ارز دیجیتال

میلیاردر مایکل سایلر می گوید با روشن شدن مسیر مقررات ایالات متحده، قیمت بیت کوین 10 برابر خواهد شد.

منبع: اسکرین شات ویدیویی، ناتالی برونل / یوتیوب

مایکل سیلر، بنیانگذار و مدیر عامل سابق MicroStrategy، معتقد است که شفافیت نظارتی در ایالات متحده در مورد دارایی های دیجیتال می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود.

در مصاحبه اخیر با بلومبرگ، سایلر پیش بینی کرد که ارزش بیت کوین پس از درک عمومی پتانسیل واقعی بیت کوین، 10 برابر افزایش می یابد.

مرحله منطقی بعدی این است که بیت کوین از اینجا 10 برابر شود و سپس دوباره 10 برابر شود.

سیلور استدلال کرد که سرکوب اخیر کریپتو توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) “پایه” را برای روند صعودی بعدی بیت کوین ایجاد می کند.

او اشاره کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برخی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌ها از جمله Solana (SOL)، Cardano (ADA) و Polygon (MATIC) را به عنوان اوراق بهادار دسته‌بندی کرده است.

جالب اینجاست که بیت کوین از این دسته بندی کنار گذاشته شد و نشان می دهد که ممکن است یک امنیت در نظر گرفته نشود.

گاو بیت کوین گفت: «وضوح مقرراتی با از بین بردن سردرگمی و اضطرابی که سرمایه گذاران نهادی را متوقف کرده است، پذیرش بیت کوین را هدایت می کند.

او اضافه کرد که بیشتر این سردرگمی ناشی از دیگر «اوراق بهادار رمزنگاری» است که تنظیم‌کننده‌ها «مسیر قانونی رو به جلو» در ایالات متحده نمی‌بینند.

«آنها دیدگاهی نسبت به مبادلات رمزنگاری دارند که بسیار محدود است. دیدگاه آنها این است که صرافی‌های ارز دیجیتال باید کالاهای دیجیتال خالص مانند بیت کوین را معامله کنند و نگهداری کنند.

در مصاحبه ای در سال گذشته، سایلر پیشنهاد کرد که هر سکه ای که امکان شرط بندی را فراهم می کند یا از مکانیسم اثبات سهام (PoS) استفاده می کند، یک امنیت دیجیتال است.

او در آن زمان با اشاره به اینکه اتریوم به دلیل داشتن ICO یک امنیت است، گفت: «به صراحت توسط رگولاتورها اعلام شده است که اگر سهامی وجود داشته باشد و بازدهی داشته باشد، یک قرارداد سرمایه گذاری است و یک قرارداد سرمایه گذاری یک اوراق بهادار است. پیش معدن و تیم مدیریت.

شایان ذکر است که Saylor’s MicroStrategy یکی از بزرگترین دارندگان عمومی بیت کوین است، به طوری که بسیاری آن را یک پروکسی بیت کوین می دانند.

این شرکت اکنون دارای 140000 بیت کوین است که با میانگین قیمت 29803 دلار برای هر سکه خریداری شده است.

SEC از Binance و Coinbase شکایت می کند، رمزارزهای اصلی را به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی می کند

هفته گذشته، SEC از Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، و Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده شکایت کرد.

این کمیسیون 13 اتهام علیه بایننس و شرکت های وابسته به آن در ایالات متحده ارائه کرد که از فعالیت به عنوان صرافی ثبت نشده تا ارائه اوراق بهادار ثبت نشده را شامل می شود.

رگولاتور همچنین اتهامات مشابهی را علیه کوین بیس وضع کرد و ادعا کرد که این کوین بیس به عنوان یک صرافی، کارگزار یا آژانس تسویه حساب بدون ثبت نام لازم عمل می کند.

در هر مورد، SEC اشاره کرد که چندین توکن لیست شده توسط صرافی ها، اوراق بهادار ثبت نشده هستند، از جمله ده ها ارز رمزپایه محبوب.

اینها عبارتند از توکن بومی بایننس BNB، Solana’s Solana، Cardano’s ADA، Polygon’s MATIC، Filecoin’s FIL، Cosmos’ ATOM، Sandbox’s SAND، Decentraland’s MANA، Algorand’s ALGO، Axie Infinity’s AXS، و Coti’s.

در پاسخ به حکم SEC، شرکت کارگزاری Robinhood اکنون Cardano، Polygon و Solana را از فهرست خارج کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا