شبکه های اجتماعی

Discord از کاربران می خواهد که نام کاربری خود را به روز کنند، دلیل آن در اینجا آمده است

اختلاف نظر یک پلت فرم رسانه اجتماعی است که در آن کاربران می توانند پیام های فوری را در بین جوامع به اشتراک بگذارند. این پلتفرم یک تگ چهار رقمی را برای کاربران ارائه می دهد تا بعد از نام کاربری خود قرار دهند. به گفته Discord، این برچسب‌ها ارتباط با سایر کاربران را آسان‌تر می‌کنند. این تگ ها همچنین به تشخیص کاربرانی که نام کاربری مشابهی دارند کمک می کند. اکنون، این شرکت پست وبلاگ خود را به روز کرده است تا اعلام کند که به زودی برچسب ها را حذف خواهد کرد. در نتیجه، چندین کاربر Discord مجبور به تغییر نام کاربری خود خواهند شد.

نام‌های کاربری جدید Discord: چگونه کار خواهند کرد
به جای تگ های متمایز کننده چهار عددی متصل به انتهای نام های کاربری، Discord یک نام کاربری الفبایی عددی منحصر به فرد ارائه می دهد که با نماد “@” در جلو ظاهر می شود. کاربران همچنین باید یک نام نمایشی غیر منحصر به فرد را انتخاب کنند که می تواند شامل کاراکترهای خاص، فاصله ها، ایموجی ها و کاراکترهای غیر لاتین باشد.

این تغییر باعث می‌شود که این پلتفرم بیشتر شبیه به سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند باشد اینستاگرام و توییتر این تغییر همچنین باعث می‌شود Discord کمتر شبیه پلتفرم بازی باشد (همانطور که در ابتدا شروع شد) با پسوندهایی مشابه پسوندهایی که در سرویس‌های دیگر مانند Steam و ایکس باکس. این فرآیند همچنین تضمین می کند که هر کاربر Discord باید یک نام کاربری جدید انتخاب کند.

این تغییرات چگونه انجام خواهد شد
به گفته Discord، این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا نام کاربری خود را در «هفته‌های آینده» به‌روزرسانی کنند. علاوه بر این، Discord همچنین به کاربران اطلاع می دهد که چه زمانی می توانند نام کاربری خود را تغییر دهند. این شرکت تایید کرده است که کاربران قدیمی Discord را در اولویت قرار داده است. این بدان معناست که کاربرانی که مدت طولانی تری با پلتفرم مرتبط بوده اند، زودتر می توانند نام کاربری جدیدی را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید

Discord نحوه عملکرد صفحه صوتی Hereamp39s درون برنامه ای را معرفی می کند
هکرها Discord را با بدافزار Vare هدف قرار می دهند

با این حال، کاربران Discord همچنان نمی توانند دوستان خود را با نام کاربری قدیمی خود پیدا کنند. این شرکت خاطرنشان می‌کند که نام‌های کاربری قبلی و تگ‌های تشخیص‌دهنده حتی پس از اینکه Discord شروع به حذف برچسب‌های عددی کرد، به عنوان یک نام مستعار کار می‌کنند.

چرا Discord این برچسب های تبعیض آمیز را بازنشسته می کند
طبق گفته های شرکت، این برچسب ها به کاربران کمک می کند تا هر نام کاربری که می خواهند داشته باشند. با این حال، اکنون این پلتفرم ادعا می‌کند که این برچسب‌ها در نهایت به یک «بدهی فنی» تبدیل شده‌اند و «به اندازه کافی رسیدگی نکرده‌اند». Discord همچنین خاطرنشان کرد که نام‌های کاربری اغلب برای به خاطر سپردن و اشتراک‌گذاری با دوستان «بیش از حد پیچیده یا مبهم» هستند.

در پست وبلاگ، یکی از بنیانگذاران Discord استانیسلاو ویشنفسکی گفت: “ما متوجه هستیم که این یک تغییر بزرگ است. ممکن است در این فرآیند مشکلاتی وجود داشته باشد، و ممکن است سخت باشد که راه خود را با “#0001” که در طول سال‌ها برای شما ارزش زیادی داشته است، جدا کنید. ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا همه چیز را تا حد امکان به آرامی مدیریت کنیم.»

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا