برنامه نویسی

Amazon ElastiCache برای Redis – انجمن DEV

روز 16

[16/30] #30DaysOfAWS امروز، Amazon ElastiCache برای Redis.

Amazon ElastiCache برای Redis یک سرویس ذخیره داده در حافظه کاملاً مدیریت شده و سازگار با Redis است که عملکرد، مقیاس پذیری و در دسترس بودن بالا را برای برنامه های کاربردی سخت ارائه می دهد. راه‌اندازی، کارکرد و مقیاس‌بندی کش Redis در فضای ابری ElastiCache آسان است.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Amazon ElastiCache برای Redis آورده شده است:

  • عملکرد بالا – Amazon ElastiCache for Redis تأخیر زیر میلی ثانیه و توان عملیاتی تا 100000 درخواست در ثانیه در هر گره را ارائه می دهد.

  • مقیاس پذیری – Amazon ElastiCache برای Redis را می توان برای پاسخگویی به تقاضای در حال تغییر، کوچک یا بزرگ کرد. می‌توانید در عرض چند دقیقه گره‌ها را اضافه یا حذف کنید، بدون هیچ زمان خرابی.

  • دسترسی – Amazon ElastiCache for Redis بسیار در دسترس است و می تواند از دست دادن حداکثر دو گره در یک خوشه را بدون تأثیر بر در دسترس بودن، تحمل کند.

  • امنیت – Amazon ElastiCache for Redis ویژگی های امنیتی مختلفی از جمله رمزگذاری در حالت استراحت و حمل و نقل را ارائه می دهد.

در اینجا برخی از موارد استفاده رایج برای Amazon ElastiCache برای Redis آورده شده است

  • ذخیره سازی – Amazon ElastiCache for Redis را می توان برای ذخیره اطلاعاتی که اغلب به آنها دسترسی داشت، مانند نمایه های کاربر، کاتالوگ محصولات و نتایج جستجو، استفاده کرد. این می تواند عملکرد برنامه های شما را با کاهش تعداد دفعاتی که آنها برای دسترسی به پایگاه داده اساسی نیاز دارند، بهبود بخشد.

  • فروشگاه های جلسات – Amazon ElastiCache for Redis را می توان برای ذخیره داده های جلسه، مانند اطلاعات ورود به سیستم کاربر و محتویات سبد خرید استفاده کرد. این می تواند به بهبود مقیاس پذیری و در دسترس بودن برنامه های شما با بارگذاری داده های جلسه از سرورهای وب شما کمک کند.

  • بازی – Amazon ElastiCache for Redis را می توان برای ذخیره داده های وضعیت بازی، مانند موقعیت ها و امتیازات بازیکنان استفاده کرد. این می تواند به بهبود عملکرد و پاسخگویی بازی های شما کمک کند.

  • خدمات ژئوفضایی – Amazon ElastiCache for Redis می تواند برای ذخیره داده های مکانی مانند نقشه ها و اطلاعات مکان استفاده شود. این می تواند برای تقویت ویژگی هایی مانند جستجو و مسیریابی مبتنی بر مکان استفاده شود.

  • تجزیه و تحلیل زمان واقعی – Amazon ElastiCache for Redis می تواند برای ذخیره داده های بلادرنگ، مانند داده های حسگر و فیدهای رسانه های اجتماعی استفاده شود. این داده ها را می توان برای تقویت برنامه های تجزیه و تحلیل بلادرنگ، مانند تشخیص تقلب و تجزیه و تحلیل روند بازار استفاده کرد.

اگر به دنبال یک فروشگاه داده با کارایی بالا، مقیاس پذیر و موجود در حافظه هستید، Amazon ElastiCache for Redis یک گزینه عالی است.

آموزش گام به گام برای نحوه ایجاد Amazon ElastiCache برای Redis Cluster. با استفاده از این آدرس می توانید آن را دانلود کنید.

کدهای نمونه

URL بیشتر بیاموزید

با تشکر از خواندن مقاله

لینکدین

توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا