بازی

چگونه لباس کال را در بازی Star Wars Jedi: Survivor دریافت کنیم

لینک های سریع

  • چگونه می توان مو و ریش اسکراپر را پیدا کرد
  • چگونه لباس اسکرپر را پیدا کنیم

در پنج سال بین Star Wars Jedi: Fallen Order و عاقبت آن، جنگ ستارگان جدی: بازمانده، کال کسیس بسیار تغییر کرده است. او نه تنها به نقش خود به عنوان یکی از آخرین جدای‌های باقی‌مانده در کهکشان تسلیم شده است، بلکه به لطف ریش زنجبیلی روی صورتش، ظاهری کاملاً جدید و خنده‌دار پیدا کرده است. خوشبختانه، Jedi: Survivor این بار با مجموعه بسیار دقیق تری از گزینه های سفارشی سازی ارائه می شود. به شما اجازه می دهد موهای کال، ریش، ژاکت، پیراهن و شلوار را انتخاب کنید.


مطالب مرتبط: Star Wars Jedi: Survivor – How To Defeat The Spawn Of Oggdo Bogdo

فراتر از صرفاً سرگرم کننده بودن، همچنین به این معنی است که می توانید از شر ظاهر گریزل خلاص شوید و کال را دقیقاً مانند آنچه در Fallen Order نشان می داد، نشان دهید. به شرطی که تمام قسمت های لباس مناسب را پیدا کنید، یعنی. چهار بخش مجزا در لباس Cal’s Fallen Order (یا Scrapper، همانطور که در بازی نامیده می شود) وجود دارد – مو، لباس، ریش و پانچو. دو مورد از آن‌ها بسیار ساده هستند، در حالی که دو مورد دیگر می‌توانند کمی بیشتر درگیر باشند، اما نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم تا شما را در کل فرآیند راهنمایی کنیم و به سرعت کال شما کمی کمتر آسیب دیده به نظر برسد.

چگونه می توان مو و ریش اسکراپر را پیدا کرد

بیایید ساده ترین آنها را از سر راه برداریم – ریش. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به منوی سفارشی‌سازی بروید، گزینه پیش‌فرض ریش را برجسته کنید و R2 را فشار دهید تا کال اصلاح شود.. این باعث می شود چهره او دقیقاً مانند آنچه در Jedi: Fallen Order بود به نظر برسد. از لحظه دسترسی به منوی سفارشی‌سازی می‌توانید این کار را انجام دهید.

مورد بعدی در منوی کلاسیک Cal Kestis مو است که به آن مدل موی “Scrapper” می گویند. این ظاهر را در Koboh، دومین سیاره ای که در بازی بازدید می کنید، پیدا خواهید کرد و تا حد زیادی بزرگترین وقتی صحنه ای را دیدید که کال مشرف به دره است، خود را در منطقه ای خواهید دید که دسترسی جنوبی.

مکان مدل موی Scrapper در Jedi:Survivor.

از بالای دره، به سمت شمال شرقی بروید و به نقطه روی نقشه بالا بروید، که معمولاً با رنگ زرد مشخص می شود تا نشان دهد شما هنوز از آن بازدید نکرده اید.. در زیر یک پل سنگی، یک شبکه فاضلاب باز شده را خواهید دید که به یک مسیر مستقیم منتهی می شود. به اینجا بروید و مراقب دشمنی باشید که در سمت راست به سمت شما می پرد. هنگامی که آن را ارسال کردید، جعبه نزدیک را باز کنید تا امضای کال را دریافت کنید.

چگونه لباس اسکرپر را پیدا کنیم

لباس Scrapper Cal در Jedi: Survivor.

اکنون نیمه بالایی Cal به نظر می رسد که به گذشته سفر کرده است، شما باید بقیه لباس Scrapper را تهیه کنید. خوشبختانه، این مرحله بسیار ساده تر از مدل مو است و تقریباً در معرض دید پنهان است. یک بار دیگر، این لباس را می‌توانید در Koboh پیدا کنید، و برای باز کردن قفل آن باید داستان اصلی را دنبال کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است در ماموریت “Find Greez” پیشرفت کنید و به سمت سالن بروید که روی نقشه شما مشخص شده است. پس از چند جنجال داستان اصلی و یک مبارزه سریع با رئیس، گریز شما را راهنمایی می کند که به طبقه پایین بروید و کمی استراحت کنید. همانطور که او می گوید انجام دهید و به اتاقی که برای شما در قسمت پایین سالن آرایش کرده است بروید.

محل لباس Scrapper در Jedi: Survivor.

در سمت راست تخت، یک سینه بزرگ خواهید دید که می توانید قفل آن را باز کنید – داخل آن لباس کامل Scrapper شامل ژاکت، پیراهن و شلوار است. کال همچنین در مورد اینکه گریز لباس قدیمی خود را بدون هیچ دلیلی حفظ کرده است، توضیح خواهد داد، که لمس خوبی است.

چگونه پانچو را پیدا کنیم

Cal's Poncho در Jedi: Survivor.

با لباس‌های Scrapper، موها و ریش‌ها، تقریباً ظاهر قدیمی کال را مرتب کرده‌اید – اگرچه یک قسمت از لباس باقی مانده است، و این یکی بسیار بیشتر از بقیه درگیر است. ما یک راهنمای دقیق در مورد چگونگی پیدا کردن پانچو و رد شدن از تخم ریزی Oggdo Bogdo در اینجا داریم.، اما برخی از این فرآیند را در اینجا نیز برجسته خواهیم کرد زیرا این یکی از اجزای اصلی ظاهر اصلی Cal است.

Fort Kah'Lin در Jedi: Survivor.

برای پیدا کردن پانچو، شما باید به قلعه کاهلین در قسمت شمالی بالای کوبو بروید. این منطقه مملو از درویدهای نبرد B1 و دیگر دشمنان خطرناک است، بنابراین باید مطمئن شوید که کاملاً به نبرد عادت کرده اید.

یک بار اینجا، از قلاب قلاب خود برای رسیدن به سطوح بالا استفاده کنید و سپس آن را تا تعداد زیادی دروید دنبال کنید. روی پلتفرمی که روی آن هستند بایستید و به گودالی پرتاب خواهید شد که در آن مبارزه Spawn of Oggdo Bogdo آغاز خواهد شد.

سینه ای که پانچو کال را در Jedi: Survivior نگه می دارد.

این یک مبارزه فوق‌العاده سخت است، درست مانند مبارزه اولیه Oggdo Bogdo در Fallen Order، که در راهنمای جداگانه پانچو توضیح داده‌ایم. هنگامی که تخم اوگدو بوگدو را شکست دادید، می توانید قفسه سینه را در پشت باز کنید تا سبک پانچو را پیدا کنید، که به درستی ابتدا پانچوی صورتی بدنام کال را نشان می دهد.

آن را در Cal و تمام تکه‌های پازل را در اختیار دارید تا او را دقیقاً مانند او در Jedi: Fallen Order نشان دهید. خوب، توصیه می‌کنیم پانچو را نپوشید، زیرا او را به یک فاجعه مد پیاده‌روی تبدیل می‌کند، اما برای هر کدام خودشان.

بعدی: Star Wars Jedi: Survivor – How To Find And Deeat The Rancor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا