شبکه های اجتماعی

از محتوای ویدیویی خود در رسانه های اجتماعی کسب درآمد کنید: نکات و استراتژی ها

آیا شگفت انگیز نیست که چقدر سریع چیزی به وضعیت موجود در عصر دیجیتال ما تبدیل می شود؟

در ابتدا، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که بازاریابان بتوانند از کانال‌های سنتی رسانه‌های اجتماعی کسب درآمد کنند. همانطور که همه ما در این روزگار می دانیم، قطعاً این اتفاق افتاده است و در آن زمان کاملاً مؤثر است.

حالا که ویدئو در حال تسخیر شبکه های اجتماعی است، بازاریابان در تعجب هستند که چگونه می توانند از این جنبه از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنند و از محبوبیت فعلی آن بهره ببرند. به هر حال، ویدئو جذاب ترین شکل محتوا است.

– طبق اعلام انجمن بازاریابی آمریکا، ویدیو تا سال 2018 85 درصد از کل محتوای رسانه های اجتماعی را تشکیل می دهد.

– 45 درصد از مردم بیش از یک ساعت ویدیوهای فیس بوک یا یوتیوب را در هفته تماشا می کنند.

ظهور ویدیو

فقط در مورد آن فکر کنید، آخرین باری که یک ویدیو را تماشا کرده اید چه زمانی است؟ با پخش خودکار، استوری های اینستاگرام، اسنپ چت و سایر اشکال ویدیویی که همیشه در دسترس ما هستند، اجتناب از آن بسیار سخت است. اگر از ویدیو استفاده می کنید، به شما تحسین می کنیم! اما فقط بازاریابی ویدیویی، در مورد کسب درآمد نیز چطور؟ شرکت ها و افراد اطراف شما در حال کسب درآمد از استراتژی های خود هستند.

این مثال را از دانشگاه مریدین کالیفرنیا بررسی کنید. آنها از یک کلیپ از مجموعه ویدیوهای خود برای جذب مخاطبان هدف خود استفاده می کنند و سپس از آنها می خواهند که برای دیدن بقیه مکالمه ثبت نام کنند. هوشمندانه!

اگر مدتی است که محتوای ویدیویی تولید می‌کنید، یا اگر در تولید محتوای ویدیویی مبتدی هستید، یک نکته وجود دارد که باید بدانید: زمان آن رسیده است که استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را به سطح بالاتری ببرید و شروع به کسب درآمد از آن کنید. چرا زمان بیشتری را برای تولید محتوا بدون بازگشت سرمایه تلف کنید؟ من نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ام تا بتوانید از استراتژی ویدیوی رسانه های اجتماعی خود کسب درآمد کنید.

برای شروع، تنها چیزی که نیاز دارید یک چیز است: یک ایده برای محتوای خود.

اگر اهل تجارت هستید، این می تواند آسان تر از شروع از ابتدا باشد. اما نه همیشه! اگر به ایده هایی برای تولید محتوا برای شروع نیاز دارید، این مقاله را بررسی کنید.

خوب، آماده اید که از محتوای ویدئویی رسانه های اجتماعی خود کسب درآمد کنید؟

1. از Freemium به Premium

مطالب را رایگان می دهید؟ متعجب؟

مدل کسب و کار محتوای فریمیوم یا ارائه محتوا و سپس دریافت هزینه برای محتوای ممتاز، در دنیای رسانه های اجتماعی موفق بوده است. شما ممکن است فکر کنید “چرا محتوا را به صورت رایگان ارائه کنم!” و این یک سوال عالی است!

به جای اینکه به شما بگوییم «فقط این کار را بکن»، این یک مثال است:

بگویید شما یک مربی شغلی هستید که فهرستی از مشتریان در سراسر جهان دارد. شما با مشتریان خود به صورت فردی و گروهی از طریق چت ویدیویی زنده ملاقات کنید. در طول این مکالمات، شما توصیه های ارزشمندی می کنید که به آنها امکان می دهد در حرفه خود پیشرفت کنند و پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانند. حتی ممکن است برخی از جلسات ویدیویی خود را ضبط کنید و به مشتریان خود اجازه دهید آنها را برای استفاده در زمان بعدی دانلود کنند.

در پایان هر جلسه ویدیویی، شما مشتریان ارزش چیزی را که برای آن پرداخت می کنند درک می کنند. مشتریان شما نرخی را برای زمان شما پرداخت می کنند که به شما امکان می دهد تجارت خود را اداره کنید و حقوق خود را پرداخت کنید.

در این زمان، شما به دنبال مشتریان جدید هستید، اما مطمئن نیستید که چگونه ارزش خود را به مخاطبان جدید نشان دهید. شما می دانید چه چیزی برای ارائه دارید، اما کسی که در وب سایت، صفحات اجتماعی یا وبلاگ شما پیمایش می کند ممکن است کل تجربه را دریافت نکند.

راه حل؟ فهمیدی! مقداری محتوا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهید.

مدل کسب و کار محتوای فریمیوم

میزبانی جلسات زنده فیس بوک که تخصص شما را نشان می دهد می تواند راهی عالی برای نشان دادن مشتریان بالقوه شما باشد، ارزش های شما چیست و پول آنها به کجا می رود.

از آنجایی که 81 درصد از خریداران قبل از خرید تحقیق آنلاین انجام می دهند، این یک گام مهم در هر قیف بازاریابی است.

حالا بیایید یک مثال واقعی را بررسی کنیم:

Blogilates یک شرکت تناسب اندام مستقر در لس آنجلس است که بر مدل درآمدزایی freemium تسلط دارد. آن‌ها تمرین‌هایی را ارائه می‌دهند که از طریق رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند، و سپس شما را به ثبت‌نام در برنامه تمرینی آنها برای ویژگی‌های انحصاری‌تر تشویق می‌کنند.

2. از پیوندهای وابسته و حمایت های مالی برای کسب درآمد از محتوای ویدیوی خود استفاده کنید

حتی اگر این اصطلاح را نمی دانید، قطعاً پیوندهای وابسته را در عمل دیده اید. فقط به این فکر کنید: آیا تا به حال فردی را در اینستاگرام دنبال کرده اید که چیزی را تبلیغ می کند و سعی می کند شما را به سمت بالا بکشد تا خرید کنید یا روی لینک موجود در بیو من کلیک کنید؟ این کاربران از پیوندهای وابسته (به طور مستقیم یا پنهان شده از طریق یک نرم افزار بازاریابی وابسته) استفاده می کنند تا از خریدهای شما درآمد کسب کنند، بدون اینکه نشانه گذاری برای شما، مشتری ایجاد کنند.

ساده ترین راه برای کسب درآمد از استراتژی ویدیوی خود استفاده از پیوندهای وابسته در پست های خود است. خدماتی مانند AWIN و Rakuten برای شروع در دسترس هستند.

چند نکته برای دنبال کردن

  • فرصت های خود را ایجاد کنید. هنگامی که احساس راحتی کردید، می توانید با شرکت هایی که می خواهید با آنها کار کنید نیز ارتباط برقرار کنید.
  • اگر برندی هستید که محصولات خود را ایجاد می کند یا می فروشد، سپس می توانید محصولات خود را از طریق این روش تبلیغ کنید.

توجه داشته باشید: پیوندهای وابسته در مورد تبلیغ پیوندهایی هستند که به مشتریان شما مرتبط هستند. اگر وبلاگ نویس بازی های ویدیویی هستید، پیوندی که کفش های سطح بالا را تبلیغ می کند، لزوماً به نفع شما نیست. در نظر بگیرید که تخصص شما در چه زمینه ای است و از آن سرمایه گذاری کنید.

این نه تنها به شما در کسب درآمد از استراتژی ویدیویی کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا برند خود را بسازید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

بیایید دوباره یک مثال از کسب و کار مربیگری شغلی را در نظر بگیریم. شما یک کتاب وجود دارد همیشه به مشتریان خود توصیه کنید، که آنها به نوبه خود از جیب خود خریداری می کنند. شما این کتاب را به صدها مشتری، دوست و همکار ارجاع داده اید. با این حال، هرگز فکر نکرده اید که به آنها بگویید کجا آن را بخرند.

این فرصت عالی برای راه اندازی یک پیوند وابسته برای به دست آوردن کمی پول نقد اضافی در هر فروش است.

  • با توزیع کننده کتابی که می خواهید با آن کار کنید تماس بگیرید.
  • به آنها اطلاع دهید که شما مشتریان خود را صرفاً به سایت آنها معرفی می کنید و آنها را وارد تجارت زیادی می کنید.
  • یک تخمین تقریبی در مورد اینکه چه تعداد فروش بالقوه به ارمغان خواهید آورد، داشته باشید، توزیع کننده احتمالاً این اطلاعات را در ابتدای مکالمه شما خواهد پرسید.
  • پس از اینکه در مورد درصد فروش مورد ادعا به توافق رسیدید، در تجارت هستید!

بیایید این ترفند را از ویدیو بلاگر یاد بگیریم زاندریا اوی. او با کلینیک همکاری کرد تا هدایایی را میزبانی کند، محتوا را تبلیغ کند و فروش را افزایش دهد! با شراکت با برندی که با پیام برند او همسو است، می‌تواند درآمد کسب کند و با ارائه رایگان برخی از محصولات به دنبال‌کنندگانش سود برساند. پس از انتشار این ویدیو، او سپس چندین عکس از محصولات کلینیک، آنچه که آنها برای او انجام می دهند و چرا او را خوشحال می کنند را دنبال کرد.

آخرین چیزی که باید به خاطر بسپارید وجود دارد: در مورد پیوندهای وابسته خود با فالوورهای خود صادق باشید. حتما به آنها بگویید که چه هستند، که شما محصول را تبلیغ می کنید و پشت آن می ایستید و مقداری از آن درآمد کسب خواهید کرد. اگر به هر حال قصد خرید محصول را داشته باشند، اکثر مردم از استفاده از پیوند شما خوشحال می شوند.

3. شبکه مناسب را انتخاب کنید

وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنید، ممکن است فکر کنید شما باید در هر شبکه اجتماعی ویدیو بسازید. ممکن است فکر کنید که بیشتر بهتر است. پس از همه، هر شبکه گزینه ای برای ویدیوی زنده و معمولی ارائه می دهد! اما من اینجا هستم تا به شما بگویم کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. بعداً وقتی در وقت خود صرفه جویی کنید و در اتاق خالی فریاد نزنید، از من تشکر خواهید کرد.

زمانی که تصمیم می گیرید ویدیوی خود را در کدام شبکه رسانه اجتماعی قرار دهید، در ابتدا می تواند کمی سخت باشد. توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، Live.me؟ کدام شبکه را باید انتخاب کنید؟ سخت ترین بخش در مورد تصمیم گیری این است که هیچ پاسخ “درستی” وجود ندارد. هر شرکت یا فردی منحصر به فرد است، بنابراین آنچه برای شخص دیگری کار می کند ممکن است برای شما مفید نباشد. وقتی این را می گویم به من اعتماد کنید: حتی آنچه برای رقیب شما کار می کند برای شما کار نخواهد کرد. شما باید مسیر خود را بسازید.

مهمترین چیز این است که جایگاه خود را پیدا کنید. آزمایش یک دسته از شبکه ها و از کار افتادن آن می تواند به معنای اتلاف وقت و هدر رفتن پول باشد. تحقیق کن

بنابراین، چه شبکه های رسانه های اجتماعی واقعا اهمیت دارند؟ پاسخ کوتاه: هر کجا که مخاطب شما باشد!

بیایید بگوییم که مخاطبان من کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​و آژانس های بازاریابی هستند. سن آنها از 25 سال شروع می شود و تا 65 سال یا بیشتر می رسد.

داده های زیر از Tailwind کمی بیشتر به من کمک می کند:

کدام شبکه مشتریان شما را دارد؟

با داده‌های بالا، می‌توانم این فرض را بکنم که فیس‌بوک و لینکدین تمرکز اصلی من هستند و پس از آن توییتر. اگر کسی هستید که ویدیوهایی در مورد سبک زندگی، غذا، مد، شخصیت ها و برندهای لوکس ایجاد می کنید، تمرکز خود را روی فیس بوک و اینستاگرام قرار دهید زیرا این شبکه ها برای محتوای بصری اهمیت زیادی دارند.

اکنون، تقریباً همه شما آماده هستید تا در جهان حرکت کنید و از استراتژی محتوای ویدیویی خود در رسانه های اجتماعی کسب درآمد کنید!

و به یاد داشته باشید، مهم است که در ویدیوهای خود به طور واقعی کسی باشید. این همیشه برای همه کارآمد بوده است، زیرا مخاطب همیشه به جای یک فیلمنامه تمرین شده یا کسی که فهرستی از کلمات کلیدی را بازگو می کند، از اصالت و کامل بودن فکر قدردانی می کند.

بگذارید شخصیت شما بدرخشد و پاداش خواهید گرفت.

این که آیا یک استراتژی وجود دارد که بیشتر در مورد آن هیجان زده اید، یا اگر می خواهید قدرت خود را در همه آنها امتحان کنید، فراموش نکنید که تجربه خود را در کادر نظر داده شده به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا