شبکه های اجتماعی

آیفون‌هایی را که به‌روزرسانی بزرگ بعدی اپل را دریافت می‌کنند، فهرست کنید

همانطور که انتظار میرفت سیب نسخه بعدی سیستم عامل iOS خود را به نمایش گذاشت — iOS 17 در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2023. این شرکت ادعا می کند که iOS 17 تجربه ارتباطی تلفن، فیس تایم و پیام ها را ارتقا خواهد داد. اشتراک گذاری با AirDrop را آسان تر می کند. و ورودی هوشمندتری را ارائه می دهد که سرعت و دقت تایپ را بهبود می بخشد. iOS 17 همچنین تجربیات جدیدی را با Journal معرفی می‌کند، برنامه‌ای که استفاده از قدردانی را برای افراد آسان می‌کند، و StandBy، روشی جدید برای مشاهده اطلاعات قابل مشاهده در هنگام خاموش بودن و شارژ کردن آیفون.

در حال حاضر iOS 17 فقط برای توسعه دهندگان در دسترس است و انتظار می رود نسخه بتای عمومی این سیستم عامل در جولای امسال منتشر شود. همراه با معرفی iOS 17، غول فناوری کوپرتینویی نیز فهرستی از آیفون ها سازگار با آپدیت

در اینجا لیستی از آیفون هایی که اواخر امسال به روز رسانی iOS 17 را دریافت خواهند کرد، آمده است

مدل آیفون
آیفون Xs
آیفون Xs مکس
آیفون Xr
آیفون 11
آیفون 11 پرو
آیفون 11 پرو مکس
iPhone SE (2020)
آیفون 12 مینی
آیفون 12
آیفون 12 پرو
آیفون 12 پرو مکس
آیفون 13 مینی
آیفون 13
آیفون 13 پرو
آیفون 13 پرو مکس
iPhone SE (2022)
آیفون 14
آیفون 14 پلاس
آیفون 14 پرو
آیفون 14 پرو مکس


ویژگی های کلیدی که به آیفون با iOS 17 می آیند
کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار اپل، گفت: «با iOS 17، ما آیفون را با در نظر گرفتن عمیق ویژگی‌هایی که هر روز به آن‌ها تکیه می‌کنیم، شخصی‌تر و شهودی‌تر کرده‌ایم. نکات برجسته iOS 17 شامل ویژگی‌های ایمنی جدید، حالت خواب، کارت‌های تماس با طراحی مجدد، تصحیح خودکار بهبودیافته و رونویسی صدا است. دفترچه تماس با ویژگی جدیدی به نام پوستر به‌روزرسانی می‌شود. این کار، کارت‌های تماس را به تصاویری پر زرق و برق تبدیل می‌کند که وقتی با آن‌ها تماس می‌گیرید، تمام صفحه در آیفون گیرنده نشان داده می‌شوند. کاربران همچنین می توانند در FaceTime پیام بگذارند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا