ارز دیجیتال

Futureverse 54 میلیون دلار برای توسعه سوخت پلتفرم متنوع Metaverse جمع آوری می کند

منبع تصویر: Pixabay

آینده جهانیک استارت‌آپ در حوزه فناوری و بازی‌های رمزنگاری‌شده، ۵۴ میلیون دلار بودجه سری A را برای حمایت از گسترش خود در فضای متاورس تضمین کرده است.

دور تأمین مالی توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر هدایت شد 10T Holdings، با مشارکت از آزمایشگاه ریپل، خالق XRP Ledgerاین شرکت در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود گفت.

Futureverse گفت که قصد دارد از این بودجه برای اهداف تحقیق و توسعه و همچنین برای پیشرفت بلاک چین متمرکز بر بازی خود به نام The Root Network استفاده کند.

Root Network با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و دارای یکپارچه سازی XRP Ledger است که به کاربران امکان می دهد از XRP و توکن های غیرقابل تعویض آن (NFT) استفاده کنند.

علاوه بر این، Futureverse برنامه هایی برای توسعه بازی های بلاک چین بیشتری در آینده دارد.

آرون مک‌دونالد و شارا سندروف، بنیان‌گذاران Futureverse، در بیانیه‌ای گفتند: «متاورس پتانسیل تغییر روش تعامل و همکاری انسان‌ها با یکدیگر و بهبود تجربیات ما در حوزه‌های مختلف از جمله بازی، پرداخت‌ها، مدیریت دارایی و موارد دیگر را دارد.

Futurevese پلتفرمی متشکل از 11 شرکت است که از استودیوهای بازی و نهادهایی که پرداخت های وب 3 را فعال می کنند تا استارت آپ های بلاک چینی را شامل می شود که ابزارهایی را برای برندها و سازندگان فراهم می کند تا به راحتی محتوا را برای متاورس ایجاد کنند.

این شرکت از طریق ادغام هشت شرکت در اواخر سال 2022 تشکیل شد و از آن زمان تاکنون سه شرکت دیگر را جذب کرده است.

Futurevese قصد دارد هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین را ترکیب کند

هدف کلی Futureverse ترکیب هوش مصنوعی (AI) و فناوری بلاک چین برای ایجاد زیرساخت لازم برای یک تجربه متاورس یکپارچه است.

Futureverse در حال حاضر دو بازی مرتبط با ورزش را راه اندازی کرده است.

در ماه آوریل، آنها World Cup AI League را منتشر کردند، یک بازی فوتبال موبایل برای اندروید و iOS که دارای گیم پلی مبتنی بر هوش مصنوعی است.

اگرچه این بازی دارای ستاره های واقعی فوتبال نیست، اما شخصیت های رنگارنگ و کارتونی را ارائه می دهد که اعمال آنها توسط هوش مصنوعی کنترل می شود.

علاوه بر این، Futureverse با املاک بوکسور فقید محمد علی برای ساخت محمد علی: افسانه های بعدی، یک بازی هوش مصنوعی که از NFT استفاده می کند، همکاری کرد.

بازیکنان به عنوان مربی عمل می کنند و برای بوکسورهای خود تصمیمات استراتژیک می گیرند. هر NFT بوکسور باید با NFT “AI Brain” جفت شود تا رفتار آنها مشخص شود.

در همین حال، بودجه اخیر در بحبوحه شک و تردید فزاینده نسبت به مفهوم متاورس، که در چند سال گذشته همه‌چیز تبلیغاتی بود، صورت می‌گیرد.

با این حال، مونیکا لانگ، رئیس آزمایشگاه ریپل، گفت که او هنوز به چشم انداز Futureverse اعتقاد دارد.

لانگ در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که ما در مراحل اولیه آن هستیم که پروژه‌ای مانند این – و واقعاً مفهوم بزرگ‌تر متاورس – می‌تواند به آن دست یابد، ما در Ripple خوشحالیم که در لایه زیرساختی بنیادی مشارکت می‌کنیم و ابزار واقعی را برای کاربران نهایی متاورس باز ارائه می‌کنیم.»

متاورس موضوع بحث های شدید در دنیای فناوری بوده است، به ویژه از آنجایی که بسیاری از حامیان بزرگ این ایده اخیرا از جاه طلبی های خود عقب نشینی کرده اند.

در اوایل سال جاری، غول سرگرمی دیزنی اعلام کرد که بخش متاورز خود را به عنوان بخشی از اخراج گسترده تر که بر 7000 کارمند تأثیر می گذارد، حذف می کند.

علاوه بر این، مایکروسافت آن را متوقف کرده است هسته متاورس صنعتی امسال، یک پروژه چهار ماهه با هدف تشویق استفاده از متاورس در محیط‌های صنعتی انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا