بازی

کجا می توان همه مصنوعات را در Metroid Prime Remastered پیدا کرد

متروید پرایم یکی از محبوب ترین بازی های فرنچایز است و دلیل خوبی هم دارد. نه تنها این اولین باری بود که ساموس آران وارد فضای سه بعدی شد، او این کار را با شکوفایی گیم پلی به یاد ماندنی و گرافیک خیره کننده انجام داد. ریمستر اخیر این کلاسیک تنها این جنبه ها را ارتقا داده و جایگاهی دائمی در قلب طرفداران پیدا کرده است.


موارد مرتبط: Metroid Prime Remastered: بهترین ارتقاء لباس

با این حال، چیزی که ممکن است چندان مورد تحسین قرار نگیرد، شکار آن است مصنوعات چوزو در پایان بازی مدت‌هاست که برای یافتن این کلکسیون‌های مخفی، در تمام مناطق بازی به عقب برگردند. اگر مشکل دارید، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد اینکه کجا آنها را پیدا کنید، بدانید.

گیمر ویدیوی روز

بررسی اجمالی مصنوعات Chozo

مصنوعات Chozo هستند کلید به باز کردن قفل انتهای Metroid Prime. زمانی که تمام باس های قبلی را شکست دادید و آن را به دست آوردید کت و شلوار Phazon، خواهید دید که مقصد بعدی شما این است معبد مصنوع، که شما را وادار می کند تا هر دوازده مورد از این آثار را جستجو کنید.

برای ناراحتی بسیاری، این آثار در یک منطقه منحصر به فرد نیستند، اما در سراسر هر منطقه پراکنده است که قبلا بازدید کرده اید اینجاست که بازی به یک تجربه واقعی متروید تبدیل می شود عقب نشینی فراوان و یافتن اسرار پنهانی که بار اول ندیدید.

در طول بازدید خود از معبد مصنوع، می توانید مجسمه های مختلف را برای نکات اسکن کنید در مورد جایی که ممکن است آثار باستانی کشف شوند. با این حال، یافتن برخی از آن‌ها سخت‌تر از دیگران است، و نکات می‌توانند بیش از کمی مبهم باشند.

مصنوعات جهان تالون

Metroid Prime Remastered Artifact Chozo

تالون فراجهان، خانه محیط سرسبز که در آن ماجراجویی خود را آغاز می کنید، دو مورد از این مصنوعات را پنهان می کند، به دست آوردن هیچ کدام از آنها به خصوص سخت نیست.

مصنوع حقیقت

اولین یادگاری که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد، این است مصنوع حقیقت، که شکار یازده نفر دیگر را آغاز می کند. این در انتظار شماست وسط معبد مصنوع، هنوز هیچ حقه یا رازی در بازی وجود ندارد.

مصنوع Chozo

دیگر گنج Tallon Overworld است مصنوع چوزو، که می توان آن را در بیشه زندگی. این است همان اتاقی که پیدا کردی ویزور اشعه ایکس در، و پس از استفاده از سریع بمب قدرتی، دیوارها فرو می ریزند و ماهیت واقعی اتاق را آشکار می کنند.

به سمت حوضچه کوچک آبی که توسط یک آبشار تغذیه می شود، بروید، سپس به داخل آن بروید توپ مورف حالت در مرکز آن و یک پوشش کوچک و شکننده را بمباران کنید. با این کار یک ستون از آب بلند می شود بوست اسپینر توپ در پایه آن چرخاندن ماشینکاری، مقبره مصنوع را بیشتر نشان می دهد، جایی که می توانید آن را برای خودتان ادعا کنید.

مصنوعات خرابه های چوزو

Metroid Prime Remastered Artifact of Wild

هزارتوی شنی و گسترده خرابه های چوزو اسرار دور سه مصنوع در کل، بیش از یک منطقه متوسط ​​باقی خواهد ماند. در حالی که دو مورد از آنها را می توان نسبتاً زود به دست آورد وارد بازی، شما باید بازگشت با تجهیزات پایان بازی برای سومین.

مصنوع زندگی بخش

را مصنوع حیات بخش هست در برج نور، همان اتاقی که ارتقاء Wavebuster. به جای بالا رفتن از سکوها و بالا رفتن، یک بار که دارید لباس جاذبه، در آب بپاشید و از خود استفاده کنید چکمه های پرش فضایی برای رسیدن به در غیر قابل دسترس فراتر از آن یک اتاق کوچکتر خواهد بود که آرتیفکت را در خود جای می دهد.

مصنوع وحشی

شاید یکی از نمادین ترین اتاق های Metroid Prime، شما می توانید پیدا کنید مصنوع وحشی در اتاق آفتاب، در غیر این صورت به عنوان شناخته شده است میدانی که در آن با فلاهگرا مبارزه کردید. با این حال، رسیدن به این اتاق برای بار دوم مسلماً چالش‌برانگیزتر از چیزی است که با آن روبرو هستید.

متأسفانه، اگر سعی کنید به همان روشی که بار اول انجام دادید در Sunchamber حرکت کنید، متوجه خواهید شد در پوشیده از ریشه های غیر قابل نفوذ، راه شما را مسدود می کند. در عوض، شما مجبور خواهید بود از برج خورشید عبور کنید، جایی که باید با اسکن رون ها یک پازل را حل کنید. پس از انجام این کار، از خود استفاده کنید توپ عنکبوتی توانایی خزیدن روی دیوار

بعد از اینکه بالاخره برای دومین بار به میدان رسیدید، سه دشمن Chozo Ghost تولید خواهند شد، که می توانید با آن شکست دهید Power Beam یا Super Missiles. بعد از اینکه آنها را پاک کردید، ریشه های در مقابل ناپدید می شوند و Artifact of Wild روی گل فلاهگرا تخم ریزی می کند.

مصنوع جهان

اگرچه به محض داشتن لباس جاذبه یا توپ عنکبوتی می توان دو مورد دیگر را دریافت کرد، اما Artifact of World از شما می خواهد که Plasma Beam، دومین آپدیت آخر در بازی.

راه خود را به سمت تالار بزرگان، جایی که می توانید به عنوان یک توپ مورف در دستان مجسمه چوزو بنشینید. اگر فعال کنید شکاف بمب پرتو پلاسما مستقیماً در بالا، مجسمه حرکت می کند و یک را آشکار می کند درب یخی. این به شما امکان می دهد در فضای کوچکی رها شوید که در آن می توانید Artifact را بردارید.

مصنوعات غارهای ماگمور

Metroid Prime Remastered Artifact of Nature

اگرچه خطر گدازه و آتش را به همراه دارد، غارهای ماگمور به‌خاطر مصنوعات ساده‌اش معروف است، که هر دوی آن‌ها را می‌توان قبل از ساختن به دست آورد حتی در نیمه بازی.

مصنوع طبیعت

را مصنوع طبیعت یک مورد کلاسیک از Metroid Prime است محیط تخریب پذیر. در دریاچه گدازه، در نزدیکی آسانسور به خرابه های Chozo، می توانید سوپر موشک یک ستون سنگ در وسط ماگما، مصنوع را آشکار می کند.

مصنوع قدرت

را مصنوع قدرت فقط به Boost Ball و Space Jump Boots نیاز دارد که باعث می شود اولین مصنوعاتی که می توانید در بازی پیدا کنید. که در ایستگاه مانیتورینگ، پرش به خیلی بالای سازه دزدان دریایی فضایی، سپس از تقویت کننده توپ اسپینر به یک پل را گسترش دهید.

از این پل بپرید و راه رفتن در امتداد مسیر کنار صخره تا زمانی که دری پیدا کنی که به اتاق کوچک Artifact منتهی می شود.

مطالب مرتبط: بهترین باس فایت در بازی Metroid Prime Remastered

مصنوعات Phendrana Drifts

Metroid Prime Remastered Artifact of Elder

برخلاف مناطق قبل از آن، فندرانا دریفت و مناظر برفی آن به شما نیاز دارد با پرتو پلاسما برگردید در اواخر بازی، و برخی از پازل های آن می تواند چالش برانگیز باشد.

مصنوع خورشید

ساده ترین اثری که در این منطقه یافت می شود مصنوع خورشیدپنهان شده در معبد یخی چوزو. به بالای اتاق بروید و اتاق بزرگ را پیدا کنید مجسمه چوزو با آب یخ زده که از دهانش می ریزد، که می توانید با پرتو پلاسمای خود ذوب کنید.

بعد از ذوب شدن یخ می توانید به عنوان یک توپ مورف در دستان مجسمه بنشینید، که فضای خزیدن کوچکی را در محراب زیر باز می کند. به عنوان یک توپ از آن عبور کنید و مصنوع خورشید را در داخل پیدا کنید.

مصنوع بزرگتر

همانطور که این Artifact می تواند برای بازیکنان کهنه کار به یاد ماندنی باشد، پیدا کردن آن در اولین بار می تواند دشوار باشد. شما می خواهید برای نفوذ در آزمایشگاه های تحقیقاتی دزدان دریایی فضایی دوباره و رسیدن به برج مراقبت، اتاق بزرگ در فضای باز در نیمه راه مجموعه.

وقتی رسیدی و دزدان دریایی پرنده را از بین برد، از خود استفاده کنید Space Jump Boots برای رسیدن به منطقه بالای یکی از درها. اگر شما به سمت راست خود نگاه کنید، چند جعبه پیدا خواهید کرد که از یک پنجره مات محافظت می کنند. جعبه ها را بشکن با یک موشک ساده و از پرتو پلاسما برای شکستن پنجره یخی استفاده کنید، به شما یک عکس واضح از یکی از برج ها می دهد.

هدف را در قوطی های نارنجی مواد منفجره در پایگاه خود و شلیک یک موشک فوق العاده. صحنه کوتاهی پخش می شود که برج قبلاً در آتش و دود قرار می گیرد سقوط کردن و باز کردن یک سوراخ کوچک در کف اگر به عنوان یک توپ مورف در این سوراخ بیفتید، مصنوع بزرگتر کار سخت شما را پاداش خواهد داد

مصنوع روح

در نهایت، آخرین مصنوعات Phendrana Drifts را می توان در آن یافت لبه فندرانا. ویزور اشعه ایکس خود را فعال کنید و با خود از اتاق بلند بالا برو پرتو گریپل. همانطور که روی یکی از سکوهای نزدیک به بالا فرود می آیید، متوجه خواهید شد دری که روی نقشه مشخص نشده است. آ قدرت بمب یک دیوار جعلی را خراب می کند و در را همراه با مصنوع روح که فراتر از آن نهفته است.

مصنوعات معادن فازون

Metroid Prime Remastered Artifact of Newborn

به عنوان آفت بسیاری از بازیکنان خدمت می کند، معادن فازون سخت ترین منطقه در بازی است و دو تا از مصنوعات خود را در خود جای داده است که هر دو به برخی از آنها نیاز دارند. قوی ترین ارتقاهای موجود.

مصنوع جنگجو

مطمئن باشید که برای دعوا آماده اید و راه خود را به پژوهش نخبگان، جایی که شما یک را پیدا خواهید کرد خمره بزرگ Phazon در سطح زمین از اتاق یک اسکن سریع به شما می گوید با یک بمب قدرتی قابل تخریب است، اما الف Phazon Elite منتظر خواهد بود برای شما وقتی آن را باز می کنید.

این نوع قوی تر از دزدان دریایی نخبه دشمن همچنان خواهد بود حملات پرتوی خود را جذب کنید و فوران زمین با امواج مخرب Phazon. وقتی دست درخشانش را بالا نمی گیرد، سعی کنید با سوپر موشک به سر آن ضربه بزنید تا زمانی که شکست بخورد وقتی پیروز شدی، مصنوع جنگجو در وسط اتاق تخمریزی می کند.

مصنوع نوزاد

در نهایت، این تنها مصنوع مهمی است که در یک تونل Morph Ball یافت شده است. در تونل معدنی فازون، در عمیق ترین نقاط منطقه قرار گرفته اید، می توانید مسیر دیگری را طی کنید از بین بردن چند سنگ با بمب. با این حال، این مسیر با پوشش داده شده است فازون کشنده، از شما می خواهد که نام مناسبی داشته باشید لباس Phazon برای زنده ماندن در سفر.

تا زمانی که تجهیزات مناسب را داشته باشید، فقط هنگام بمباران صخره ها از مسیر مارپیچ عبور کنید برای مواجه شدن با آخرین یادگار از دوازده یادگار، مصنوع نوزاد.

از کجا می توان مصنوعات Chozo را بازگرداند

Samus در حال ورود به معبد Artifact در Metroid Prime Remastered.

هنگامی که تمام دوازده مصنوع را نگه داشتید، آخرین سفر را به عقب برگردانید تالون فراجهان، صرفه جویی در تفنگ خود را، و برای آخرین بار وارد معبد مصنوع شوید. پس از رسیدن به جایی که Artifact of Truth زمانی قرار داشت، قبل از باز کردن قفل بقیه بازی، با یک صحنه کوتاه روبرو خواهید شد.

بعدی: Metroid Prime: همه مناطق، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا