ارز دیجیتال

راه‌حل ذخیره‌سازی رمزنگاری‌شده از Censo، خود حضانت را به تلفن‌های همراه می‌آورد – چگونه کار می‌کند؟

منبع تصویر: Pixabay

شرکت فین‌تک Censo کیف پول رمزنگاری مبتنی بر تلفن همراه را برای موسسات و سازمان‌ها راه‌اندازی کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، این شرکت توضیح داد که کیف پول جدیدش یک “راه حل مدیریت کلید واقعا غیرمتمرکز” ارائه می دهد که انتظار می رود استفاده از آن آسان تر و ارزان تر از فناوری های موجود باشد.

سانسو خاطرنشان کرد که از محاسبات چند جانبه (MPC) استفاده نمی‌کند، یک فناوری اشتراک‌گذاری کلید که اغلب در عرصه‌های نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

در واقع، خدمات سنتی نگهداری دارایی‌های دیجیتال در درجه یک مؤسسه اغلب پرهزینه و ساده نبوده است، زیرا از فناوری‌هایی مانند MPC استفاده می‌کنند که به سخت‌افزار و نرم‌افزار تخصصی نیاز دارد.

برت فالک، استادیار پژوهشی در دانشگاه پنسیلوانیا، در اظهارنظری گفت: «Censo از سخت‌افزارهای امن موجود در دستگاه‌های تلفن همراه امروزی همراه با دروازه‌های بیومتریک آن‌ها استفاده می‌کند تا کلیدهای رمزنگاری را به‌خوبی به نقش‌های متفاوت در دنیای واقعی کاربران سازمان متصل کند. .

“این یک مورد بسیار قانع کننده به عنوان جایگزینی برای MPC برای سازمان هایی است که خواهان مدیریت غیرمتمرکز کلید و حفظ خود هستند.”

کیف پول خود نگهبانی Censo منبع باز است

Censo گفت فن آوری جدید آن منبع باز است و به کاربران و توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا خودشان کد را تأیید کنند.

علاوه بر این، مدل این شرکت بر استفاده از سخت افزار ایمن و عملکردهای بیومتریک موجود دستگاه های تلفن همراه برای ایجاد یک راه حل مقرون به صرفه تمرکز دارد.

پیشنهاد Censo در حالی ارائه می‌شود که دنیای راه‌حل‌های نگهداری دارایی‌های دیجیتال به سرعت در حال تغییر است و رویکردهای باز، در دسترس و ارزان‌تر در حال افزایش محبوبیت است.

به طور سنتی، ایمن نگه‌داشتن دارایی‌های دیجیتال برای بسیاری از شرکت‌ها، به‌ویژه سازمان‌های کوچک‌تر، با فناوری‌های موجود مانند MPC که به منابع زیادی نیاز دارد، دشوار بوده است.

با این حال، به لطف فناوری ارزان‌تر Censo، می‌تواند حضانت شخصی را برای شرکت‌های کوچک‌تر قابل دسترس‌تر کند و پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را تشویق کند.

«تئاتر عدم تمرکز» زیادی وجود دارد. اندرو لارنس، مدیر عامل Censo گفت: این سازمان ها را در معرض خطرات غیرقابل قبولی قرار می دهد که نتایج ناگوار آن را بارها و بارها شاهد هستیم.

“راه‌حل‌های نگهداری و نرم‌افزارهای کنترل کلید کاملاً باید منبع باز و غیرمتمرکز باشند. ما هیجان‌زده هستیم که این فناوری تغییردهنده بازی را به مشتریان خود ارائه کنیم و به آنها کمک کنیم تا کنترل کامل آینده دیجیتالی خود را در دست بگیرند.”

با رشد مداوم صنعت کریپتو، انتظار می رود تقاضا برای خدمات نگهداری بیشتر افزایش یابد.

موسسات مالی سنتی نیز با تشخیص پتانسیل ارزهای دیجیتال و نیاز به راه حل های نگهداری قابل اعتماد وارد این فضا شده اند.

همانطور که گزارش شده، نزدک قصد دارد تا پایان سه ماهه دوم، سرویس نگهبانی رمزارز مورد انتظار خود را راه اندازی کند تا با افزایش علاقه و تقاضای سازمانی برای خدمات کریپتو مواجه شود.

گروه تبادل جهانی قبلاً به وزارت خدمات مالی نیویورک برای یک منشور شرکت اعتماد محدود برای نظارت بر تجارت جدید درخواست داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا