شبکه های اجتماعی

اینستاگرام خود را در 30 روز جمع آوری کنید!

غرق در اینستاگرام هستید؟

ما آن را دریافت می کنیم. بین گرفتن و ویرایش عکس‌ها، مدیریت محتوا، نوشتن کپشن، یافتن بهترین زمان برای پست کردن، پاسخ دادن به نظرات و تلاش برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، استفاده از اینستاگرام برای تجارت بسیار زیاد است.

با بسیاری از بخش‌های متحرک، بازاریابی اینستاگرام می‌تواند بسیار شبیه شعبده بازی باشد – و انتخاب ورود بدون استراتژی می‌تواند دستوری برای فاجعه باشد.

برای کمک به سازماندهی شما برای سال 2018، ما یک دوره آموزشی رایگان 4 هفته ای اینستاگرام را گردآوری کرده ایم که به شما یاد می دهد چگونه اینستاگرام خود را یک بار برای همیشه جمع کنید!

دیگر احساس نمی‌کنید زمان را تلف می‌کنید، دیگر نمی‌خواهید چیزی را در لحظه آخر پست کنید، و دیگر نباید تعجب کنید که آیا کاری که انجام می‌دهید واقعاً کار می‌کند یا خیر.

برای سازماندهی آماده هستید؟ در حال حاضر آغاز شده است:

جزئیات بیشتر درباره دوره جدید رایگان اینستاگرام ما:

در اینجا نحوه کار دوره رایگان ایمیل اینستاگرام ما آمده است:

هر هفته برای 4 هفته آینده، یک درس ایمیلی به صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد که گام به گام شما را در روند راه اندازی حساب اینستاگرام کسب و کارتان برای موفقیت راهنمایی می کند.

ما به شما کمک می‌کنیم تا اهداف روشنی تعیین کنید، راه‌های بدون استرس برای ایجاد و مدیریت منظم محتوا را به شما آموزش می‌دهیم، و سپس به شما نشان می‌دهیم که چگونه همه داده‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا همیشه بدانید که برای دستیابی به آن‌ها چه چیزی پست کنید. نقاط عطف بازاریابی!

شما همچنین می خواهید یاد بگیرید که چگونه گردش کار اینستاگرام خود را ایجاد کنید– بنابراین هنگامی که چالش کامل شد، یک سیستم سازماندهی شده در اختیار خواهید داشت تا به شما کمک کند بازاریابی روزانه اینستاگرام خود را مدیریت کنید، احساس تمرکز و اعتماد به نفس داشته باشید.

را چالش اینستاگرام خود را با هم دریافت کنید همچنین شامل یک کتاب کار دیجیتالی است که به شما کمک می‌کند در حین رسیدگی به موارد اقدام هر هفته در مسیر خود بمانید. بعلاوه، می توانید با سایر شرکت کنندگان معاشرت کنید و در هر زمان از ما در داخل گروه فیس بوک خود پشتیبانی دریافت کنید!

بنابراین اکنون شما دو انتخاب دارید.

بدون برنامه به پست کردن در اینستاگرام ادامه دهید، احساس استرس می کنید و مطمئن نیستید که آیا تمام تلاش شما واقعاً نتیجه داده است یا خیر.

یا یاد بگیرید که در نهایت بازاریابی اینستاگرام خود را با نکات کاربردی و تکنیک های صرفه جویی در زمان که شما را در صندلی راننده قرار می دهد کنترل کنید.

(می دانیم کدام یک را انتخاب می کنیم)

آماده‌اید هوشمندانه‌تر کار کنید؟

به صورت رایگان ثبت نام کنید چالش اینستاگرام خود را با هم دریافت کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا