برنامه نویسی

هرگز اجازه ندهید کسی از دستاوردهای شما بکاهد – اهمیت ارزش گذاری برای دستاوردهای شما!

همه ما اهداف، رویاها و اهدافی داریم که می خواهیم در زندگی خود به آنها برسیم. وقتی در نهایت موفق به انجام کاری می شویم که خیلی می خواستیم، طبیعی است که احساس غرور و رضایت کنیم. با این حال، اغلب این شادی به سرعت با عدم شناخت دیگران از بین می رود.

معمول است که وقتی دستاوردهای خود را بیان می کنیم، مردم آن شور و شوقی را که ما احساس می کنیم نشان نمی دهند. یا بدتر از آن، برخی از افراد ممکن است دستاوردهای ما را کم اهمیت جلوه دهند یا حتی سعی کنند ما را دلسرد کنند. این ممکن است به دلایل مختلفی مانند حسادت، حسادت یا صرفاً عدم علاقه رخ دهد.

اما دلیل هرچه که باشد، هرگز اجازه ندهید عدم شناخت دیگران از دستاوردهای شما کم کند. شما سخت کار کردید، بر موانع غلبه کردید و توانستید به چیزی که واقعاً می خواستید برسید. این دلیلی برای جشن است و باید برای آن ارزش قائل شد.

به جای اینکه اجازه دهید از عدم شناخت دیگران متزلزل شوید، موفقیت های خود را با کسانی جشن بگیرید که واقعاً به شما اهمیت می دهند. یک مهمانی ترتیب دهید، برای شام بیرون بروید، برای خود هدیه بخرید. تشریفات جشنی را ایجاد کنید که برای شما معنادار است و به شما کمک می کند اهمیت آنچه را که انجام داده اید تشخیص دهید.

همچنین، مهم است که به یاد داشته باشید که موفقیت نسبی است و هر فردی تعاریف خاص خود را از موفقیت دارد. چیزی که ممکن است برای شما موفقیت بزرگی باشد، ممکن است برای دیگران چندان مهم نباشد. این بدان معنا نیست که دستاوردهای شما اهمیت کمتری دارند یا ارزش کمتری برای جشن گرفتن دارند. این فقط به این معنی است که هر کسی اولویت ها و اهداف خود را در زندگی دارد.

در نهایت، هرگز با کم کردن دستاوردهای خود، خود را خراب نکنید. تمام کارهایی را که برای رسیدن به جایی که هستید انجام داده اید به رسمیت بشناسید و برای هر قدمی که در جهت اهداف خود برداشته اید ارزش قائل شوید. بدون توجه به عدم شناسایی دیگران، روی اهداف خود متمرکز بمانید و به جلو حرکت کنید. به هر حال، آنچه که بیشتر از همه مهم است این است که درباره خود و دستاوردهایتان چه فکر می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا