شبکه های اجتماعی

نکاتی برای مدیریت حساب کاربری

اینستاگرام اعلام کرد که ماهانه یک میلیارد کاربر فعال دارد. به سختی می توان باور کرد که این پلتفرم که در سال 2010 راه اندازی شد، محبوبیتی مشابه فیس بوک به دست آورده است. جذابیت بصری این پلتفرم، جایگاهی را در حوزه رسانه های اجتماعی به دست آورده است. به ویژه در بین جوانان محبوب است.

اینستاگرام به شما مرکزی ارائه کرده است که در آن می توانید هویت بصری کسب و کار خود را ایجاد کنید. چه در مورد افزایش تعامل با مخاطب باشد و چه افزایش فروش، کسب و کارها در حال بررسی استفاده از اینستاگرام برای رسیدن به اهداف خود هستند.

اگر تا به حال بازاریابی اینستاگرام را امتحان نکرده اید، به این دلیل است که وقت آن است که کرک شوید:

چرا اینستاگرام برای شما مهم است؟

اینستاگرام یکی از سریع‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حال رشد، به یک برند اجازه می‌دهد تا محصولات و داستان‌های خود را برای ایجاد جامعه‌ای از طرفداران و مشتریان به نمایش بگذارد. مهمتر از همه، موثرترین پلتفرم برندسازی برای هر نوع کسب و کاری است.

تصاویر برابر با هزار کلمه هستند و اینستاگرام بستری است که این عبارت را به واقعیت تبدیل می کند. از این رو، ایجاد پست اینستاگرامی که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند بسیار مهم است. در واقع، محتوای بصری یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. بیش از 40 درصد مردم به اطلاعات بصری بهتر از متن پاسخ می دهند.

بنابراین، اگر در اینستاگرام نیستید، فرصت بسیار خوبی در رسانه های اجتماعی برای ارتقای تصویر برند خود را از دست داده اید. بنابراین، فرصت ساخت و اشتراک گذاری برند خود را با جامعه اینستاگرام از دست ندهید.

برخی از آمار و حقایقی را که اهمیت آن را اثبات می کند، بررسی کنید:

  • 500 میلیون نفر هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می کنند.
  • ویدیوهای اینستاگرام 21.2 درصد بیشتر از عکس های تکی و 18.6 درصد بیشتر از چرخ فلک ها تعامل دارند.
  • 33 درصد از مشاغل B2B، 71 درصد از مشاغل و 98 درصد از برندهای مد از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • 130 میلیون کاربر اینستاگرام هر ماه روی پست های خرید ضربه می زنند
  • پست های اینستاگرام با چهره 38 درصد لایک بیشتری می گیرند.
  • پستی که با یک مکان برچسب گذاری شده است 79٪ تعامل بیشتری دریافت می کند.
  • 73 درصد از نوجوانان آمریکایی می گویند اینستاگرام بهترین راه برای برندها برای ارتباط با آنها در مورد محصولات جدید یا تبلیغات است.
  • پست‌های حاوی یا دارای UGC نسبت به پست‌های غیر UGC 4.5 درصد نرخ تبدیل بالاتری دارند.

چگونه برای اینستاگرام استراتژی بازاریابی ایجاد کنیم؟

اکنون که در مورد توانایی اینستاگرام در پیشبرد تلاش های بازاریابی خود متقاعد شدید، بیایید در مورد ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای آن صحبت کنیم. اینستاگرام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و از این رو، آنچه در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی کار می کند ممکن است در اینجا کار نکند. شما باید یک استراتژی بازاریابی متفاوت برای آن ایجاد کنید.

مخاطب خود را پیدا کنید

اینستاگرام را برای نوع محتوای مرتبط با برند شما اسکن کنید. افرادی را که به این محتوا واکنش نشان داده اند یا با آن درگیر شده اند یادداشت کنید. این افراد مخاطب هدف شما هستند. اگر این روش برای شما کار نمی کند، در اینجا روش دیگری وجود دارد. هشتگ های پرطرفدار مختلف را در اینستاگرام مشاهده و دنبال کنید. دسته بندی های مختلفی مانند سن، مکان، جنسیت، درآمد، علایق، انگیزه ها و غیره را بر اساس نوع کاربرانی که می خواهید هدف قرار دهید، پر کنید. پروفایل افرادی که هشتگ های مرتبط با برند شما را دنبال می کنند را بررسی کنید. همچنین می توانید فالوورهای رقبای خود را مشاهده کنید.

از رقبای خود یاد بگیرید

مشاهده اکانت‌های اینستاگرام رقبای شما، بینش‌های خوبی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، به شما می‌دهد. آنها را یادداشت کنید:

  • تصاویر
  • هشتگ ها (از جمله محبوب ترین ها)
  • پست هایی با بیشترین تعامل
  • تعداد دفعات ارسال
  • زیرنویس ها
  • داستان ها
  • ویدئوهای IGTV

این به شما کمک می کند تا نوع محتوایی را که باید در استراتژی خود بگنجانید، تعیین کنید. از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل حساب های اینستاگرام خود به طور کامل استفاده کنید.

در حالی که شروع به فکر کردن در مورد استفاده از تاکتیک های اینستاگرام رقیب خود می کنید، ایده های خود را نیز اضافه کنید. به یاد داشته باشید، اینستاگرام پلتفرمی است که در آن منحصر به فرد بودن مورد تایید و قدردانی قرار می گیرد.

تقویم تحریریه خود را بسازید

تقویم سرمقاله راهی عالی برای سازماندهی تلاش های بازاریابی شما و اطمینان از اینکه هیچ فرصتی را از دست نمی دهید است. از این رو، لیستی از همه رویدادها، راه اندازی محصول و غیره تهیه کنید تا بتوانید در اطراف آنها محتوا ایجاد کنید و آنها را به موقع ارسال کنید. می توانید از ابزارهای کسب و کار اینستاگرام برای کنترل همه چیز استفاده کنید.

همچنین مطمئن شوید که تقویم تحریریه شما شامل محتوا در تمام قالب‌های موجود در اینستاگرام باشد:

  • عکس ها
  • فیلم های
  • بومرنگ ها
  • گیف ها
  • هایپرلپس
  • داستان ها

چگونه بازاریابی اینستاگرام خود را به طور موثر مدیریت کنیم؟

اکنون که یک استراتژی بازاریابی دارید، زمان آن رسیده است که آن را به طور موثر مدیریت کنید. در دنیای امروزی که دارای فناوری است، داشتن و استفاده از ابزارهایی برای مدیریت فرآیندهای بازاریابی منطقی است. و با توجه به تعداد حساب‌های رسانه‌های اجتماعی که ردیابی می‌کنید، ابزار بازاریابی اینستاگرام می‌تواند به ساده‌سازی فرآیندها برای شما و تیمتان کمک کند.

SocialPilot یکی از ابزارهای بازاریابی اینستاگرام است که برای کمک به شما در هر مرحله از فرآیند بازاریابی طراحی شده است:

  • تنظیم تقویم شبکه های اجتماعی
  • بارگذاری پست ها به صورت انبوه
  • نظارت بر چندین حساب
  • تجزیه و تحلیل عملکرد رسانه های اجتماعی شما

چگونه با اینستاگرام در SocialPilot شروع کنیم؟

برای شروع استفاده از حساب اینستاگرام خود با SocialPilot، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

1. حساب اینستاگرام را به SocialPilot متصل کنید

پس از ورود به SocialPilot، از نوار کناری بر روی ‘connect account’ کلیک کنید. اکنون نمای کاشی از چندین پلتفرم رسانه اجتماعی را می بینید که می توانید با SocialPilot متصل شوید.

به پایین صفحه اینستاگرام بروید. در اینجا دو گزینه برای اتصال اکانت اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد.

حساب شخصی اینستاگرام را در SocialPIlot متصل کنید

اتصال شخصی: با کلیک بر روی این گزینه می توانید هر نوع اکانت اینستاگرام اعم از شخصی یا تجاری را بدون گذراندن مراحل احراز هویت متصل کنید. اتصال از طریق این گزینه فقط به شما امکان می دهد یک یادآوری از SocialPilot برای ارسال در اینستاگرام در یک زمان برنامه ریزی شده دریافت کنید.

برای افزودن یک حساب شخصی روی نماد “اتصال شخصی” کلیک کنید. یک پاپ آپ کوچک باز می شود که نام کاربری را درخواست می کند. نام کاربری اینستاگرام خود را اضافه کنید.

کسب و کار را متصل کنید: روی این گزینه کلیک کنید تا فقط اکانت تجاری اینستاگرام خود را به SocialPilot متصل کنید. اتصال از طریق این گزینه به شما امکان می دهد بدون نیاز به یادآوری مستقیماً یک پست برنامه ریزی شده را در اینستاگرام منتشر کنید. علاوه بر این، می توانید تجزیه و تحلیل اکانت اینستاگرام خود را نیز اندازه گیری کنید.

برای افزودن یک حساب تجاری روی نماد “اتصال کسب و کار” کلیک کنید. برای احراز هویت به یک صفحه ورود به سیستم فیس بوک هدایت می شوید. پس از دادن اعتبار صفحه فیس بوک خود به SocialPilot هدایت می شوید تا اکانت های تجاری اینستاگرامی را که می خواهید متصل کنید انتخاب کنید.

می‌توانید با کلیک بر روی کادر تأیید در کنار هر نمایه، حساب‌های تک یا چندگانه را از «فهرست نمایه» انتخاب کنید.

2. ایجاد پست

به «ایجاد پست» بروید و متن را در قسمت آهنگساز پست اضافه کنید. اکانت اینستاگرام خود را از نوار کناری سمت راست انتخاب کنید. همچنین، یک تصویر برای پست از سیستم خود انتخاب کنید. اگر مقاله ای را از وب سایت دیگری به اشتراک می گذارید، می توانید تصویری را از مقاله انتخاب کنید.

اکنون، برای برنامه‌ریزی زمان‌های از پیش تعیین‌شده، روی «افزودن به صف» یا دکمه «زمان‌بندی» برای انتخاب زمان و تاریخ انتشار کلیک کنید. و شما ایجاد پست خود را تمام کردید!

یک پست اینستاگرام ایجاد کنید

3. اعلان فشار را در دستگاه تلفن همراه برای حساب شخصی اینستاگرام دریافت کنید

این مرحله زیر فقط برای پست کردن در حساب های تجاری شخصی اینستاگرام لازم است.

در زمان پست برنامه ریزی شده خود، یک اعلان فشاری از ما در دستگاه Android یا iOS خود دریافت خواهید کرد. ابتدا روی اعلان فشار گوشی خود ضربه بزنید تا وارد برنامه شوید. در مرحله بعد، پست را مرور کنید و زمانی که آماده انتشار آن شدید، روی آن ضربه بزنید تا در اینستاگرام باز شود. در نهایت، مطمئن شوید که به حساب اینستاگرامی که می خواهید در آن منتشر کنید وارد شوید.

پس از ورود به برنامه اینستاگرام، می توانید تصویر را فیلتر کنید، کاربران را تگ کنید یا یک مکان اضافه کنید. عنوانی که در SocialPilot برای این تصویر نوشته اید در کلیپ بورد دستگاه شما کپی می شود. این محتوا را در قسمت عنوان قرار دهید.

در نهایت روی «اشتراک گذاری» ضربه بزنید تا پست خود را در اینستاگرام منتشر کنید.

مراحل اتصال اینستاگرام با SocialPilot

و این یک بسته بندی است!

در پایان، امیدواریم امروز برای شروع با اینستاگرام + SocialPilot هیجان زده باشید!

اگر نکته، پیشنهاد یا توصیه ای در مورد بازاریابی اینستاگرام دارید، در قسمت نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا