برنامه نویسی

به روز رسانی مهم: DTDs جدید نسخه 1.6 برای انتشارات EP و محصولات EBD

سلام انجمن توسعه دهندگان،

من برای به اشتراک گذاشتن یک به روز رسانی مهم برای کسانی که با انتشارات EP و محصولات EBD کار می کنند هیجان زده هستم. اداره ثبت اختراع اروپا (EPO) DTD های جدید نسخه 1.6 را منتشر کرده است. اگر از ep-patent-document XML DTDs برای انتشارات EP یا ep-بولتن برای محصول EBD استفاده می کنید، این به روز رسانی برای شما مناسب است!

چه چیزی در DTDs نسخه 1.6 وجود دارد؟
آخرین DTD ها شامل به روز رسانی های قابل توجهی است که عمدتاً به سیستم Unitary Patent مربوط می شود. در اینجا یک بررسی اجمالی است:

یکپارچه سازی پتنت واحد: نسخه جدید DTD های نسخه 1.6 برای مدیریت داده های مربوط به پتنت واحد طراحی شده اند. این بدان معناست که پس از راه‌اندازی رسمی سیستم، داده‌های XML شما برای گنجاندن اطلاعات ثبت اختراع واحد آماده می‌شوند.
سازگاری پیشرفته: این DTD ها سازگاری رو به عقب را حفظ می کنند، و تضمین می کنند که تنظیمات و ادغام های موجود شما به عملکرد روان و در عین حال ترکیب ویژگی های جدید ادامه می دهند.
نحوه دریافت به روز رسانی:
دانلود: به EP_UP-package-V2 (فایل zip) از ناحیه دانلود EPO دسترسی پیدا کنید.
اسناد را بخوانید: حتماً فایل readme موجود در بسته را برای اطلاعات دقیق در مورد به‌روزرسانی‌ها و نحوه ادغام آنها در سیستم‌های خود مرور کنید.
مراحلی که باید برداشته شود:
سیستم های خود را به روز کنید: برنامه ریزی کنید تا سیستم های پردازش XML خود را برای استفاده از نسخه جدید 1.6 DTD به روز کنید.
به طور کامل تست کنید: قبل از اعمال تغییرات در محیط تولید خود، به‌روزرسانی‌ها را در تنظیمات برنامه‌نویسی خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز طبق انتظار عمل می‌کند.
برای داده های ثبت اختراع واحد آماده شوید: با عناصر و ویژگی های جدید مربوط به پتنت واحد آشنا شوید تا بتوانید پس از در دسترس قرار گرفتن این داده ها را مدیریت کنید.
برای جزئیات بیشتر و دانلود بسته به روز شده، لطفاً به قسمت دانلود EPO مراجعه کنید. Pascoconnect

کمک خواستن؟
اگر با مشکلی مواجه شدید یا سؤالی در مورد DTD های جدید دارید، در زیر نظر دهید. بیایید با هم همکاری کنیم تا این انتقال تا حد امکان روان باشد!

با تشکر از توجه شما، و کد نویسی مبارک!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا