شبکه های اجتماعی

مسترکارت به دنبال گسترش اتصال کارت های رمزنگاری شده است

عکس فایل: لوگوی Mastercard روی کارت اعتباری در این تصویر تصویری 30 اوت 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت

مسترکارت آن را گسترش خواهد داد رمزنگاریواحد پول پرداخت رئیس بخش رمزنگاری و بلاک چین گفت که برنامه کارت با جستجوی مشارکت بیشتر با شرکت های رمزنگاری، حتی با توجه به اینکه این بخش تحت نظارت دقیق تر تنظیم کننده ها و بانک ها قرار می گیرد.

مسترکارت قبلاً با صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله بایننس، نکسو و جمینی برای ارائه کارت‌های پرداخت مرتبط با رمزنگاری در برخی کشورها شریک شده است. کارت‌های بایننس به کاربران این امکان را می‌دهند تا با ارزهای سنتی پرداخت‌های خود را انجام دهند، که توسط دارایی‌های ارزهای دیجیتال آنها در صرافی تامین می‌شود.

راج داموداران، رئیس بخش رمزنگاری و بلاک چین مسترکارت، روز پنجشنبه به رویترز گفت: «ما ده‌ها شریک در سراسر جهان داریم که برنامه‌های کارت‌های رمزنگاری را ارائه می‌کنند و همچنان به گسترش خود ادامه می‌دهند.

“ارائه دسترسی ایمن به ارزهای دیجیتال نیز بخشی از ارزش پیشنهادی ما است و ما به انجام آن ادامه می دهیم.”

پس از سقوط تعدادی از شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال در سال گذشته، بانک‌ها نسبت به مشتریان ارزهای دیجیتال محتاط شده‌اند. ورشکستگی صرافی اصلی FTX در همین حال، تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به طور فزاینده‌ای در حال سرکوب چیزی هستند که می‌گویند عدم انطباق در بازار است.

در ماه مارس، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده از بایننس شکایت کرد و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان را متهم کرد که به عنوان یک صرافی “غیرقانونی” و یک برنامه انطباق “ساختگی” نامیده می شود.

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس گفت که این شکایت حاوی “بازخوانی ناقص حقایق” است.

Dhamodharan از اظهار نظر به طور خاص در مورد Binance خودداری کرد، اما گفت که هر برنامه کارتی “بررسی کامل لازم را انجام می دهد” و به طور مداوم نظارت می شود.

برخی از بانک‌ها، از جمله Santander و NatWest، مقدار پولی را که مشتریان بریتانیا می‌توانند به صرافی‌های ارزهای دیجیتال منتقل کنند، محدود می‌کنند تا از مشتریان در برابر کلاهبرداری و کلاهبرداری محافظت کنند.

در ماه نوامبر، رقیب ویزا، جهانی خود را قطع کرد اعتبار قراردادهای کارت با FTX امریکن اکسپرس – که در سال 2021 گفته بود استفاده از رمزنگاری را به عنوان گزینه ای ممکن برای بازخرید امتیازهای پاداش در نظر می گیرد – در فوریه اعلام کرد که در کوتاه مدت شاهد جایگزینی کریپتو با خدمات اصلی پرداخت و وام خود نیست.

Dhamodharan در پاسخ به این سوال که آیا مسترکارت در نظر دارد محدودیت هایی را برای مقدار پولی که می تواند با استفاده از شبکه پرداخت خود به صرافی های رمزنگاری منتقل شود، اعمال کند، گفت: “ما برای انتخاب برندگان اینجا نیستیم. ما اینجا نیستیم که انتخاب کنیم کدام تراکنش باید انجام شود یا باید انجام شود اتفاق نمی افتد.”

او افزود که کاربران شبکه مسترکارت تعدادی از بررسی‌های انطباق را انجام می‌دهند و افزود که این شرکت در فناوری تجزیه و تحلیل کریپتو سرمایه‌گذاری کرده است.

Dhamodharan گفت که Mastercard “واقعاً بسیار مشتاق” در مورد فناوری بلاک چین اساسی است که ارزهای دیجیتال را تقویت می کند.

او گفت: «ما فکر می‌کنیم پول تنظیم‌شده بیشتر و بیشتری به این موضوع می‌رسد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا