شبکه های اجتماعی

با کاهش تقاضای مصرف کنندگان، فروش گوشی های هوشمند «ساخت هند» 8 درصد کاهش یافت

باد معکوس اقتصادی، تقاضای ضعیف مصرف کننده و عدم اطمینان بازار منجر به کاهش 8 درصدی “ساخت هند” شد. گوشی های هوشمند یک گزارش جدید نشان می دهد که محموله (سال به سال) در سه ماهه سوم (سه ماهه سوم) امسال به بیش از 52 میلیون دستگاه می رسد.

این اولین کاهش در هر سه ماهه امسال است. اوپو با 24 درصد سهم در محموله های گوشی های هوشمند «ساخت هند» پیشتاز بود و پس از آن سامسونگ و Vivo.

هلدینگ Bharat Forge India همچنان برترین خدمات تولید الکترونیک باقی مانده است (EMS) پخش کننده از نظر محموله های گوشی های هوشمند و در میان بازیکنان هندی، دیکسون بر اساس گزارش، به عنوان برترین ارائه دهنده EMS گوشی های هوشمند ظاهر شد تحقیق متقابل.

دو عامل اصلی بر رشد فروش گوشی‌های هوشمند تأثیر گذاشتند. اول، کاهش تقاضای مصرف‌کننده، به‌ویژه در بخش ابتدایی، به دلیل شاخص‌های منفی اقتصاد کلان. دوم، موجودی بالای کانال در ابتدای سه‌ماهه نیز بر تولید تأثیر گذاشت در طول سه ماهه،” تحلیلگر ارشد تحقیقاتی پراچیر سینگ گفت.

اکوسیستم تولید گوشی های هوشمند در کشور همچنان به رشد خود ادامه می دهد و تقریباً 63 درصد از این محموله ها از تولیدکنندگان داخلی و 37 درصد از پخش کننده های شخص ثالث EMS انجام می شود.

BYD و گدازه تولید کنندگان سریع ترین رشد از نظر محموله های گوشی های هوشمند بودند.

“ما همچنان شاهد پرداخت های PLI در سه ماهه بعدی خواهیم بود، که به چشم انداز تولید محلی می افزاید. به طور کلی، روند تولید شاهد یک سیر صعودی با مشارکت های متعدد است، مانند شراکت های بین گروه تاتا و ویسترون و بین فاکسکان و ودانتام،” سینگ افزود.

در تمرکز دولت، تحلیلگر پژوهشی پریانکا جوزف گفت که در بخش نظارتی، علیرغم شرایط نامطلوب جهانی، بازار گوشی های هوشمند هند انعطاف پذیر باقی مانده است.

جوزف گفت: “تلاش های دولت برای ایجاد تغییر در زنجیره تامین و تبدیل هند به قطب تولیدی با مداخلات سیاستی مداوم در قالب طرح های PLI، به این کشور کمک کرده است تا بازیگران اصلی جهانی را در سراسر زنجیره ارزش جذب کند.”

علاوه بر این، دولت به طور فعال هدف افزایش ارزش افزوده محلی را از 17-18 درصد فعلی به 25 درصد در آینده نزدیک دنبال می کند.

در این گزارش آمده است که در آینده، حجم تولید با تمرکز فزاینده تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) برای صادرات به کشورهای دیگر افزایش خواهد یافت.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا