شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای ارسال پست در یوتیوب در سال 2023 چه زمانی است؟

یوتیوب بدون شک محبوب ترین مکان برای از بین بردن محتوای ویدیویی است. این وب سایت پس از گوگل دومین وب سایت پربازدید در جهان است.

یوتیوب نه تنها توسط تقریباً همه تماشا می شود، بلکه توسط افراد از هر طبقه از زندگی، از جمله بازاریاب هایی مانند شما، برای تبلیغ مارک های خود به مخاطبان زیادی استفاده می شود.

و یک سوال واضح که همیشه در بالای ذهن هر بازاریاب قرار می گیرد این است که چگونه جذب کانال خود را بیشتر کند.

برای اجرای یک کانال یوتیوب موفق، ایجاد محتوای با کیفیت در اولویت قرار دارد. اما عوامل دیگری که بر عملکرد ویدیوهای شما تأثیر می گذارند فرمت، فرکانس و مهمتر از همه زمان انتشار است.

به زبان ساده، باید بدانید بهترین زمان برای ارسال در یوتیوب.

انتخاب بهترین زمان برای ارسال ویدیوها در YouTube برای انتشار، تضمین می کند که ویدیوی شما تا حد امکان مخاطبان بیشتری را دریافت کند.

با این حال، یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در یوتیوب می‌تواند یک تلاش دشوار باشد. بنابراین، این مقاله نکاتی را برای یافتن بهترین زمان برای برند خود مورد بحث قرار خواهد داد.

بیایید شیرجه بزنیم!

چرا بهترین زمان ارسال در YouTube متفاوت است؟

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، بهترین زمان برای ارسال پست در یوتیوب، ریاضیات متفاوتی را پشت سر می گذارد.

در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام، به محض انتشار ویدیو، جای خود را در فید دنبال‌کنندگان شما می‌گیرد.

این مورد برای یوتیوب یکسان نیست.

یوتیوب، درست مثل گوگل، ایندکس کردن ویدیوی شما زمان می برد. به عبارت ساده، هنگامی که ویدیوی خود را آپلود می کنید، YouTube برای درک و پردازش آن قبل از انتشار آن در صفحه اصلی افراد یا نتایج جستجو، زمان می برد.

بنابراین، معمول است که همیشه ویدیوی خود را 2 تا 3 ساعت قبل از زمان اوج خود منتشر کنید، بنابراین تا زمانی که مخاطبان شما وارد YouTube شوند. ویدئو به خوبی در نتایج جستجو قرار خواهد گرفت.

به عنوان مثال، اگر معلوم شد که بهترین زمان شما برای پست کردن در YouTube بین ساعت 7 تا 10 بعد از ظهر است، باید بین 2 تا 4 بعد از ظهر پست بگذارید.

اما تمام این خرد زمانی به کار می آید که بهترین زمان برای ارسال ویدیوهای خود را بدانید. بیایید آن را پیدا کنیم، می توانیم؟

بنابراین، بهترین زمان برای ارسال در یوتیوب چه زمانی است؟

اگر برای یک پاسخ کوتاه اینجا هستید، اجازه دهید آن را خیلی سریع برای شما آماده کنم.

این بهترین زمان برای ارسال پست در YouTube بین ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر است (EST).

اما یک هشدار وجود دارد!

این امکان وجود دارد که بهترین زمان فوق برای شما کارساز نباشد. چنین است زیرا بهترین زمان برای همه وجود ندارد. و این برای تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی صدق می کند. به مطالعات اخیر ما در مورد:

بهترین زمان شما به موقعیت مکانی و رفتار مخاطبان شما بستگی دارد زیرا هر فردی در YouTube دارای تنظیمات برگزیده محتوا، مکان و زمان ورود به سیستم برای استفاده از YouTube است.

بنابراین، آزمایش و یافتن داده های خود مناسب تر است تا اینکه به یک الگوی ثابت از بهترین زمان ها پایبند باشید.

با این حال، اگر یک کانال جدید هستید و ترافیک زیادی دریافت نمی‌کنید، استفاده از زمان متوسط ​​بهترین گزینه است زیرا YouTube داده‌های لازم برای تعریف بهترین زمان شخصی را برای حساب‌هایی که ترافیک کمی دریافت می‌کنند ارائه نمی‌کند.

با این وجود، میانگین بازه های زمانی می تواند شروع خوبی باشد قبل از اینکه بخواهید بهترین زمان شخصی خود را برای ارسال پست آزمایش کنید. به احتمال زیاد این زمان‌های ثابت برای برند شما در YouTube معجزه می‌کنند.

بیایید آنها را بررسی کنیم:

  • شبکه های Frederator پیشنهاد می کند بین ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر (EST) در روزهای هفته و بین ساعت 9 تا 11 صبح (EST) در تعطیلات آخر هفته ارسال کنید.
  • تقویت شده به این نتیجه رسیدند که پست کردن در روز یکشنبه، در ساعت 11 صبح یا 5 بعد از ظهر (EST) بهترین است
  • چگونه اجتماعی ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر (EST) را به عنوان مؤثرترین زمان و پنجشنبه و جمعه را به عنوان مؤثرترین روزها ترجیح می دهد
  • InVideo پیشنهاد InVideo در روزهای هفته بین ساعت 12 تا 4 بعد از ظهر (EST) و در آخر هفته ها از ساعت 9 تا 11 صبح (EST) است.

توجه داشته باشید: تمام بازه های زمانی نمایه سازی یوتیوب را در نظر گرفته اند، به عنوان مثال، تمام زمان بندی ها چند ساعت قبل از زمان اوج بازدید است. بهتر است ویدیوی خود را منتشر کنید و نه زمان‌های اوج واقعی.

نکته کلیدی از مطالعات

به طور خلاصه، بر اساس تمام داده های جمع آوری شده توسط چندین برند، می توان گفت که میانگین بهترین زمان برای ارسال پست در YouTube بین 2 تا 4 بعد از ظهر (EST) در روزهای هفته و بین 9 تا 11 صبح (EST) در تعطیلات آخر هفته.

از آنجایی که این زمان ارسال پس از محاسبه زمان نمایه سازی منتشر شده است، بدیهی است که میانگین زمان پیک واقعی در عصر است.

این بینش زمانی جالب‌تر می‌شود که متوجه می‌شوید اکثر مردم در زمان معمول تماشای تلویزیون از YouTube استفاده می‌کنند. آیا این یک پیروزی برای استریم نیست؟

چگونه بهترین زمان خود را برای ارسال در یوتیوب پیدا کنید؟

اکنون که به خوبی به میانگین بهترین زمان برای پست کردن در YouTube مجهز شده اید، زمان آن رسیده است که بهترین زمان را به طور خاص برای کانال YouTube خود پیدا کنید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟

این ساده ترین راه برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در یوتیوب این است که به «وقتی بینندگان شما در YouTube هستند» اخیراً معرفی شده است. گزارش.

بیایید روند گام به گام را طی کنیم تا بهترین بازه‌های زمانی را بیاموزیم که می‌تواند به شما کمک کند از تلاش‌های ویدیویی YouTube خود حداکثر استفاده را ببرید.

مرحله 1: به بخش Analytics دسترسی پیدا کنید

ابتدا به استودیوی یوتیوب بروید.

یوتیوب-استودیو

در داشبورد کانال خود، بخش Analytics را در منوی سمت چپ پیدا کنید. روی آن کلیک کنید تا به داده های زیادی دسترسی پیدا کنید تا عملکرد صفحه خود را درک کنید.

بخش تجزیه و تحلیل

اما ما به دنبال یک نمودار خاص هستیم. آن را در تب “مخاطبان” بخش “تحلیل” خواهید یافت.

حضار

نمودار میله ای بنفش را خواهید دید. مقصد ما همین است. اکنون مرحله بعدی ارزیابی آن است.

کانال-تحلیل

از سوی دیگر، اگر نمودار زیر این بخش را نمی‌بینید، به این دلیل است که کانال شما در 28 روز گذشته داده‌های بیننده کافی به دست نیاورده است.

بینندگان در یوتیوب

اما نگران نباشید، در ادامه مقاله، راه‌هایی را برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ویدیو در یوتیوب بدون کمک نمودار مخاطب مورد بحث قرار خواهیم داد.

فعلا بیایید مراحل بعدی را ادامه دهیم.

مرحله 2: بهترین روز و زمان را برای ارسال پست پیدا کنید

نمودار «مخاطبان خود را کجا پیدا کنید» داده‌های 28 روز گذشته را به شما نشان می‌دهد و بر اساس منطقه زمانی شما است.

نمودار را نشان می دهد

نوارهای بنفش تیره در نمودار زمان بندی را در یک روز مشخص نشان می دهد که بیشتر مخاطبان شما در YouTube حضور دارند.

به همین ترتیب، میله‌های روشن‌تر زمان‌هایی را نشان می‌دهند که کمترین میزان حضور مخاطب را دارند.

بنابراین اساساً، این گزارش‌ها زمان حضور بیشتر مخاطبان شما در YouTube برای تماشای ویدیوهای شما را به شما می‌گویند.

این مفید است زیرا بهترین زمان برای پست کردن در YouTube زمانی است که بیشتر مخاطبان شما برای دیدن ویدیوی شما زنده هستند. اگر این زمان‌ها را در ذهن خود پست کنید، ویدیوی شما زمانی در صفحه اصلی ظاهر می‌شود که بیشترین مخاطب در آن حضور داشته باشد.

برخلاف سایر پلتفرم‌های اجتماعی، با توجه به زمانی که برای ساخت یک ویدیو صرف می‌شود، نمی‌توانید هر روز در یوتیوب پست بگذارید. پس باید بهترین روز را انتخاب کنید.

اگر در طول هفته چندین نوار تیره دارید چه باید کرد؟

در چنین حالتی، روزی را انتخاب کنید که میله‌های بنفش کم‌رنگ‌تری دارد که نزدیک روز اصلی شماست. دیده شده است که ویدیوها بیشتر بازدیدهای خود را در 2 روز اول دارند. بنابراین بهتر است پست خود را با دو روز اوج هماهنگ کنید.

به عنوان مثال، در مثال بالا، جمعه تاریک ترین نوار را دارد و پنجشنبه در رتبه دوم قرار دارد. اکنون پست کردن در روز پنجشنبه، دیدی از جمعه را نیز برای شما به ارمغان می آورد. اما ارسال پست در روز جمعه، دیدگاه های شنبه را برای شما به ارمغان می آورد، که به وضوح روز بدی است طبق نمودار.

چگونه بهترین زمان برای پست کردن در یوتیوب را بدون گزارش مخاطب پیدا کنیم؟

بسیار خوب، شما در YouTube تازه وارد هستید یا تعداد مخاطبان روزانه کافی برای نمایش گزارش «وقتی بینندگان شما در YouTube هستند» ندارید. چگونه بهترین زمان خود را پیدا می کنید؟

با خرد کردن دستی برخی اعداد.

بخش دیگری را در تجزیه و تحلیل یوتیوب، در داخل برگه «نمای کلی» به نام «زمان واقعی» در سمت راست خواهید دید.

به موقع

را فراهم می کند تعداد بازدیدهایی که در هر ساعت دارید در بازه زمانی 48 ساعت گذشته

دوره زمانی

توصیه می‌کنم این داده‌ها را برای یک ماه یا سه ماه در صفحه‌گسترده ردیابی کنید تا الگوی بازدیدها را در طول یک هفته ببینید. به این ترتیب، می توانید متوجه شوید که چه روز و چه ساعتی مخاطبان شما فعال ترین هستند.

همچنین، می‌توانید از میانگین بهترین زمان برای ارسال داده‌هایی که در ابتدا در مورد آن صحبت کردیم برای شروع فرآیند ردیابی استفاده کنید. ببینید آیا زمان جهانی برای جایگاه شما کار می کند یا خیر.

اما چگونه می‌خواهید از این همه زمان ارسال پست مراقبت کنید؟ ما یک راه حل داریم. به خواندن ادامه دهید.

چگونه در بهترین زمان های متعدد برای پست کردن ثابت بمانیم؟

ارسال مداوم بخشی از کار هر بازاریاب است. با این حال، این یک رویای دور برای اکثر بازاریابان باقی مانده است. با در اختیار داشتن چندین بهترین زمان برای پست گذاشتن در یوتیوب، هر بار امتحان کردن و انتخاب بهترین آنها سخت می شود.

برای یک کانال یوتیوب، مشکلی نیست، اما تصور کنید زمان‌هایی را برای چندین حساب یوتیوب آزمایش کنید، در حالی که با شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز سروکار دارید. لرز را به ستون فقرات می فرستد.

اینجاست که SocialPilot به کمک شما می آید!

یک راه‌حل یک‌جا برای برنامه‌ریزی ویدیوهای یوتیوب، شورت‌ها و محتوای شما در سایر پلتفرم‌ها.

از ویژگی زمان‌بندی آن برای تست A/B بهترین زمان‌ها استفاده کنید تا بتوانید زمان مناسب را برای مخاطبان خود بیابید.

جدای از بهترین زمان‌های تست A/B برای کانال YouTube شما، SocialPilot همچنین در مواقعی که نیاز دارید برنامه‌ریزی خودکار برای ارسال چندین بار پست کنید، مفید است.

فیلم های یوتیوب خود را برنامه ریزی کنید

همه بازاریابان رسانه های اجتماعی می دانند که ابزار اتوماسیون رسانه های اجتماعی می تواند معجزه کند، از کمک به شما در ارسال در قالب های مختلف گرفته تا ارسال در حساب های مختلف در زمان های مختلف.

SocialPilot همچنین دارای چندین ویژگی دیگر است که می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، به خصوص اگر شما یک آژانس، بازاریاب اجتماعی یا دیجیتال هستید.

چرا خودتان آن را به صورت رایگان امتحان نمی کنید؟

بسته بندی

بازاریابی ویدیویی آسان نیست. تلاش و زمان طاقت فرسایی که برای صادرات یک ویدیو صرف می شود بسیار زیاد است.

به همین دلیل مهم است که هر سنگی را که می‌تواند ویدیوی سخت ساخته شما را به موفقیت برساند، از جمله یافتن بهترین زمان برای پست کردن در YouTube، تبدیل کنید.

با روش‌هایی که در بالا توضیح داده شد، بهترین زمان‌ها برای پخش زنده ویدیوهای YouTube خود را خواهید یافت.

بنابراین از زمان عمومی محبوب الهام بگیرید، داده های خود را با تجزیه و تحلیل YouTube تجزیه و تحلیل کنید و بازاریابی موفق YouTube خود را شروع کنید.

به خاطر داشته باشید که ارسال پست در بهترین زمان تنها یکی از عواملی است که شما را در کانون توجه قرار می دهد. آن را بیشتر به عنوان فرصتی برای نشان دادن محتوای با کیفیتی که طراحی کرده اید در نظر بگیرید. در پایان، همه چیز به یک چیز خلاصه می شود – ایجاد محتوای با کیفیت برای مخاطبان.

فراموش نکنید که از SocialPilot برای برنامه ریزی ویدیوها و شورت های یوتیوب خود برای افزایش نتایج بازاریابی یوتیوب خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا