ارز دیجیتال

وکیل دیتون رد درخواست استیناف SEC توسط قاضی تورس را پیش بینی کرد

کانال یوتیوب لینکتو

گمانه‌زنی‌ها و بحث‌ها در مورد شکایت ریپل در مقابل SEC حتی پس از اینکه شرکت فین‌تک در قضاوت خلاصه‌ای که اخیرا منتشر شده بود، به پیروزی رسید ادامه دارد.

توییت‌های اخیر مکاتباتی بین جان دیتون، بنیانگذار CryptoLaw، وکیل بیل مورگان، و مدیر سابق منطقه‌ای SEC، مارک فاگل، در مورد امکان درخواست تجدیدنظر در مورد این پرونده را نشان می‌دهد.

در 16 جولای توییت، دیتون حدس زد که تورس قاضی منطقه ای ایالات متحده درخواست تجدید نظر از SEC را تایید نخواهد کرد.

دیتون و دیگران استدلال می کنند که آیا قاضی تورس درخواست استیناف SEC را رد می کند یا خیر

آ بیانیه از طرف یکی از علاقه مندان به XRP که ادعا می کند دیتون گفت هیچ یک از طرفین نمی توانند به حکم قاضی اعتراض کنند تا زمانی که قطعنامه نهایی دادگاه باعث تبادل بین این سه نفر شود.

با این حال، فاگل در واکنش به اظهارات دیتون گفت که در حالی که تایید یک استیناف به عهده دادگاه است، هر یک از طرفین می توانند درخواست تجدید نظر فوری کنند.

در پاسخ به فاگل، دیتون بیانیه خود را توضیح داد و خاطرنشان کرد که او هرگز به طور ضمنی تلویحاً به این موضوع اشاره نکرده است که درخواست تجدیدنظر نمی تواند در برابر رای هیئت منصفه مطرح شود. وی افزود که در حالی که هر دو طرف حق دارند درخواست تجدید نظر کنند، این درخواست فوری نخواهد بود.

علاوه بر این، وکیل برجسته طرفدار XRP توضیح داد که هر یک از طرفین می تواند از قاضی تورس بخواهد که درخواست تجدید نظر آنها را قبل از درخواست از مدار دوم برای پذیرش آن تأیید کند.

با این حال، دیتون تاکید کرد که فکر نمی کند قاضی تورس درخواست کمیسیون SEC را تایید کند.

دیتون معتقد است که قاضی آن را رد می کند زیرا او حکم خود را بر اساس اعمال دقیق عوامل هاوی بر اساس درخواست قضاوت خلاصه SEC استوار کرده است.

به گفته این وکیل، قاضی تورس تجزیه و تحلیل Howey را برای هر فروش XRP که SEC ادعا می کند قانون اوراق بهادار را نقض می کند، اعمال کرد.

“دادگاه موافقت کرد که آزمون هاوی کنترل کننده بود و بر این اساس آن را اعمال کرد. در اصل، قاضی یک آزمون غیر مناقشه برانگیز 76 ساله را که به خوبی حل شده بود در دادگاه عالی به حقایق پرونده اعمال کرد.” دیتون توضیح داد.

در این یادداشت، دیتون به این نتیجه رسید که هر یک از طرفین ممکن است درخواست کتبی برای متقاعد کردن قاضی ارائه دهند، اما او هیچ فایده ای در تلاش نمی بیند.

آیا ریپل تصمیم تورس را قاضی استیناف خواهد کرد؟ دیدگاه های تبادل نظر فاگل و دیتون

علاوه بر این، وکیل دیتون گفت که اگر ریپل با درخواست تجدیدنظر موقت برای استیناف متقابل در مورد فروش ODL موافقت کند، شگفت زده خواهد شد. او انتظار دارد که شرکت فین‌تک با هرگونه درخواست تجدیدنظر برای تصمیم قاضی تورس مقابله کند.

در پاسخ، فاگل اظهار داشت که هر دو طرف به حکم قاضی تورس اعتراض خواهند کرد و افزود که SEC شانس بیشتری برای لغو حکم در مورد “فروش برنامه ای” دارد.

این تبادل طولانی شدبا توجه به بحث، بیل مورگان از نظر مارک فاگل حمایت کرد.

مورگان گفت او با فاگل موافقت کرد که هر دو طرف درخواست تجدید نظر خواهند کرد، و خاطرنشان کرد که تنها چیزی که مانع از آن می شود، حل و فصل خواهد بود. با این حال، مدیر سابق SEC حدس زد که توافقی وجود نخواهد داشت.

به گفته فاگل، SEC تسویه حساب را نمی پذیرد زیرا حکم را از روی کتاب حذف نمی کند. همچنین، تصمیم قاضی تورس به طور قابل توجهی بر پرونده های SEC علیه مبادلات رمزنگاری در دادگاه های دیگر تأثیر می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا