شبکه های اجتماعی

گزارش: OnePlus 11 احتمالاً دارای وضوح 2K و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است

نزدیک

وان پلاس 11

وان پلاس قرار است سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را با عرضه این گوشی عرضه کند وان پلاس 11. این گوشی هوشمند جانشین سری OnePlus 10 خواهد شد که اوایل امسال عرضه شد.

طبق گزارش Digital Chat Station، گوشی هوشمند iQoo 11 5G احتمالا دارای صفحه نمایش خمیده ای است که از صفحه نمایش 2K پشتیبانی می کند. صفحه نمایش همچنین می تواند دارای یک سوراخ پانچ در سمت راست بالای صفحه باشد که حسگر سلفی را قرار می دهد. انتظار می رود این دستگاه با یک قاب فلزی با بدنه سرامیکی عرضه شود.

OnePlus 11: ویژگی ها و مشخصات مورد انتظار
انتظار می رود وان پلاس 11 دارای صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی باشد نمایشگر LTPO با وضوح 3216×1440 پیکسل. سمت چپ بالا در جلو می تواند دارای یک صفحه نمایش سوراخ پانچ باشد. ویژگی کشویی هشدار احتمالاً با OnePlus 11 باز خواهد گشت.

همچنین بخوانید

بررسی ساعت هوشمند OnePlus Nord یک انتخاب هوشمندانه
OnePlus 11 Oppo Find N2 ممکن است با همان دوربین ها وارد بازار شود

گفته می شود وان پلاس 11 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. گوشی پرچمدار می تواند کار کند اندروید 12 در بالای لایه OxygenOS 13 خود شرکت قرار دارد. همچنین شایعه شده است که OnePlus 11 می تواند با اندروید 13 اما طبق گزارش ها، گوشی هوشمند ممکن است با سیستم عامل اندروید 12 راه اندازی شود.

شایعه شده است که گوشی آینده دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی به عنوان بخشی از تنظیمات دوربین سه گانه عقب است. سنسور اصلی می تواند یک باشد سونی IMX615 که قبلاً در OnePlus 10 Pro گنجانده شده بود.

انتظار می رود وان پلاس 11 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا