بازی

چگونه یک عرشه فرماندهی Necrobloom در MTG بسازیم

Necrobloom موجودی افسانه ای از Magic: The Gathering’s مجموعه مدرن Horizons III. اثر آن بسیار یادآور سرزمین زمین مردگان است. این کارت یک فرمانده عالی است، با یک افکت قدرتمند که شما در حالی که در رنگ‌های آبزان (سفید/سیاه/سبز) هستید دائماً به آن دسترسی دارید تا به طور کامل از هر کاری که رنگ‌ها می‌توانند انجام دهند استفاده کنید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Magic: The Gathering – فرماندهان برتر متمرکز بر زمین در بازی

در Magic: The Gathering، زمین می تواند یک پیروزی ایجاد کند یا شکست دهد. این در کارت های فرماندهی که در زمین تخصص دارند بیشتر مشهود است.

عرشه‌های Necrobloom Commander روی زمین‌ها متمرکز شده‌اند و با تعداد گرین کارت‌هایی که با آن هم‌افزایی می‌کنند، بیشتر عرشه از کارت‌های سبز تشکیل می‌شود. گزینه های قوی زیادی در عرشه وجود دارد که می تواند باعث شود The Necrobloom خیلی سریع از کنترل خارج شود و برنده های سریع شود.


Decklist

MTG Greensleeves Maro-Sorcerer

فرمانده: نکروبلوم

رن و هفت

تحلیلگر عواقب

گرینواردن باستانی

زائر آواسین

انتقام جوی زندیکار

آزوسا، گمشده اما در جستجوی

پرندگان بهشتی

بافته ها، کابوس برخاسته

بریستلی بیل، کاشت ستون فقرات

کورس کروفیکس

خشکی بیشه ایلزی

الش نورن، مادر ماشین ها

احیاگر الوی

امریا فرشته

Glyph Elemental

گرین اسلیوز، مارو جادوگر

شوالیه تکیه

الف های Llanowar

نیلوفر کبرا

خفاش های میرک وود

نیسا، آنیمیست احیا شده

اوراکل مول دایا

بالوث های غوغایی

بیل مکانیکی راموناپ

ساکورا – بزرگ قبیله

Scute Swarm

شش

Springheart Nantuko

خورشید تیتان

سیلوان حافظ

تالیا و هیولای گیتروگ

هیولای گیتروگ

تامین کننده خستگی ناپذیر

تیتانیا، محافظ آرگوت

شکل دهنده جهان

اولتیماتوم وهم انگیز

فارسیک

ساعت محاسبه

زندگی از لوم

سرگذشت طبیعت

رشد افسارگسیخته

Scapeshift

احیای عالی

Sylvan Scrying

سه بازدید

سیل سمی

ناسازگاری مضطرب

طلسم Archdruid

جانور درون

تناوب زراعی

هدیه سخاوتمندانه

کلوخ شکن

مسیر تبعید

شمشیر به گاوآهن

امضای محرمانه

مجرای دنیاها

بت فراموشی

حلقه سول

زوران اورب

تأثیر آیولا

عقب نشینی فلیدار

ریشه های موذیانه

املا کردن

زیر رشد Recon

رول زندیکار

تفرجگاه پر رونق

برج فرماندهی

اعماق تاریک

میدان تخریب

پژواک عمیق

باغ عجیب و غریب

پاساژ افسانه ای

میدان خرابه

میدان مردگان

3 جنگل

حرم بی خدا

مزرعه پوسیدگی گلگری

داده Triome

فیلد نیلوفر آبی

رواق سرسبز

مارش فلتس

کلیسای اورجوف

آرامگاه بیش از حد رشد کرده

1 دشت

پناهگاه سلسنیا

خیابان سایه

نوار معدن

1 مرداب

باغ معبد

صحنه تسپیان

سردخانه زیرزمینی

ورزشگاه زیردرخت

غار اورزا

طاق قهرمانان

دخمه های سرسبز

وزوویوس

هیث بادگیر


اگر می‌خواهید بودجه بیشتری داشته باشید، به‌جای استفاده از زمین‌های سنتی، می‌توانید از فچ‌لندهای Streets Of New Capenna استفاده کنید که فوراً خود را قربانی می‌کنند تا به دنبال یک سرزمین اصلی از نوع خاصی بگردند.
با این حال، برای اینها به تعداد زمین پایه بالاتری نیاز دارید.

کارت های کلیدی

Necrobloom

MTG کارت Necrobloom و پس زمینه هنری

Necrobloom، به طور طبیعی، کارت اصلی دسامبر استک. این شما را به بازی زمین هایی با نام های مختلف تشویق می کند، به همین دلیل است بیشتر زمین های عرشه تکرار نمی شوند (به جز چند نسخه از زمین های اساسی). Lands یک توکن 0/1 به شما می دهد، اما اگر هفت زمین با نام های مختلف دارید، به جای آن یک 2/2 دریافت می کنید.

Necrobloom نیز
به زمین های شما لایروبی دو می دهد
، بنابراین می توانید به بازگرداندن زمین های قدرتمند در صورت نابودی آنها ادامه دهید، یا فقط همیشه یک زمین در دست داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که ماشه سقوط را می زنید.


در نبرد، Necrobloom یک مسدود کننده عالی است به لطف سرسختی عظیم آن، مخالفان را از حمله به شما منصرف می کند در حالی که به آرامی یک ارتش نمادین ایجاد می کند. این یک فرمانده میان رده استبنابراین، در حالی که در قسمت‌های آخر بازی آهسته شروع می‌شود، به محض اینکه اثرش ادامه پیدا کند، به سرعت از کنترل خارج می‌شود.

Fetchlands

کارت MTG Marsh Flats و پس زمینه هنری

Fetchlands سرزمین هایی هستند که برای مانا استفاده نمی کنند، بلکه در عوض برای جستجوی سرزمین هایی از نوع خاص و قرار دادن آنها مستقیماً در میدان جنگ، خود را قربانی می کنند. این باعث می‌شود که با بیرون آوردن زمین‌های دوتایی، مانای خود را آسان کنید.

چیزی که Fetchlands را به ویژه در The Necrobloom خوب می کند این است آنها توانایی های زمینی شما را دو بار تحریک می کنند. می‌توانید به استفاده از آن‌ها ادامه دهید، زیرا Necrobloom به زمین‌های شما لایروبی می‌دهد تا آن‌ها را از قبرستانتان در دستانتان قرار دهد تا به استفاده از آن‌ها ادامه دهید تا در هر نوبت، ماشه‌های سقوط دوگانه را تضمین کنید.


خفاش های میرک وود

کارت MTG Mirkwood Bats و پس زمینه هنری

عرشه فرماندهی Necrobloom توکن های زیادی می سازد، نه فقط از خود The Necrobloom بلکه از کارت های دیگری که دارای یک اثر مشترک هستند که هنگام ورود زمین به میدان نبرد یک نشانه ایجاد می کند.

Mirkwood Bats بستن بازی ها را آسان تر می کند، زیرا هر سرزمینی که بازی می کنید به آسیب سوختگی برای همه حریفان تبدیل می شود. به‌علاوه، اگر زمانی برداشته شوند، مساوی است با آسیب سوختگی بیشتر. خفاش های میرک وود مجموع زندگی را پایین می آورد بنابراین زمانی که تصمیم گرفتید با ارتش ژتون های خود به بیرون بروید، می توانید بازی را برنده شوید.

ریشه های موذیانه

کارت و پس زمینه هنری MTG Insidious Roots


با عرشه فرماندهی Necrobloom شما تعداد زیادی توکن ایجاد خواهید کرد، بنابراین راهی برای تبدیل آنها به مانا dorks عالی است. در حالی که توانایی تحریک شده از Insidious Roots به احتمال زیاد کاربردی نخواهد داشت، این کارت هنوز هم برای اثر ثابت خود خوب است.

مربوط

10 کارت قدرتمند زمین در Magic: The Gathering، رتبه بندی شده

Magic: The Gathering یک بازی با ورق است که از انواع مختلفی از کارت ها تشکیل شده است. کارت های زمین جزء اصلی بازی هستند و در اینجا 10 قدرتمندترین آنها را معرفی می کنیم.

با دادن توکن‌های موجود خود به شما این امکان را می‌دهید که برای هر رنگی از مانا ضربه بزنند، با تعداد زیادی که ایجاد می‌کنید، به ندرت زمانی وجود خواهد داشت که در بند مانا قرار بگیرید. این به شما امکان می دهد به سرعت رمپ کنید و هر طلسمی را که ممکن است در دست دارید در هر نقطه ای انجام دهید – البته تا زمانی که نشانه های موجود در میدان جنگ داشته باشید.

نحوه بازی عرشه

کارت و پس زمینه هنری MTG Eerie Ultimatum

Necrobloom همه چیز در مورد زمین است. شما می خواهید همیشه زمین هایی داشته باشید که در هر نوبت به میدان نبرد برخورد می کنند، در برخی موارد در هر نوبت چندین زمین. کارت هایی مانند اولتیماتوم وهم انگیز، تحلیلگر عواقب و احیای عالی می‌توانید تمام زمین‌های قبرستانتان را به میدان جنگ بازگردانید تا تمام توانایی‌های شما در زمین‌افتادگی را فعال کند.


بسیاری از کارت‌های موجود در عرشه زمانی که یک زمین وارد میدان نبرد می‌شود، یک رمز موجود تولید می‌کنند، از جمله فرمانده The Necrobloom. یک مزیت عرشه این است که شما در واقع به فرمانده در میدان جنگ نیاز ندارید از آنجایی که بسیاری از کارت های دیگر وجود دارند که اثر مشابهی دارند.

راه‌های زیادی برای وارد کردن زمین‌ها به میدان جنگ و همچنین آموزش مستقیم زمین‌ها از عرشه‌تان وجود دارد.
Fetchlands مفیدترین هستند، اما همینطور است
میدان مردگان
، که در واقع اثر The Necrobloom بر اساس آن است و همین توانایی را دارد. Field of the Dead بسیار مفید است زیرا حذف زمین در Commander در مقایسه با حذف موجودات بسیار نادرتر است.

یکیضعف قابل توجه عرشه، حساسیت به دستمال مرطوب تخته است. این می تواند کمرشکن باشد، اما با The Necrobloom، اگر مستقیماً هدف قرار نگیرید، شروع دوباره ساختن حضور در هیئت مدیره آسان است. به راحتی می توانید محرک های زمینی خود را دوباره فعال کنید تا یک بار دیگر یک ارتش نمادین جمع آوری کنید. پاک کردن پست تخته زمان بسیار خوبی برای استفاده از کارت هایی است که تمام زمین های قبرستان را به میدان جنگ باز می گرداند برای به دست آوردن یک انفجار از نسل نشانه.


هنگام بازی دک، شما می خواهید قبل از اینکه شروع به استفاده از زمین‌های باربری خود کنید، روی چسباندن گیاهان دائمی که به خشکی می‌رسند، تمرکز کنید. و همچنین در کارت هایی که به شما محرک های دو برابری زمین می دهد. همچنین ایده خوبی است که حذف خود را برای هر گونه دائمی که ممکن است توانایی شما را برای استفاده از اثرات زمین ریزش مختل کند ذخیره کنید (در صورتی که کارتی در زمین حریف وجود داشته باشد که از خاموش شدن ماشه ها جلوگیری کند).

لایروبی برای یک زمین کاری است که شما واقعاً می خواهید انجام دهید اگر زمینی نداشته باشید که بتوانید بازی کنید آن را بچرخانید تا به طور تصادفی یک کارت قدرتمند را آسیاب نکنید زیرا بازگرداندن آن بسیار دشوارتر است. تنها زمانی که می‌خواهید این کار را انجام دهید این است که بازده‌های زیادی در میدان نبرد و زمینی در قبرستان داشته باشید، زیرا معمولاً یک معامله ارزشمند است.

نگران قربانی کردن یا دور ریختن زمین های خود نباشید
، زیرا به لطف The Necrobloom می توانید آنها را به راحتی بازگردانید. در برخی موارد، زمانی که آماده پرتاب کارتی هستید که همه آن‌ها را از قبرستان به میدان نبرد می‌آورد، می‌خواهید آنها را قربانی کنید تا زمین‌ها را به قبرستان برسانید تا یک نوسان بزرگ از محرک‌های متعدد زمین‌افتادگی داشته باشید.


بعد

Magic: The Gathering – 17 بهترین فرمانده آبزان

هنگام راه اندازی یک عرشه Commander در MTG، قوی ترین ها را می خواهید – در اینجا بهترین فرماندهان آبزان وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا