ارز دیجیتال

صرافی FTX به مذاکرات میانجی‌گری طولانی‌مدت با Genesis ورشکسته اعتراض می‌کند – در اینجا جدیدترین

منبع تصویر: Adobestock

FTX و شرکت های وابسته به آن با تمدید مذاکرات حل و فصل با واسطه دادگاه برای وام دهنده ورشکسته Genesis کریپتو مخالفت کرده اند.

در پرونده اخیر دادگاه، FTX اعلام کرد که علیرغم اینکه یک طلبکار اصلی جنسیس بود، به میانجیگری تعیین شده توسط دادگاه در ماه مه که شامل جنسیس، شرکت مادر گروه ارز دیجیتال و طلبکار Gemini Trust Co بود، دعوت نشده بود.

صرافی ورشکسته کریپتو همچنین به درخواست ارائه شده توسط جنسیس گلوبال که به دنبال برآورد مطالبات بدهکاران FTX 0.00 دلار بود، مخالفت کرد و ادعا کرد که این صرافی بزرگترین طلبکار در رسیدگی های فصل 11 جنسیس با ادعاهایی به ارزش 3.9 میلیارد دلار است.

از سوی دیگر، جنسیس استدلال کرد که کنار گذاشتن ادعاهای FTX «برای جلوگیری از تأخیر بی‌رویه در زمان‌بندی و میزان توزیع طلبکاران، و پیگیری سریع تأیید طرح فصل 11 ضروری است».

بایگانی FTX به بیش از ده ها طلبکار فردی دیگر از Genesis اضافه می کند که اعتراض خود را برای تمدید میانجیگری ارائه کرده اند.

جلسه استماع در مورد تمدید برای روز دوشنبه برنامه ریزی شده است، اما این مخالفت ها تلاش های جنسیس و طلبکاران آن را برای تسویه حساب به تاخیر می اندازد.

جنسیس، شرکتی که برای وام دادن سکه‌های دیجیتالی به مشتریان بازدهی ارائه می‌کرد، در ژانویه پس از بحران اعتباری که صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار داد، اعلام ورشکستگی کرد.

ناتوانی وام دهنده رمزنگاری در دستیابی به تسویه حساب نهایی با طلبکاران خود در ماه فوریه منجر به تاخیرهای چند ماهه و فشار از سوی طلبکاران فردی برای حل و فصل مسائل مالی در اسرع وقت شده است.

یوسف شریف، طلبکار نوشت: «به عنوان یک طلبکار که با جدیت این روند را دنبال می‌کردم، من همراه با بسیاری دیگر، شاهد عدم پیشرفت قابل توجهی در حل و فصل مسائل مالی موجود بودم.»

بدون اقدامات مشخص یا تعهد واقعی برای دستیابی به یک راه حل عادلانه، دشوار است که این تمدید را چیزی بیش از یک تاکتیک تاخیر درک کنیم.

این روند با شکایت‌ها و اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار که از این شرکت به دلیل برنامه وام‌دهی به مشتریانش، Earn، شکایت کرد، پیچیده‌تر شده است، که صدها هزار مشتری جمینی را به دنبال بازپرداخت حدود 900 میلیون دلار درگیر می‌کرد.

در حالی که مذاکرات میانجیگری که در ماه مه برگزار شد مخفی نگه داشته شده است، جمینی گفته است که کمیته تبادل و دو کمیته اعتباردهندگان کلیدی در حال کار بر روی “طرح اصلاح شده سازماندهی مجدد هستند که در صورت شکست میانجیگری می تواند بدون مشارکت توافقی DCG پیشرفت کند.”

Sam Bankman-Fried قصد دارد شرکت حقوقی را برای سقوط FTX مقصر بداند

سام بانکمن-فرید، بنیانگذار شرم آور صرافی ارزهای دیجیتال FTX، در حال آماده شدن برای استدلال است که در دفاع از خود در برابر اتهامات کلاهبرداری به توصیه شرکت حقوقی دره سیلیکون Fenwick & West اعتماد کرده است.

هفته گذشته، وکلای او از دادستان‌ها درخواست کردند که اسنادی را که توسط این شرکت مستقر در کالیفرنیا بین سال‌های 2017 تا 2022 به دولت ارائه شده است، تحویل دهند.

گزارش شده است که تیم دفاعی بانکمن-فرید ادعا کرده است که مشاوره حقوقی Fenwick & West “ماده ای برای تهیه دفاعیه” است.

گفته می شود که او قصد دارد از دفاع به اصطلاح مشاوره ای استفاده کند، که می تواند برای رد پیشنهادهایی که بانکمن-فرید قصد نقض قانون را داشته است، استفاده شود.

پیش از این، رئیس شرم آور رمزارز از یک قاضی فدرال نیویورک خواست تا بیشتر اتهامات جنایی که توسط دادستان های فدرال علیه او مطرح شده است را رد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا