ارز دیجیتال

مدیر عامل میلیاردر پشت Fortnite اعلام کرد که متاورز نمرده است – در اینجا دلیل آن است

منبع تصویر: Pixabay

مدیر عامل میلیاردر اپیک گیمز، شرکت سازنده بازی آنلاین محبوب فورتنایت، ادعای مرده بودن متاورس را رد کرده است.

در یک توییت اخیر، تیم سوئینی مقاله Business Insider را به سخره گرفت که نشان می داد متاورس مسیر خود را طی کرده است و به تعداد کاربران فعال در برخی از دنیای مجازی محبوب تر اشاره می کند.

“متافوره مرده است! بیایید یک بیداری آنلاین ترتیب دهیم تا ما 600،000،000 کاربر فعال ماهانه در Fortnite، Minecraft، Roblox، PUBG Mobile، Sandbox، و VRChat بتوانیم با هم به صورت سه بعدی در زمان واقعی عزاداری کنیم.”

این توییت در پاسخ به پستی از اد زیترون، مدیر عامل EZPR، یک آژانس روابط عمومی فناوری و تجارت منتشر شد که ادعا می‌کرد «فناوری زمانی پر سر و صدا» «پس از رها شدن توسط دنیای تجارت مرده است».

این مقاله به طور خاص به پلتفرم واقعیت مجازی متا (VR) Horizon Worlds اشاره کرد، که Zitron ادعا می کند نتوانسته است به “وعده بزرگ” خود مبنی بر تبدیل شدن به آینده اینترنت عمل کند.

همچنین ادعا کرد که Decentraland و Otherside از Yuga Labs ظاهراً نتوانسته‌اند به هیاهوی تبلیغاتی خود عمل کنند و ادعا کرد که سرمایه‌گذاران توجه خود را به مد بعدی Big Tech معطوف کرده‌اند – هوش مصنوعی مولد.

با این حال، سوینی این ادعا را رد کرد و اشاره کرد که ماهانه 600 میلیون کاربر فعال در پلتفرم های دنیای مجازی مانند Fortnite، Minecraft، Roblox، The Sandbox و VR Chat وجود دارد.

Metaverse به مرکز بحث تبدیل می شود زیرا AI Frenzy قدرت را به دست می گیرد

متاورس موضوع بحث شدیدی در دنیای فناوری بوده است و برخی از رهبران صنعت مانند بیل گیتس چشم‌اندازی ملایم را ابراز می‌کنند.

چشم انداز تاریک در مورد متاورس کاملاً خارج از عرف نیست، به ویژه از آنجایی که بسیاری از حامیان بزرگ این ایده اخیراً از جاه طلبی های خود عقب نشینی کرده اند.

همین ماه گذشته، غول سرگرمی دیزنی اعلام کرد که بخش متاورز خود را به عنوان بخشی از اخراج گسترده تر که بر 7000 کارمند تأثیر می گذارد، حذف می کند.

علاوه بر این، مایکروسافت امسال تیم Industrial Metaverse Core خود را متوقف کرده است، پروژه ای چهار ماهه با هدف تشویق استفاده از متاورس در محیط های صنعتی. این غول فناوری همچنین تمامی کارکنانی را که در این پروژه کار می کردند، که حدود 100 نفر است، اخراج کرد.

با این حال، سایر شرکت های فناوری مانند متا به این مفهوم متعهد باقی مانده اند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، ادعاهایی مبنی بر اینکه شرکت از متاورژن دور شده و به نفع هوش مصنوعی در جریان فراخوان درآمد شرکت، دور شده را رد کرد.

او گفت: “روایتی ایجاد شده است که ما به نوعی در حال دور شدن از تمرکز بر روی دید فرا وجهی هستیم، بنابراین من فقط می خواهم از قبل بگویم که این دقیق نیست.”

به طور مشابه، Sweeney’s Epic Games سرمایه گذاری زیادی روی این فناوری کرده است.

در آوریل سال گذشته، این شرکت 2 میلیارد دلار کمک مالی از سونی و شرکت سرمایه گذاری KIRKBI برای “پیشبرد چشم انداز شرکت برای ساخت متاورس” جمع آوری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا