شبکه های اجتماعی

google: گوگل درخواست هنگ کنگ را به دلیل سرود اعتراضی رد کرد

گوگل از تغییر نتایج جستجو برای نمایش خودداری کرده است چینسرود ملی، به جای یک آهنگ اعتراضی، زمانی که کاربران جستجو می کنند هنگ کنگرئیس امنیت شهر با ابراز “تأسف بزرگ” از این تصمیم گفت که سرود ملی این شهر پخش می شود.

شرکت مادر گوگل، Alphabet Inc، بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

این درگیری پس از آن رخ داد که پلیس هنگ کنگ گفت که درباره پخش آهنگ “شکوه هنگ کنگ” – سرود غیر رسمی تظاهرات دموکراسی خواهانه هنگ کنگ در سال 2019، در فینال مردان یک تورنمنت راگبی هفت نفره در کره جنوبی در ماه نوامبر تحقیق خواهد کرد.

همچنین بخوانید

بانک مرکزی برزیل وضعیت موسسه پرداخت Google Pay را اعطا می کند
قطع شدن تبلیغات در گوگل برای فروش تبلیغات وب سایت های بزرگ هزینه دارد

«شکوه به هنگ کنگ» در سال 2019 نوشته شد، درست زمانی که اعتراضات هنگ کنگ علیه تشدید کنترل چین بر این شهر آغاز شد و از سوی بسیاری از تظاهرکنندگان مستعمره سابق بریتانیا سرود ملی آنها بود.

این آهنگ در سال 2020 پس از اینکه چین قانون امنیت ملی گسترده ای را در مرکز مالی وضع کرد تا آنچه را که پکن به عنوان جدایی، براندازی، تروریسم و ​​تبانی با نیروهای خارجی تا حبس ابد تعریف می کند، تحریم کرد.

انجمن راگبی آسیا “یک خطای ساده انسانی” را در پخش آهنگی که از اینترنت دانلود شده است به جای سرود صحیح مقصر دانست. بهترین عبارت جستجو شده در گوگل برای سرود هنگ کنگ “Glory to Hong Kong” است.

وزیر امنیت هنگ کنگ کریس تانگ گفت که درخواست گوگل برای جایگزینی سرود اعتراض با سرود ملی چین به عنوان برترین عبارت جستجو رد شد، زیرا گوگل گفت چنین نتایجی توسط الگوریتمی بدون ورودی انسانی ایجاد شده است.

ما با گوگل تماس گرفتیم تا از آنها درخواست کنیم که سرود ملی صحیح را در بالای نتایج جستجوی خود قرار دهند، اما متأسفانه گوگل نپذیرفت.

تانگ افزود: «ما بسیار متاسفیم و این به احساسات مردم هنگ کنگ آسیب رسانده است.

(گزارش توسط Darerca Siu و Jessie Pang؛ نویسنده: James Pomfret؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا