدمات صوتی، پیام رسانی و داده های بی سیم در ایالات متحده، لهستان، هلند و غیره است.

به عنوان یک شرکت در تجارت مخابراتی به مدت 27 سال، اعلامیه اخیر نشان می دهد که دویچه تلکام آماده است تا خدمات خود را متنوع کند.

رئیس مرکز راه حل های بلاک چین در Deutsche Telekom، دیرک رودر، گفت:

همکاری با Polygon گام مهمی برای Deutsche Telekom MMS است تا به طور کامل از پتانسیل فناوری بلاک چین استفاده کند و برنامه های کاربردی مناسب برای استقرار انبوه را فعال کند.

وی خاطرنشان کرد که این مشارکت به امنیت و تمرکززدایی Polygon کمک خواهد کرد.

رودر توضیح داد که چرا Deutsche Telekom MMS Polygon را از بین سایر اکوسیستم های بلاک چین انتخاب کرد.

او گفت اکوسیستم Polygon از نظر منابع کارآمد است، محیطی مناسب برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد و از بالاترین استانداردهای امنیتی اکوسیستم اتریوم استفاده می‌کند.

Deutsche Telecom سرعتی را برای سایر مشاغل برای پذیرش فناوری بلاک چین تنظیم می کند

انتشار رسانه ای همچنین بر استقبال گرم دویچه توسط تیم Polygon تاکید کرد.

مایکل بلنک، مدیر عملیاتی در پلیگون لبز، گفت که از اینکه دویچه تلکام به اعتباری در شبکه Polygon تبدیل شود، هیجان زده هستند.

بلنک بر اهمیت این مشارکت برای اکوسیستم بلاک چین و Web3 تاکید کرد. او گفت: «این همکاری راه را برای کسب‌وکارهای بیشتری برای پذیرش فناوری بلاک چین از طریق Polygon هموار می‌کند.

مدیر اجرایی Polygon Lab همچنین خاطرنشان کرد که مشارکت آنها با Deutsche Telekom با گشودن قفل مالکیت و استقلالی که فناوری Web3 ارائه می دهد، مصرف کنندگان را قدرتمند می کند.

Deutsche Telekom MMS به عنوان یک اعتبار سنجی، به ایمن کردن زنجیره جانبی Proof-of-Stake و زنجیره برنامه های Supernets Polygon کمک خواهد کرد.

با اجرای یک گره، تولید بلوک، اعتبارسنجی و مشارکت در اجماع، و ایجاد نقاط بازرسی در شبکه اصلی اتریوم، حاکمیت و تمرکززدایی خود را بهبود می بخشد.

افزایش فعالیت شبکه پس از راه اندازی Polygon zkEVM

آخرین ادغام یکی از بسیاری از فعالیت های توسعه ای در Polygon در سال جاری است.

در 27 مارس، چند ضلعی راه اندازی شد ماشین مجازی اتریوم (Polygon zkEVM) بتای اصلی آن با دانش صفر.

Polygon zkEVM یک شبکه لایه لایه است که مدارک دانش صفر و ماشین مجازی اتریوم را برای افزایش مقیاس پذیری و امنیت بلاک چین ترکیب می کند.

این فناوری مقیاس‌پذیری علاوه بر حفظ زیرساخت اتریوم، هزینه‌های تراکنش را کاهش می‌دهد.

بر اساس معیارهای می برای Polygon zkEVM، هزینه های شبکه به طور قابل توجهی کاهش یافت در حالی که فعالیت و نقدینگی افزایش یافت.

از 25 آوریل تا 25 می، کیف پول های فعال منحصر به فرد 54٪ افزایش یافته است. آخرین ادغام با Deutsche Telecom MMS می‌تواند پیروزی‌های بیشتری را برای شبکه Polygon به ارمغان بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا