شبکه های اجتماعی

با توجه سرمایه گذاران به افزایش نرخ بیت کوین به بالای 30000 دلار می رسد

عمده ارز رمزنگاری شده بیت کوین روز سه شنبه برای اولین بار در 10 ماه گذشته از سطح کلیدی 30000 دلار عبور کرد و با افزایش شرط بندی سرمایه گذاران مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا به زودی به کمپین انقباض پولی تهاجمی خود پایان خواهد داد، به سودهای ثابت خود افزود.

بیت کوین در معاملات آسیایی به 30,438 دلار رسید و آخرین بار با 1.4 درصد افزایش به 30,070 دلار رسید. پس از افزایش 23 درصدی در ماه مارس، از ابتدای ماه تاکنون نزدیک به 6 درصد رشد داشته است.

سرمایه گذاران منتظر گزارش تورم ایالات متحده در روز چهارشنبه برای ارزیابی گام های بعدی فدرال رزرو پس از آشفتگی بخش بانکی در ماه مارس هستند که انتظارات را افزایش داده است که بانک مرکزی از افزایش نرخ بهره برای کاهش استرس بر این بخش چشم پوشی کند.

با این حال، با تقویت افزایش نرخ بهره، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) که به دقت تحت نظر بود، نشان داد که کارفرمایان در ماه مارس سرعت بالایی در استخدام داشتند و به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

جوزف ادواردز، مشاور سرمایه گذاری در Enigma Securities می گوید: «انتظارات از دست رفتن احتمالی NFP در روز جمعه وجود داشت و این باعث تقویت اعتماد به CPI می شود.

رمزنگاری مدیر دارایی های دیجیتال CoinShares روز دوشنبه گفت که محصولات سرمایه گذاری در هفته گذشته 57 میلیون دلار ورودی جذب کردند – البته با حجم کم – با تمرکز بیشتر پول روی بیت کوین. این گزارش نشان داد که این جریان دارایی های دیجیتال را به قلمرو مثبت برای سال بازمی گرداند.

متیو دیب، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Astronaut Capital، مدیر دارایی های رمزنگاری مستقر در سنگاپور، گفت: «بازار در 18 ماه گذشته کار بزرگی در حذف همه شرکت کنندگان اهرمی انجام داده است.

اگر (بیت کوین) بتواند در هفته بیش از 30000 دلار دوام بیاورد، ما بالاتر خواهیم رفت.

اتردومین ارز دیجیتال بزرگ، نزدیک به اوج حدوداً هشت ماهه هفته گذشته یعنی 1942.50 دلار بود. آخرین بار با 0.5 درصد افزایش به 1920.40 دلار رسید.

سرمایه گذاران کریپتو مشتاقانه منتظر یک تغییر اساسی در این رمزارز هستند اتریوم بلاک چین در روز چهارشنبه به آنها اجازه می دهد تا به بیش از 33 میلیارد دلار ارز اتر دسترسی پیدا کنند.

ارتقای نرم‌افزاری که Shapella نامیده می‌شود، به بازیگران بازار اجازه می‌دهد تا «اتر سهامدار» خود را بازخرید کنند – سکه‌هایی که در سه سال گذشته در شبکه در ازای بهره سپرده و قفل کرده‌اند.

الکش شاه، استراتژیست بانک آمریکا گفت، در حالی که Shapella احتمالا مستقیماً فشار فروش روی اتر را تحریک نمی کند، ممکن است نوسانات در اطراف رویداد افزایش یابد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا