بازی

7 بازی که در جهنم اتفاق می افتد

بازی ها را می توان در انواع مکان های مختلف تنظیم کرد. آنها می توانند در جهان های فانتزی، فضای بیرونی، دریا یا قاره های مختلف رخ دهند. آنها همچنین می توانند در جهنم قرار بگیرند، که یکی از مکان های جالب تر است، زیرا طبق تعریف، مکان وحشتناکی است. معمولاً آتش، گدازه، شیاطین و شاید خود شیطان در عالم اموات وجود دارد.


مرتبط: بازی هایی که می توانید به عنوان یک شیطان بازی کنید

بنابراین، یک بازدید معمولی از این مکان پر از نزاع است. اما ممکن است هیجان زیادی نیز وجود داشته باشد. فقط به بازی های Doom نگاه کنید، زیرا آنها اغلب شما را برای سطوح هیجان انگیز به جهنم می برند. بازی‌های زیر فقط برای سکانس‌های خاصی شما را به جهنم نمی‌اندازند. در عوض، بیشتر ماجراجویی را در دنیای آتشین زیرین می گذرانید.

7 بعد از مهمانی

اکثر بازی‌های ویدیویی که در جهنم اتفاق می‌افتند، شما را با شیاطین در میدان‌های جنگ احاطه‌شده توسط گدازه‌های جوشان می‌برند. اما بعد از مهمانی متفاوت است. در این بازی، جهنم بیشتر شبیه یک شهر دانشگاهی است که پر از بارها و افرادی است که به دنبال مهمانی هستند.

دو قهرمان داستان همچنین دوست دارند کمی تفریح ​​ناشی از الکل داشته باشند. با این حال، وقتی ناگهان خود را در عالم اموات می بینند خیلی خوشحال نیستند. برای رهایی از مخمصه خود، باید شیطان را ننوشند. اما قبل از انجام این کار، آنها باید حق تلاش را کسب کنند. گیم پلی بازی بیشتر در مورد راه رفتن و صحبت کردن با مردم است. الکلی که می نوشید روی دومی تأثیر می گذارد، زیرا به شما اجازه می دهد چیزهایی را بگویید که یک فرد هوشیار نمی گوید.

6 سایه های لعنتی

Shadows Of The Damned Screenshot Of Garcia Hotspur Shooting Creatures

در شروع Shadows Of The Damned، گارسیا هاتسپر، قهرمان اصلی داستان، به سرعت همه چیز را خراب می کند. حمله به خانه او منجر به ربودن دوست دخترش توسط ارباب شیاطین می شود و به او قول می دهد که کارهای وحشتناکی با او انجام دهد.

مطالب مرتبط: خنده دارترین شخصیت های بازی ویدیویی

با این حال، خوشبختانه گارسیا یک شکارچی شیطان است، بنابراین او ممکن است تنها کسی باشد که بتواند زن را نجات دهد. بنابراین، او به دنیای زیرین می رود تا او را پس بگیرد. در طول راه، او با دسته ای از موجودات اهریمنی مبارزه می کند و طنز فالیک فراوانی به بیرون می ریزد. این عنوان شایسته نام بردن از کم ارزش ترین بازی های قرن بیست و یکم است.

آهنگ های متال هلسینگر جمجمه آکرون را رتبه بندی کردند

در Metal: Hellsinger، شما در نقش روح گمشده ای بازی می کنید که قصد دارد از حاکم جهنم، The Red Judge انتقام بگیرد. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، زیرا آنها باید ابتدا به قسمت های مختلف دنیای اموات سفر کنند و هیولاها را در آنجا شکست دهند. تنها در این صورت است که می توانند با رئیس نهایی روبرو شوند.

این یک ماجراجویی خطرناک است، اما حداقل می توانید در طول مسیر به آهنگ های متال گوش دهید. این به این دلیل است که Metal: Hellsinger حاوی عناصر بازی ریتم است. شما تشویق می‌شوید تا به ضرب گلوله شلیک کنید، و هرچه گلوله‌های شما بیشتر با موسیقی همگام شوند، تجربه رضایت‌بخش‌تری خواهید داشت.

4 معبد وحشتناک

اسکرین شات Dread Templar از شخصیت اصلی که در حال شلیک کردن موجودات است

Dread Templar تمرکز زیادی روی داستان سرایی ندارد. تنها چیزی که باید بدانید این است که شما یک ماشین کشتار هستید که ماموریت انتقام جویی را در جهنم آغاز می کنید. عنوان بسیار بیشتر در مورد مبارزه است، که ادای احترام به تیراندازهای اول شخص کلاسیک مانند Doom است.

این فوق العاده سریع است، زیرا شما در حال حرکت دائمی هستید در حالی که با نیروهای بسیاری از دنیای زیرین روبرو می شوید. زرادخانه شما پر از انواع سلاح های خطرناک است که به شما فرصتی برای مقابله با مرگبارترین هیولاهایی می دهد که جهنم ارائه می دهد.

3 Saints Row: Gat Out Of Hell

اسکرین شات Saints Row از Gat Out Of Hell Gat Flying With Wings

هنگام بازی دو ردیف اول Saints Row، طرفداران احتمالا تصور نمی کردند که این مجموعه در نهایت از جهنم به عنوان یک محیط استفاده کند. با این حال، در Gat Out Of Hell، رئیس توسط شیطان به آنجا برده می شود. ارباب عالم اموات قصد دارد رئیس قابل تنظیم را وادار به ازدواج با دخترش کند. این باعث می شود که جانی گات و کینزی کنزینگتون برای یک ماموریت نجات از جهنم دیدن کنند.

مطالب مرتبط: به یاد ماندنی ترین باندهای بازی

این یک داستان بسیار متفاوت از داستان جنگ باند در بازی های اولیه است. در واقع، این یک تجربه کلی کاملا متفاوت است، زیرا شخصیت های قابل بازی قدرت های شیطانی به دست می آورند. به عنوان مثال، آنها می توانند بال هایی را رشد دهند که به آنها اجازه می دهد در سراسر جهان باز پرواز کنند.

2 هادس

اسکرین شات هادس که زاگروس را در مقابل سربروس نشان می دهد

در هادس، نه تنها جهنم صحنه اصلی است، بلکه خانه زاگرسو قهرمان داستان است. این به این دلیل است که او پسر خدایی است که دنیای زیرین یعنی هادس را اداره می کند. زاگرسو از این وضعیت راضی نیست، بنابراین او می خواهد از آن مکان فرار کند. این الگوی بازی را تشکیل می دهد زیرا شما تلاش های مکرری برای ترک جهنم در این عنوان سرکش انجام می دهید.

هر دویدن متفاوت است زیرا در اتاق‌های مختلف با موجوداتی که سعی دارند مانع از ترک شما شوند مبارزه می‌کنید. هر چند همه در جهنم علیه شما نیستند. المپیکی های اساطیر یونانی در کنار شما هستند.

1 دوزخ دانته

Dante Alighieri دوزخ دانته مرگ را شکست می دهد

شخصیت اصلی در دوزخ دانته یک شوالیه معبد از جنگ های صلیبی است. او کارهای وحشتناکی انجام داده است و در آستانه فرستادن به جهنم برای آنهاست. اما در اوایل ماجراجویی، او با شکست دادن گریم ریپر، لعنت خود را به تاخیر می اندازد. با این حال، اندکی بعد، او به هر حال به جهنم می رود تا بئاتریس محبوبش را نجات دهد.

در حالی که در آنجا پایین است، او باید راه خود را از طریق نه حلقه جهنم طی کند. برای انجام این کار، او باید چند پلتفرم بازی، حل پازل و بیشتر مبارزه انجام دهد. این آخری به خاطر همه موجودات کشنده ای که با آن روبرو می شود دشوار است. خوشبختانه او یک داس قدرتمند را با خود حمل می کند.

بعدی: بهترین جلوه های آتش در بازی ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا