ارز دیجیتال

«اگر دولت داروها را ممنوع می‌کند، باید Crypto را ممنوع کند»، پرونده‌های گروه مالی SVB برای ورشکستگی، BlockSec مانع از سرقت ETH 2900 توسط هکر می‌شود.

منبع: AdobeStock / Alexey Novikov

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار مقررات

  • یوهان ون اورتولت، یکی از اعضای پارلمان اروپا و وزیر دارایی سابق بلژیک، در میان مشکلاتی که بخش بانکی با آن مواجه است، خواستار ممنوعیت کریپتو شدند. Van Overtveldt “درس دیگری از آشوب بانکی فعلی آموخته شد.” نوشت. ممنوعیت شدید ارزهای دیجیتال را اجرا کنید. سم سوداگرانه و بدون ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی. اگر دولتی داروها را ممنوع می کند، باید رمزارزها را نیز ممنوع کند.»
  • ایالات متحده آمریکا شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) گزارش‌هایی را که خریداران احتمالی از آن‌ها وجود دارد، رد کرده است بانک امضا رویترز گزارش داد که باید تجارت با کریپتو را به عنوان بخشی از هرگونه فروش متوقف کند. یکی از سخنگویان FDIC به اظهارات قبلی مارتین گرونبرگ، رئیس FDIC اشاره کرد که آژانس به دنبال ممنوعیت فعالیت خاصی توسط بانک ها نیست.

اخبار حقوقی

  • بانک سیلیکون ولیشرکت مادر گروه مالی SVB (SIVB) برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرده است و افزوده است که دیگر به بانک سیلیکون ولی وابسته نیست. این سازمان گفت که دادخواستی داوطلبانه برای سازماندهی مجدد تحت نظارت دادگاه در این کشور ارائه کرده است دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک برای حفظ ارزش “اوراق بهادار SVB و سرمایه SVBوجوه و نهادهای شریک عمومی در بایگانی فصل 11 گنجانده نشده‌اند و همچنان به فعالیت خود در روال عادی ادامه می‌دهند، زیرا گروه مالی SVB به اکتشاف جایگزین‌های استراتژیک اعلام‌شده قبلی خود برای این مشاغل ارزشمند ادامه می‌دهد.

اخبار امنیتی

  • BlockSecیک شرکت حسابرسی قرارداد هوشمند، از سرقت 2900 ETH از پروژه وام NFT توسط یک هکر جلوگیری کرد. پارافضا، آنها گفت در توییتر. این شرکت گفت: “منطقی معیوب در قرض () قرارداد ParaProxy (0x638a)” Paraspace وجود دارد و آسیب‌پذیری را توضیح می‌دهد که قبل از اینکه BlockSec کنترل وجوه را در دست بگیرد، تقریباً توسط هکر مورد سوء استفاده قرار گرفت.

اخبار بانکی

  • شرکت‌های ارزهای دیجیتال در هنگ‌کنگ باز کردن حساب‌های محلی را سخت‌تر می‌بینند، زیرا بانک‌های این شهر تمایلی به ارائه خدمات پس از بسته شدن رمزارز دوست ندارند. بانک سیلورگیت و بانک امضاساوت چاینا مورنینگ پست به نقل از خودی های صنعت گزارش داد. این گزارش می افزاید: شرکت ها به دنبال راه حل های دیگری هستند، از جمله سوئیس، بریتانیا و امارات متحده عربی، جایی که برخی از بانک های دوستدار رمزنگاری مستقر هستند.

اخبار سرمایه گذاری

  • شرکت سرمایه گذاری الگو از خرید توکن 6 میلیون دلاری از سازمان امنیت غیرمتمرکز خودمختار (DAO) خبر داد. Code4renaخزانه داری، “همکاری با DAO برای ایجاد انگیزه برای حسابرسان مستقل برای جستجوی اشکالات و جلوگیری از آسیب پذیری ها از تولید.” Code4rena اضافه کرد که یک پیشنهاد DAO برای همکاری با Paradigm ارائه کرده است و تصریح می کند که شرایط آن فروش 15٪ از کل عرضه توکن های ARENA یا 150,000,000 ARENA را به پارادایم به قیمت 6,000,000 USDC تأیید می کند. این وجوه به عنوان سرمایه در گردش برای DAO در رشد Code4rena در نظر گرفته شده است.
  • Composable Corp، یک فروشگاه توسعه متمرکز بر ایجاد بازارهای وام دهی غیرمتمرکز مالی (DeFi)، 1.2 میلیون دلار برای حمایت از توسعه جمع آوری کرد. پروتکل بلوبری. طبق پست وبلاگ، درآمد حاصل از آن برای رشد تیم و زیرساخت استفاده خواهد شد. پروتکل بلوبری یک بازار وام‌دهی همتا به همتا است که به کاربران اجازه می‌دهد تا 50 برابر ارزش وثیقه خود را برای استقرار در زنجیره وام بگیرند. این پروتکل با پروژه های DeFi مانند کیمیکس و Olympus DAO برای بازار وام‌دهی سفارشی و ادغام استراتژی بازدهی، در میان دیگر استراتژی‌های DeFi در هنگام راه‌اندازی.

اخبار بازی

  • توسعه دهنده بازی موبایل اول کره جنوبی 4:33 آزمایشگاه خلاق اعلام کرد راه اندازی Delabs، یک سرمایه گذاری جدید متمرکز بر وب 3 که بر توسعه و انتشار بازی های بومی بلاک چین در چند ضلعی زیست بوم. این توسط Joonmo Kwon (معروف به JMK)، تاجر و مدیر عامل سابق غول بازی هدایت می شود. نکسوندر این اطلاعیه آمده است که «Delabs بر نوآوری، تجربه کاربری فوق‌العاده و ویژگی‌های بومی بلاک چین تمرکز خواهد کرد تا آینده بازی‌های غیرمتمرکز را دوباره تصور کند.»

اخبار NFT

  • دنباله دار نارنجی، یک شرکت بازی و سرگرمی وب 3، همکاری خود را با هنرمند 13 ساله جو ویل با نام مستعار The Doodle Boy اعلام کرد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که فاز اول پروژه کلکسیونی دیجیتال قرار است به طور انحصاری بر روی آن ساخته شود دریای آزاد بازار در 25 آوریل. “برای شروع مجموعه آینده، Doodle Boy یک اثر هنری بدیع و پیچیده ایجاد کرده است که راه اندازی آن را جشن می گیرد و عواید آن به نفع خیریه ای به انتخاب او خواهد بود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا