برنامه نویسی

کتاب الکترونیکی – از صفر تا جارویس – ایجاد دستیار شخصی شده خود با هوش مصنوعی و پایتون

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
سلام دوباره، Devs! امروز آمده‌ام تا کتاب الکترونیکی را همراه با یک بوت‌کمپ DIO بیاورم که کل مسیر ایجاد کتاب‌های الکترونیکی را به روشی حرفه‌ای و ساده به من نشان داد. حق شناسی.در این کتاب الکترونیکی به شما گام به گام و به صورت عملی یاد می دهم که چگونه جارویس، دستیار شخصی مرد آهنی را بازسازی کنید.در مورد پروژه JARVIS، من مفاهیمی را از دوره Alura با Google در مورد ادغام APIهای Gemini به کار بردم، علاوه بر این از چندین مفهوم در مورد Python که در طول سفر توسعه‌دهم یاد گرفتم استفاده کردم. جارویس به گونه ای کار می کند که انگار الکسا یا سیری است و با استفاده از کتابخانه گفتار_شناسایی به دستورات صوتی پاسخ می دهد. دارای یک فرمان جستجو است که از API Google استفاده می کند که مستقیماً با Google Gemini متصل می شود و پاسخ های درخواستی را دریافت می کند. جارویس همچنین می‌تواند عملکردهای مختلفی مانند ماشین‌حساب، رنگ، word، اکسل و غیره را بر روی کامپیوتر شما اجرا و باز کند. از کتابخانه سیستم عامل برای تعامل مستقیم با سیستم عامل خود استفاده کنید. همه این قابلیت‌ها به صورت تکراری با کاربر تعامل دارند، آنچه گفته می‌شود را درک می‌کنند و پاسخ‌های صوتی را برمی‌گردانند.

این لینک پست در لینکدین من است:https://www.linkedin.com/posts/carlos-cgs_do-zero-ao-jarvis-carlos-cgs-activity-7202264831473684480-HX9y?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

_بیایید دانش را گسترش دهیم و همه چیزهایی را که می آموزیم سرریز کنیم!_آن را در GitHub دنبال کنید: https://github.com/Carlos-CGSما را در لینکدین دنبال کنید: https://www.linkedin.com/in/carlos-cgs/

سلام دوباره، Devs!
امروز آمده‌ام تا کتاب الکترونیکی را همراه با یک بوت‌کمپ DIO بیاورم که کل مسیر ایجاد کتاب‌های الکترونیکی را به روشی حرفه‌ای و ساده به من نشان داد. حق شناسی.
در این کتاب الکترونیکی به شما گام به گام و به صورت عملی یاد می دهم که چگونه جارویس، دستیار شخصی مرد آهنی را بازسازی کنید.
در مورد پروژه JARVIS، من مفاهیمی را از دوره Alura با Google در مورد ادغام APIهای Gemini به کار بردم، علاوه بر این از چندین مفهوم در مورد Python که در طول سفر توسعه‌دهم یاد گرفتم استفاده کردم.
جارویس به گونه ای کار می کند که انگار الکسا یا سیری است و با استفاده از کتابخانه گفتار_شناسایی به دستورات صوتی پاسخ می دهد. دارای یک فرمان جستجو است که از API Google استفاده می کند که مستقیماً با Google Gemini متصل می شود و پاسخ های درخواستی را دریافت می کند. جارویس همچنین می‌تواند عملکردهای مختلفی مانند ماشین‌حساب، رنگ، word، اکسل و غیره را بر روی کامپیوتر شما اجرا و باز کند. از کتابخانه سیستم عامل برای تعامل مستقیم با سیستم عامل خود استفاده کنید. همه این قابلیت‌ها به صورت تکراری با کاربر تعامل دارند، آنچه گفته می‌شود را درک می‌کنند و پاسخ‌های صوتی را برمی‌گردانند.

این لینک پست در لینکدین من است:
https://www.linkedin.com/posts/carlos-cgs_do-zero-ao-jarvis-carlos-cgs-activity-7202264831473684480-HX9y?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

_بیایید دانش را گسترش دهیم و همه چیزهایی را که می آموزیم سرریز کنیم!
_
آن را در GitHub دنبال کنید: https://github.com/Carlos-CGS
ما را در لینکدین دنبال کنید: https://www.linkedin.com/in/carlos-cgs/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا