بازی

آیتم کلاس عجیب و غریب God Rolls

اقلام کلاس عجیب و غریب اساساً ساخت‌وساز را تغییر داده‌اند Destiny 2: The Final Shape. هر زیر کلاس Prismatic می تواند یک آیتم کلاس Exotic را به جای یک زره سنتی Exotic تجهیز کند تا از دو امتیاز Exotic به طور همزمان استفاده کند. جلوه‌های Assassin’s Cowl و Synthoceps، Apotheosis Veil و Star-Eater Scales و موارد دیگر را با هم ادغام کنید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Destiny 2: The Final Shape – How To Get Items Exotic Class

با این راهنمای عمیق در مورد آیتم کلاس Exotic Final Shape، نحوه شروع ماموریت Dual Destiny را بیاموزید.

اما بر خلاف بسیاری از Exotics، این آیتم های کلاس دارای رول های تصادفی هستند. قبل از اینکه بتوانید Prismatic را به حد بالایی فشار دهید، باید برای ترکیب مناسب مزرعه کنید. برای کمک به شما در نگه‌داشتن آیتم‌های کلاس مناسب، برخی از بهترین رول‌های اقلام کلاس Exotic را که می‌توانید در The Final Shape به دست آورید، گردآوری کرده‌ایم. برای یادگیری بهترین رول هایی که می توانید در اقلام کلاس Hunter، Titan و Warlock به دست آورید، ادامه دهید.


بهترین رول آیتم های کلاس شکارچی

Destiny 2 Hunter Exotic Class Item-2

ساختن

رول

استدلال

Melee Build

Caliban + Liar’s Handshake یا Synthoceps

Melee kills اکنون باعث احتراق می شود که برای Combination Blow مناسب است. Liar’s Handshake یک غوغا متوالی به شما می دهد که آسیب های سه گانه ای به شما وارد می کند.


اگر از Liar’s Handshake خوشتان نمی آید، Synthoceps یک تقویت کننده عمومی آسیب غوغا 165 درصدی برای همه حملات غوغا است.

ساخت سلاح

Foetracer + Gyrfalcon

آسیب توانایی اکنون 25% Surge buff را ایجاد می‌کند، قوی‌تر از حالت‌های پا.


Proccing Stylish Executioner اکنون Volatile Rounds را اعطا می کند و Prismatic را به نسخه بهتری از ساخت Gyrfalcon Nightstalker تبدیل می کند.

ساخت فوق العاده

Galanor + ستاره خواران

بازپرداخت تمام خسارت های Super Super انرژی، تا 50%. این با همه Supers، حتی Shadowshot کار می کند.


Star-Eaters تا 70% پاداش خسارت با Supers اعطا می کند که دو برابر بیشتر از طریق Galanor خواهید داشت.


غوغا رول

مسلماً محبوب‌ترین بیلد Prismatic برای Hunters شامل استفاده از Combination Blow و Winter’s Shroud برای انجام حملات غوغاهای شکسته قدرتمند است. شما می توانید این را به طور قابل توجهی قدرتمندتر کنید روح کالیبان. این باعث می‌شود که هر کشتن غوغایی یک جرقه‌زنی ایجاد کند که 750 پایه آسیب وارد می‌کند. برای مقایسه، Lethal Current در Arcstrider 216 آسیب پایه ایجاد می‌کند و شعاع کوچک‌تری را پوشش می‌دهد، بنابراین این از لحاظ عینی بهتر از ساخت Melee Arcstrider است.

سپس می توانید این را با آن جفت کنید دست دادن دروغگو یا سینتوسپس برای رفع آسیب غوغا بیشتر. Liar’s Handshake یک حمله غوغا ثانویه قدرتمند را به شما می دهد، در حالی که Synthoceps به شما پاداش آسیب غوغایی قوی می دهد. هر دو امتیاز کاملاً قابل دوام هستند. همه چیز به ترجیح و تحمل شما برای کشاورزی بستگی دارد.

رول سلاح

برای ساخت سلاح محور، چیزی بهتر از آن پیدا نخواهید کرد Spirit of Foetracer با Gyrfalcon. Foetracer به شما یک جایزه 25% Surge برای ده ثانیه زمانی که توانایی به یک مبارز اصلی آسیب می رساند به شما می دهد. Surge با نوع آسیب توانایی مطابقت دارد، بنابراین می توان با تنوع بخشیدن به آسیب توانایی خود از چندین پروسه Foetracer بهره مند شد.


این زمانی که با Gyrfalcon جفت می شود بسیار قوی می شود، که هر زمان که نامرئی را شکستید به مدت ده ثانیه به سلاح Void شما گلوله فرار می دهد. از آنجایی که Stylish Executioner پس از شکست دادن یک دشمن ناپدید شده، شما را نامرئی می کند، می توانید به راحتی آن را به زنجیر بکشید. برای شروع کمبو از Gunpowder Gamble یا Facet of Solitude استفاده کنید و عملاً غیرقابل توقف خواهید بود.

سوپر رول

اگر ارسال هرزنامه Supers سرگرم کننده به نظر می رسد، پس بهتر است چشمان خود را حفظ کنید Spirit of Galanor با ستاره خواران. Galanor در اینجا بیشتر شبیه Orpheus Rig رفتار می‌کند و زمانی که به یک هدف برخورد می‌کند، بخشی از انرژی Super را بازپرداخت می‌کند. با کمال تعجب، این با دشمنانی که توسط Shadowshot به هم متصل شده اند و دشمنانی که توسط Silence و گردباد Squall آسیب دیده اند، کار می کند. با استفاده از سوپر خوب، می‌توانید به راحتی به محدودیت بازپرداخت این امتیاز دست پیدا کنید.

این باعث می‌شود که Star-Eaters یک جفت عالی باشد، زیرا هر Orb of Power که با یک سوپر متر کامل انتخاب می‌کنید، خروجی آسیب Super شما را تا 70% افزایش می‌دهد. آن را با Golden Gun برای DPS انفجاری عالی اجرا کنید، یا از آن با Silkstrike استفاده کنید تا یک سوپر رومینگ ویرانگر ایجاد کنید.


مربوط

Destiny 2: The Final Shape – موهبت های مسافر چیست؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این مدهای مقصد Pale Heart بدانید.

بهترین رول آیتم کلاس تایتان

آیتم Destiny 2 Titan Exotic Class

ساختن

رول

استدلال

ساختمان تقدیس

Inmost Light + Synthoceps

استفاده از یک توانایی، سرد شدن دو توانایی دیگر شما را کاهش می دهد، که برای ارسال هرزنامه Consecration عالی است.


Synthoceps آسیب Consecration را تا 165٪ در حالی که شما محاصره کرده اید، کاهش می دهد.

Melee Build

Assassin یا Severance + Contact یا Synthoceps

همه غوغاهای قدرتمند باعث انفجار می شوند. در عوض Assassin امکان نامرئی را می دهد.


کنتاکت یک سری از ضربات رعد و برق Jolt را در غوغا می کشد. همچنین می توانید از Synthoceps استفاده کنید.

ساخت توانایی کلاس

ابیانت + شاخ

Abeyant هر زمان که سنگر خود را پرتاب می کنید، چندین امواج معلق راه اندازی می کند.


شاخ خپری یک موج خورشیدی را با همان سرعت آبیانت شلیک می‌کند و به هر چیزی که توسط شلاق درنگر گرفته شود آسیب می‌رساند.

رول تقدیس

ایراد اصلی ساخت Consecration برای Prismatic Titan، خنک کردن نسبتا طولانی آن است. شما می توانید این را با روح نور درونی، که به شدت کاهش توانایی شما را در هر زمان که توانایی ارسال می کنید کاهش می دهد. از Consecration استفاده کنید، توانایی کلاس خود را فعال کنید، از نارنجک استفاده کنید و تکرار کنید. هنگامی که انرژی توانایی شما خالی است، Transcendence را فعال کنید و هرگز از هجمه های Consecration خالی نخواهید شد.


سپس می توانید هر تقدیس را با آن قوی تر کنید سینتوسپس، که آسیب Aspect را تقریباً سه برابر می کند. همچنین اگر قصد استفاده از آن را دارید، Frenzied Blade را دوست دارد.

غوغا رول

در اینجا چند گزینه خوب وجود دارد. جدایی در اینجا بی‌معنی است، زیرا همه‌ی کشتن‌های غوغاهای قدرتمند شما را به انفجارهای ماشه‌ای تبدیل می‌کند، اما اگر قصد دارید از Hammer Strike یا Consecration استفاده کنید، این کار بیش از حد است. اگر قبلاً یک حمله غوغا AoE دارید، بدوید قاتل بجای. این باعث می‌شود که در هر کشتن غوغایی نامرئی شوید و بقای شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

البته هیچ ساخت غوغایی بدون آن کامل نمی شود سینتوسپس، آسیب غوغا را تا حد زیادی افزایش می دهد. اگر واقعاً به آسیب AoE در ساخت خود نیاز دارید، ممکن است بخواهید Synthoceps را جایگزین کنید مخاطب. این یک نوع از Point-Contact Brace است که با هر کشتن غوغا یک طوفان رعد و برق ایجاد می کند و دشمنان را با Jolt از بین می برد. عملکرد فوق‌العاده‌ای در اکثر محتواها دارد، اگرچه ممکن است در حمله‌های Master و سیاه‌چال‌ها برای انجام آن تلاش کنید.


رول توانایی کلاس

اگر عاشق شاخ خپری هستید و می خواهید آن را به فرم نهایی خود برسانید، بدوید روح ابیانت و هورن. Abeyant شلاق Drengr را بسیار منسجم‌تر می‌کند و پرتابه‌های اضافی را شلیک می‌کند، و اطمینان حاصل می‌کند که هر چیزی که در طرف مقابل Barricade شما قرار دارد به حالت تعلیق در می‌آید. سپس آن را با شاخ خپری جفت می‌کنید تا یک موج خورشیدی به طور همزمان آزاد شود و به تمام اهدافی که معلق کرده‌اید آسیب برساند. این احتمالاً در PvP بسیار قوی تر از PvE خواهد بود.

بهترین رول آیتم های کلاس Warlock

آیتم کلاس عجیب و غریب Warlock Destiny 2

ساختن

رول

استدلال

ساختمان نکروزه

نکروز + سینتوسپس

حملات Melee به مرور زمان به اهداف آسیب می رساند. می کشد سم را پخش می کند.


حملات Melee 165 درصد آسیب بیشتری وارد می کنند.

ساخت نارنجک

اسمیومانسی + حقیقت

آسیب نارنجک انرژی نارنجک را بازپرداخت می کند. Coldsnaps با شدت بیشتری دنبال می شود.


کشتن سلاح با نوع آسیب مطابق با نارنجک باعث افزایش آسیب نارنجک شما می شود.

ساخت فوق العاده

آپوتئوزیس + ستاره خوار

پس از پایان Super خود، 10 ثانیه از خنک کردن توانایی تقریباً آنی برخوردار شوید.


Orbs of Power آسیب سوپر شما را تا 70 درصد افزایش می دهد.


رول نکروز

روح نکروز باعث می شود همه حملات غوغا یک نقطه سمی ایجاد کنند که با سلاح های غم و اندوه مانند Thorn و Osteo Striga هم افزایی قوی دارد. از آنجایی که این امتیاز با حملات غوغا کار می کند، می توانید آن را با آن جفت کنید. سینتوسپس برای افزایش آسیب توانایی غوغا. این پر زرق و برق ترین هم افزایی موجود نیست، اما برای ساخت هایی که از سوزن Arcane یا جنبه Lightning Surge استفاده می کنند فوق العاده است.

رول نارنجک

روح اسمیومانسی به شما اجازه می دهد تا انرژی نارنجک را از همه نارنجک اصابت می کند، نه فقط Coldsnap یخ می زند. این کار با نارنجک‌هایی که به چندین هدف از جمله نارنجک‌های طوفانی و برج‌های بلیک واچر برخورد می‌کنند، بهترین کار را دارد. Transcendence را در ترکیب قرار دهید، و باید بتوانید در بیشتر مواقع نارنجک‌ها را اسپم کنید.

سپس هر نارنجک را می توان با آن ضربه زد حقیقت، هر زمان که عناصر تطبیقی ​​را می کشند، آسیب نارنجک خود را افزایش می دهد. این به طور موثر می تواند آسیب نارنجک شما را در حداکثر پشته دو برابر کند، و ساخت نارنجک روی Prismatic Warlock را بسیار قدرتمند کند. برای آسیب بیشتر، Facet of Dominance را بیاندازید.


سوپر رول

Warlocks می‌تواند شکارچیان را در نمودارهای Super DPS مطابقت دهد روح آپوتئوزیس و ستاره خوار. امتیاز قبلی پس از پایان Super شما، ده ثانیه خنک‌سازی کوتاه مدت به شما می‌دهد، که برای ارسال نارنجک‌های هرزنامه و موشک‌های تخریب پس از بازیگران Needlestorm یا Nova Bomb مناسب است.

این سوپرها سپس با آنها پر می شوند ستاره خوار، که آسیب Super شما را تا 70٪ بیشتر افزایش می دهد. این کار با Song of Flame نیز کار می‌کند و آسیب نارنجک‌ها و غوغاهای ناگهانی شما را از بین می‌برد. و پس از پایان آن Super، می‌توانید توانایی‌های بیشتری را از طریق Apotheosis Veil و فعال‌سازی Transcendence دنبال کنید. Warlocks با اطمینان می‌تواند Well of Radiance را در محتوای PvE آخر بازی عوض کند و اعداد جدی DPS را تولید کند.

بعد

Destiny 2: Every Weapon New In The Final Shape

The Final Shape ده‌ها سلاح جدید برای تعقیب دارد، از جمله بازگشت محبوب‌های طرفداران مانند Breachlight، Perfect Paradox و Hush.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا