ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA تبدیل به یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در بازار – آیا نهنگ ها خرید می کنند؟

منبع: TradingView

قیمت Cardano در 24 ساعت گذشته 9 درصد افزایش یافته است و به 0.374914 دلار رسیده است زیرا بازار ارزهای دیجیتال در مدت مشابه 1 درصد افزایش یافته است.

قیمت فعلی ADA به این معنی است که در هفته گذشته 9 درصد و همچنین در دو هفته گذشته 13 درصد افزایش یافته است، اگرچه در 30 روز گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

با این حال، با توجه به اینکه ارزش کل کاردانو به طور پیوسته در حال افزایش است، و با افزایش تقاضا برای استیبل کوین Djed، این احتمال وجود دارد که ADA در ماه های آینده شاهد رشد ثابتی باشد.

این امر با این واقعیت که ADA به طور قابل توجهی کمتر از ارزش گذاری شده است، محتمل تر است، و افزایش قیمت امروز احتمالاً ناشی از سرمایه گذاران بزرگتر است که آلت کوین را با تخفیف خریداری می کنند تا بعداً آن را بفروشند.

پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA تبدیل به یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در بازار – آیا نهنگ ها خرید می کنند؟

نمودار ADA نشان می دهد که رالی امروز احتمالاً در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت، زیرا شاخص های آن هنوز در موقعیت های بیش از حد خرید قرار ندارند.

1679497139 124 پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA تبدیل به یکی
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) از 30 در ابتدای مارس به تقریباً 60 رسیده است که نشان دهنده افزایش فشار خرید است که احتمالاً تا زمانی که به بالای 70 برسد از بین نخواهد رفت.

در عین حال، میانگین متحرک 30 روزه ADA (قرمز) هنوز زیر میانگین 200 روزه (آبی) خود قرار دارد و حتی هنوز شروع به افزایش نکرده است.

به این ترتیب، حرکت زیادی برای ADA باقی مانده است، که در حال حاضر با سطح مقاومت 0.38 دلار مبارزه می کند.

اگر این قیمت را بشکند، می‌تواند شاهد افزایش بیشتر باشد، چیزی که با این واقعیت که در بهترین بخش سال کمتر از ارزش‌گذاری شده و بیش از حد فروخته شده است، محتمل‌تر می‌شود.

این احتمالاً دلیل اصلی رالی امروز است، زیرا در حال حاضر هیچ پیشرفت یا خبری واضحی وجود ندارد که ADA را از سایر سکه ها جلوتر ببرد.

و با وجود افزایش واضح امروز، هیچ داده قابل اعتمادی وجود ندارد که نشان دهد نهنگ ها آلتکوین را خریداری کرده اند، حتی اگر افزایش قیمت بزرگ آن نشان دهنده این باشد.

با این حال، انتظار می رود ADA به دلیل Cardano که خود همچنان شاهد پذیرش و استفاده بیشتر به عنوان یک پلت فرم قرارداد هوشمند لایه-یک است، به روند صعودی خود ادامه دهد.

در واقع، ارزش کل قفل شده آن به 134 میلیون دلار افزایش یافته است که از 100 میلیون دلار در ابتدای فوریه و 49 میلیون دلار در آغاز سال 2023 افزایش یافته است.

این نشان می دهد که چگونه اکوسیستم برنامه های Cardano به سرعت در حال رشد است، با این پلتفرم اکنون بیش از 1200 پروژه در شبکه خود ساخته شده و همچنین بیش از 110 پروژه در حال حاضر راه اندازی شده است.

علاوه بر این، کار برای رشد شبکه آن به سرعت ادامه می‌یابد، به طوری که Cardano اغلب در نزدیکی پلتفرم‌های برتر برای فعالیت توسعه GitHub قرار می‌گیرد.

بخش بزرگی از دلیل رشد مداوم Cardano در ماه های اخیر، استیبل کوین Djed (DJED) است که در فوریه راه اندازی شد.

تا حالا، ذخیره Djed 33.4 میلیون ADA را از گردش خارج کرده استو در میان مشکلات USDC و سایر استیبل کوین ها شاهد رشد تقاضا بوده است.

و نیازی به گفتن نیست که هر چه میزان DJED بیشتر باشد، بیشتر از ADA به عنوان ارز ذخیره استفاده می شود.

به نوبه خود، این امر منجر به کاهش عرضه ADA نسبت به تقاضا می شود، به این معنی که با رشد Djed احتمالاً افزایش قیمت ثابت خواهد بود.

Cardano همچنین از تعدادی به روز رسانی در هفته های اخیر بهره مند شده است، از جمله ارتقاء در فوریه که قابلیت همکاری کاردانو را با زنجیره های دیگر افزایش می دهد.

در کنار Djed و اکوسیستم رو به رشد آن، قابلیت همکاری با اتریوم، بیت کوین و سایر زنجیره‌ها به افزایش استفاده از Cardano در آینده اشاره دارد که فقط برای قیمت ADA می‌تواند خوب باشد.

به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که ADA تا پایان سال به 1 دلار بازگردد، اگرچه تحلیلگران به طور متوسط ​​هدف قیمت 0.459 دلار در سال 2023 را انتخاب می کنند که در حال حاضر به نظر می رسد در دسترس است.

اکنون ADA را بخرید

آیا اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری در ADA است؟

با توجه به اینکه ADA کم‌ارزش باقی می‌ماند، مطمئناً زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین است، اگرچه ممکن است چندین ماه (اگر نه بیشتر) طول بکشد تا توکن شاهد افزایش‌های واقعاً بزرگ باشد.

به همین دلیل، معامله گران ممکن است ترجیح دهند در حال حاضر به جای دیگری نگاه کنند، با تعداد زیادی توکن با پتانسیل دیگر که سودهای بزرگی را در کوتاه مدت و همچنین بلند مدت نوید می دهند.

و برای کمک به تصمیم گیری، Cryptonews تیم Industry Talk منتخبی از 15 ارز رمزنگاری شده برتر را جمع آوری کرده است تا در سال 2023 زیر نظر داشته باشد.

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا