ارز دیجیتال

FTX EU درخواست های برداشت را فعال می کند، وکلا مدیر عامل سابق Binance.US، Cardano برای فعال کردن دسترسی به قراردادهای EVM از هر کیف پول ADA

کاترین کولی و چانگ پنگ ژائو در رویداد بایننس بلاک چین در سال 2019. منبع: cryptocoley / توییتر

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

تبادل اخبار

  • بازوی اروپایی از FTX، FTX ایالات متحده، وب سایتی راه اندازی کرد تا به مشتریان اروپایی اجازه دهد درخواست های برداشت را ارسال کنند. وب سایت جدید است ftxeurope.euFinance Magnates با استناد به ایمیل FTX Europe گزارش داد، و هیچ خدمات یا محصولی را ارائه نخواهد کرد، به جز اینکه به مشتریان اجازه می دهد موجودی فیات خود را مطالبه کنند. FTX EU فقط در مارس 2022 در دسترس قرار گرفت و صرافی بلافاصله پس از آن در نوامبر سقوط کرد.
  • سابق بایننس ایالات متحده مدیر عامل شرکت کاترین کولی یک وکیل برای مشاوره به او در ایالات متحده استخدام کرد کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) دعوی علیه بایننسرویترز به نقل از یک فرد با اطلاعات مستقیم گزارش داد. جیمز مک دونالد، شریک شرکت حقوقی نیویورک، کولی را راهنمایی می کند سالیوان و کرامول، آن شخص گفت.

اخبار بلاک چین

  • کاردانو کاربران به زودی قادر به دسترسی خواهند بود اتریوم ماشین مجازی (EVM) با استفاده از هر کیف پول ADA، از طریق یک ویژگی آینده قرارداد می بندد میلکومدا، شبکه ای که زنجیره های بلوکی را به قراردادهای EVM متصل می کند. Milkomeda (لایه EVM Cardano) در حال راه اندازی یک ویژگی است که به هر کاربر Cardano اجازه می دهد از قراردادهای EVM مستقیماً از هر کیف پول Cardano استفاده کند. توییت کرد Sebastien Guillemot، مدیر عامل Milkomeda. «این کار فوراً کاردانو را به یکی از بزرگترین زنجیره‌های EVM از نظر تعداد کاربر تبدیل می‌کند [and] این بزرگترین زنجیره EVM خواهد بود که پاداش های شرط بندی به طور کامل عملیاتی می شود.
  • بلاک چین بهینه شده برای بازی Oasys اعلام کرد که غول جهانی بازی های ویدیویی نکسون رسماً به عنوان آخرین اعتبارسنجی گره در شبکه بلاک چین ملحق شد. در کنار شرکت های مخابراتی و فناوری ژاپنی KDDمن و سافت بانکنکسون سومین اعتبار از چهار اعتبارسنجی جدید است که امسال به عنوان اعتبار سنجی Oasys رونمایی می شود و متعهد به حمایت خود از ثبات و رشد اکوسیستم Oasys خواهد شد.

اخبار مقررات

  • دانمارک دادگاه عالی روز پنجشنبه بیانیه ای صادر کرد که بر اساس آن افرادی که از فروش سود می برند بیت کوین (BTC)، که از طریق خرید، کمک مالی یا استخراج به دست می آید، مشمول سیاست های مالیاتی سختگیرانه خواهد شد. این خریدها برای اهداف سوداگرانه انجام شده است و از مالیات معاف نیستند.

اخبار NFT

  • خطوط هوایی ارزان قیمت آرژانتینی فلای باند بر اساس گزارش های متعدد، بلیت های الکترونیکی را به عنوان توکن های غیرقابل تعویض (NFT) صادر می کند. این فناوری که “Tickets 3.0” نامیده می شود، روی آن اجرا می شود الگوراند (ALGO) بلاک چین و گسترش روابط موجود آن با شرکت فروش بلیط NFT است TravelX. بلیط های NFT فروخته شده توسط Flybondi را می توان تغییر نام داد، انتقال داد و فروخت.
  • دامنه و پلت فرم هویت دیجیتال دامنه های غیرقابل توقف گفت که هوش مصنوعی و هویت دیجیتال را با یک ویژگی جدید ترکیب می کند. هنر هوش مصنوعی، که به همه اجازه می دهد آواتارهای هوش مصنوعی خود را ایجاد و ضرب کنند. با 14.99 دلار، مردم می توانند 200 تصویر آواتار منحصر به فرد برای دانلود آن ایجاد کنند گفت. کاربران همچنین می‌توانند مورد علاقه خود را در یک تصویر نمایه NFT (PFP) که در مجموعه Unstoppable: AI Art NFT نمایش داده می‌شود، برش دهند و از آن‌ها در پلتفرم‌های اجتماعی استفاده کنند.

اخبار سرمایه گذاری

  • پلتفرم بلاک چین تنظیم شده ازدحام داده‌های فعالیت تجاری برای اولین ماه از زمان راه‌اندازی سهام‌های عمومی و ETF اوراق قرضه در ۲۴ فوریه منتشر شد که نشان‌دهنده افزایش ۱۱ درصدی کاربران پلتفرم، فروش ۳ محصول و تقریباً ۷ درصد رشد بیشتر از ۶ ماه قبل است. تقاضای زیادی برای دارایی ها وجود داشت، گفت: Swarm محصولات را در سه نوبت فروخت، با iShares اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده 1 تا 3 ساله ETF در اولین روز معامله فروخته می شود. تسلا سهام در 28 فوریه و سیب سهام در 13 مارس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا