دیجیتال مارکتینگ

ترافیک وب و روند تبدیل برای 150000 کسب و کار

در سال 2022، دنیای بازاریابی به تکامل خود ادامه داد.

ما نه تنها توانایی خرید مستقیم از برنامه های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود را داشتیم، بلکه شروع به شنیدن بسیاری از وزوزهای آینده نگرانه در مورد AR/VR، metaverse و توسعه Web3 کردیم.

همانطور که وارد یک سال منحصربه‌فرد دیگر می‌شویم، بازاریابان ممکن است تعجب کنند که آیا و چگونه شرکت‌های دیگر در صنعت خود با همه چیز پیش می‌روند.

HubSpot برای کمک به بازاریابان مانند شما که نبض عملکرد برندهای دیگر را حفظ کنند، داده‌های بیش از 150000 شرکت را تجزیه و تحلیل کرد. در این پست، سه موضوع کلیدی بازاریابی که کشف کرده‌ایم و اینکه چگونه می‌توانند امروز شما را تحت تأثیر قرار دهند، یادداشت خواهیم کرد.

آیا می خواهید دید کاملی از نحوه عملکرد کسب و کار بزرگتر داشته باشید و برای حفظ شرکت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ اکنون خلاصه اطلاعات کسب و کار تمام سال ما را در وبلاگ Hustle بخوانید.

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت رایگان بازاریابی

درباره این داده ها: این اطلاعات آماری بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از 130000+ مشتری HubSpot در سراسر جهان بین ژوئیه 2021 تا سپتامبر 2022 است. از آنجایی که داده‌ها از کسب‌وکارهای مشتریان HubSpot جمع‌آوری شده‌اند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد کسب‌وکارهای فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس آنها متفاوت باشد. بازارهای خود، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، مرحله و/یا عوامل دیگر.

3 موضوع داده بازاریابی که در سال 2022 دیدیم

ترافیک وب 2022 از 2021 پیشی گرفت

در سال 2021، بسیاری از جهان پس از بدترین وضعیت همه‌گیری هنوز در حال بازگشایی بودند. و، اگرچه مردم شروع به خارج شدن از خانه و قطع ارتباط بیشتر با صفحه نمایش خود می کردند، دیگران هنوز هم ارتباط زیادی داشتند، عمدتاً از راه دور کار می کردند و همه کارها را از خرید تا سرگرمی از خانه انجام می دادند.

در سال 2022، از آنجایی که رویدادهای جهانی که در گذشته از آن ها گذشتیم دورتر و دورتر به نظر می رسید، افراد بیشتری از هر زمان دیگری سعی می کنند از خانه خارج شوند، از رایانه خود خارج شوند و به مبادله تماس ها و پیامک های زوم با واقعی و حضوری ادامه دهند. اتصالات

در سال 2021، ما همچنین دیدیم که مردم در مورد کار با خودشان صادق‌تر شدند. آنها به جای گذراندن 10 ساعت در روز در دفتر یا کار از خانه، ترجیح دادند زمان بیشتری را مرخصی بگیرند، حد و مرزهای تعادل بین کار و زندگی را تعیین کنند، یا حتی در ترک بی سر و صدا شرکت کنند.

در نهایت، در تجزیه و تحلیل های سه ماهه خود و توجه داشته باشید در بخش زیر، دیدیم که بازاریابان ایمیل های کمتری ارسال کردند که همچنین نرخ باز شدن ایمیل کمتری را در کل سال دریافت کردند. برای برخی از سایت ها، ایمیل می تواند بزرگترین منبع ترافیک به دنبال موتور جستجو و ترافیک مستقیم باشد. و هنگامی که هر کانالی این تأثیرات را می بیند، می تواند عملکرد سال به سال را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.

با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا، خیلی تکان دهنده نیست که ترافیک وب در همه صنایع در سال 2022 در مقایسه با سال 2021 با افت 6.7 درصدی نسبت به سال گذشته ضربه خورد.

تنها صنعتی که افت ندید، بدون تعجب، اوقات فراغت و مهمان نوازی بود. این صنعت که در طول سفرهای کووید و تعطیلی در سراسر کشور تاثیرات تجاری عمده‌ای داشت، اکنون با افزایش 6.35 درصدی ترافیک سالانه نشانه‌هایی از رونق مجدد را نشان می‌دهد.

صنایعی که بیشترین کاهش را داشته اند، تجارت، حمل و نقل و خدمات آب و برق و همچنین خدمات حرفه ای و تجاری بودند که هر دو در سال 2022 بیش از 7 درصد افت ترافیک را تجربه کردند.

ایمیل های بازاریابی برای جذب مشترکین تلاش کردند

همانطور که در بالا اشاره کردیم، نرخ باز شدن ایمیل در سال 2022 کاهش یافت. در صنایع، نرخ باز شدن ایمیل 12.89٪ کاهش یافت در حالی که باز شدن ایمیل فقط کمتر از 4٪ کاهش یافت.

متریک

سال (2022 در مقابل 2021)

اندازهی نمونه

ایمیل می فرستد

11.01%

167,457

ایمیل باز می شود

-3.32٪

167,457

نرخ باز شدن ایمیل

-12.89٪

167,457

در حالی که ممکن است احتمالات زیادی برای این کار وجود داشته باشد، چند تأثیر محتمل به نظر می رسد:

  • کسب و کارها ایمیل های زیادی ارسال کردند. در سال 2022، شرکت‌ها 11 درصد بیشتر از حد معمول ایمیل‌های بازاریابی ارسال کردند که می‌توانست به راحتی مشترکان را خسته کند، باعث عدم مشارکت یا حتی به حجم اشتراک ایمیل شود. علاوه بر این، نمایندگان فروش نیز ممکن است بیشتر ایمیل ارسال کنند زیرا نرخ باز شدن ایمیل فروش 11.6٪ کاهش یافته است.، به این نکته اشاره می کند که کسانی که مشترکین و مشتریان بالقوه بودند قطعاً می توانستند صندوق های ورودی متورم دریافت کنند.
  • اشباع بیش از حد ایمیل از انواع مارک ها (که احتمالاً ارسال ایمیل را نیز تقویت می کند) می تواند باعث رقابت بیشتر در صندوق های ورودی مشترکان نسبت به سال های گذشته شود. علاوه بر ایمیل های بازاریابی برای رقابت،
  • لیست مشترکین در حال رشد در حالی که این نشان می‌دهد که مردم روی برند و محتوای شما سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما حفظ نرخ‌ها سخت‌تر است. از آنجایی که نرخ‌های باز نسبت به باز کردن‌ها درصد بسیار بیشتری کاهش یافته است، این می‌تواند به این معنا باشد که بازاریابان مخاطبین بیشتری را به فهرست اشتراک‌های خود اضافه می‌کنند، اما فقط از همان افراد یا اندکی کمتر، تعداد باز دریافت می‌کنند.
  • صندوق های ورودی به بهبود سازمان، فیلترهای ناخواسته و هرزنامه ادامه می دهند. در حالی که این برای مصرف کننده بهتر است، این محورها می توانند ایمیل ها را از دید خارج کنند، اگرچه اگر نرخ هرزنامه برای کمپین ایمیل شما کم باشد، احتمال کمتری وجود دارد.
  • رقابت از دیگر سیستم عامل های تلفن همراه: با رشد رسانه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌های مبتنی بر محتوای تلفن همراه، ایمیل‌ها علیرغم اینکه هنوز یک تاکتیک بازاریابی قوی هستند، ممکن است برای برخی از مصرف‌کنندگان کمتر مرتبط باشند.

اگر از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید، مشترکین و رقبای خود و همچنین نحوه تغییر مصرف ایمیل و محتوای آن را پیگیری کنید تا مطمئن شوید که ارسال هایی با بالاترین تأثیر بالقوه را در اولویت قرار می دهید. این تضمین می‌کند که محتوای شما در لیست شلوغی از پیام‌های خوانده‌نشده شانسی برای جلب نظر مشترک شما دارد.

در نهایت، مشترکین، مشتریان بالقوه و مشتریان بالقوه می‌توانند به شما برای درک نیازهایشان با تعامل و حتی خرید پاداش دهند.

با این حال، تلاش‌های بازاریابی منجر به افزایش سرمایه و تأثیر تبدیل شد

اگرچه بازاریابان مانند نمایندگان فروش معاملات را نمی بندند، اما علیرغم ترافیک کمتر و تعاملات باز ایمیل، همچنان تأثیرات تجاری را به خود جلب می کنند.

سرنخ‌ها و تبدیل‌ها، بزرگ‌ترین پیوندهایی که دپارتمان‌های بازاریابی معمولاً به نتیجه کسب‌وکار دارند، در واقع سال به سال افزایش یافته است.

در حالی که تبدیل‌های وب تقریباً ۱۱ درصد افزایش داشتند، سرنخ‌های ورودی ۶.۶۶ درصد افزایش یافتند.

اگرچه به دلیل نسبت کمتر بازدیدهای وب (که در بالا ذکر شد، تبدیل‌های وب احتمالاً افزایش می‌یابد)، افزایش تعداد سرنخ‌های ورودی نشان می‌دهد که شرکت‌ها همچنان در حال رشد فهرست مشتریان بالقوه خود هستند.

جای تعجب نیست که اوقات فراغت و مهمان نوازی با 18.3٪ سالانه بیشترین رشد را در سرنخ ها و همچنین دومین افزایش در تبدیل وب سایت با کمی بیش از 12٪ را تجربه کردند.

اگرچه آنها شاهد کاهش ترافیک در سال 2022 بودند، سایر صنایع با رشد سرب قابل توجه عبارت بودند از:

  • خدمات آموزشی و بهداشتی: 10.6 درصد رشد سرب و 11 درصد افزایش در نرخ تبدیل.
  • خدمات حرفه ای و تجاری: 7.7 درصد رشد سرب و 13.7 درصد افزایش در نرخ تبدیل.

همه این صنایع به عنوان عملکردهای برتر منطقی هستند زیرا مشاغل درون آنها اغلب پیشنهادات گران قیمت یا با تعهد بالا (خواه B2B یا B2C) می فروشند. یک مصرف‌کننده تصادفی پس از خواندن یک صفحه فرود تنها برای چیزی شبیه به این هزینه نمی‌پردازد، بنابراین تیم‌های بازاریابی در این حوزه‌ها احتمالاً در ایجاد استراتژی‌های قوی پرورش سرب مهارت دارند.

یکی از صنایعی که به نظر می رسید در سال 2022 با مشکل مواجه شده بود، صنعت ساخت و ساز بود که شاهد کاهش در تمام معیارهایی بود که ما در سراسر آن بررسی کردیم، از جمله سرنخ های ورودی (-3.8٪)، تبدیل های وب (-0.65٪) و ترافیک وب (-6.84٪). ). در حالی که ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا این اتفاق می افتد، در اینجا دو تا از بهترین حدس های ما (که احتمالاً موقتی هستند):

  • با توجه به افزایش هزینه‌های تورم، مصالح و استعداد تیم ساخت‌وساز، پروژه‌های ساختمانی که مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها ممکن است در دهه گذشته روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده باشند، گران‌تر یا غیرقابل‌قبول‌تر شده‌اند.
  • در طول سال 2020، ساختمان‌ها و/یا مالکان از وقت خود در خانه یا کمبود افراد در ساختمان‌های عمومی/ادارات استفاده کردند و از آن زمان برای سرمایه‌گذاری در ساخت‌وساز، بازسازی یا نگهداری استفاده کردند. اما با شروع سال 2021 و ادامه در سال 2022، ساخت و ساز حرکت کمتری داشته است. در نهایت، با افزایش هزینه‌های زندگی و بازگشت افراد به کار، این پروژه‌ها ممکن است به اندازه آنلاین علاقه یا مشارکت زیادی پیدا نکنند.

آینده بازاریابان در سال 2023 چیست؟

در حالی که نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم، انتظار داریم بازی‌های تولید سرنخ و تبدیل بیش از هر زمان دیگری برای بازاریابان مهم باشد، زیرا هدف آن‌ها سود بردن از کف کسب‌وکارشان در زمان‌های بی‌سابقه است. اما، از آنجایی که مردم اینترنت هنوز هم مثل همیشه به هم متصل هستند، هر اتفاقی ممکن است با ترافیک یا بازاریابی ایمیلی بیفتد.

در نهایت، آنچه با برنامه بازاریابی برند خود انجام می دهید به شما بستگی دارد. و این تصمیمات باید با داده های شرکت شما، اهداف شما و تحلیل های رقابتی شما گرفته شود.

اگر شما یک رهبر بازاریابی، کارآفرین هستید، یا واقعاً علاقه مند به مقایسه کلی کسب و کارها در سال 2022 هستید، این خلاصه کسب و کار را با همه معیارهای سال 2022 بررسی کنید. یا، از گزارش وضعیت بازاریابی ما در زیر، نکات بیشتری در مورد برنامه ریزی نوآورانه ترین طرح بازاریابی دریافت کنید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا