بازی

بازیکنان Survivor یک تخم مرغ عید پاک Super Metroid پیدا کردند

Jedi: Survivor هفته گذشته راه‌اندازی شد و شما مشغول یافتن انواع تخم‌مرغ‌های جنگ ستارگان، از جمله توانایی بازی Cal Kestis در نقش آناکین اسکای‌واکر، بودید. برخی از ارجاعات بازی چندان واضح نیستند و کلا به چیز دیگری مربوط به جنگ ستارگان سر نمی زنند. از جمله اشاره کردن به Super Metroid، یک تخم مرغ عید پاک ظریف که برخی از طرفداران بلافاصله آن را انتخاب کردند، و علیرغم بحث هایی که از آن زمان توسط سازندگان Survivor عمدی بودن آن تایید شده است.


مرجع Super Metroid زمانی مطرح می‌شود که به کال نشان داده شود که چگونه می‌تواند بین دو دیوار بپرد تا به نقطه‌ای غیرقابل دسترس صعود کند. فقط در صورتی که مشخص نبود در آن لحظه چه کاری باید انجام دهید، سه حیوان کوچک ابتدا این کار را انجام می دهند و راه را به او نشان می دهند. سپس کال به کپی کردن کارهایی که آنها انجام دادند ادامه می‌دهد، و اشاره کردن به سوپر متروید در آن لحظه گم نشد جف گراب.

مطالب مرتبط: جنگ ستارگان جدی: بازمانده عالی به نظر می رسد، اما سکیرو باعث شد من با نیرو احساس کنم

به نظر می رسد گراب اولین کسی بود که به این نکته اشاره کرد که لحظه Survivor یک ادای احترام واضح به بازی نمادین Samus است. در حالی که بسیاری از ارجاع به همراه او پس از اشاره به آن لذت بردند، دیگران مخالفت کردند. شاید باور نکردن چیزی از یک بازی بسیار قدیمی متروید، یک عنوان عید پاک در عنوان جدید جنگ ستارگان باشد. شخصی را وارد کنید که در پیش نمایش Jedi: Survivor بود، آن لحظه را بازی کرد و از توسعه دهندگان پرسید که آیا این یک تخم مرغ عید پاک Super Metroid است یا نه.

معلوم شد که این قطعاً یک نکته عمدی در بازی SNES بوده است. من به معنای واقعی کلمه در طول رویداد پیش‌نمایش از برنامه‌نویسان در مورد آن سؤال کردم (این بخشی از محتوای پیش‌نمایش نیز بود) و به هیچ وجه به او گفته شد «جنگ ستارگان جدی: بالاخره بازمانده یک مترویدوانیا است». جیمز گالیسیا به گراب پاسخ داد. موضوع پاسخی که در آن زمان به بحثی مبدل شده بود که آیا بیگانگان در حال پرش مرجع سوپر متروید بودند یا یک حادثه خوشحال کننده.

یک اشاره بسیار جالب به بازی‌ای که در 30 سال گذشته الهام‌بخش بازی‌های بی‌شماری بوده است، و یک انحراف خوش‌آمد از گفتمانی که Survivor را از زمان عرضه آن احاطه کرده است. مخصوصاً نسخه رایانه‌های شخصی این بازی به شکلی خشن عرضه شد. EA روز دوشنبه یک به‌روزرسانی را برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی منتشر کرد و لیست طولانی‌تری از بهبودهایی که امروز در نسخه کنسول انجام شده است.

بعدی: حالم از خرابی پورت های کامپیوتر به شدت بیمار می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا