بازی

بازی Insomniac’s Spider-Man 3 ظاهرا توسط Leaker Group فاش شد

نکات برجسته

  • Spider-Man 2 حتی یک سال است که منتشر نشده است، اما اکنون اطلاعاتی از یک Spider-Man 3 به بیرون درز کرده است.
  • افشاگری‌هایی که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، سیندی مون با نام مستعار سیلک را در حال چرخش در پارک مرکزی نشان می‌دهد.
  • ماه در ابتدا در پایان مرد عنکبوتی 2 مورد تمسخر قرار گرفت، اگرچه نقش او در دنیای مرد عنکبوتی Insomniac هنوز مشخص نشده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

اسپویلرهای بزرگ برای Marvel’s Spider-Man 2 دنبال می شود

حتی یک سال کامل از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 بر روی پلی استیشن 5 توسط Insomniac نگذشته است، اما ظاهراً اطلاعاتی از عنوان بالقوه Marvel’s Spider-Man 3 به بیرون درز کرده است. گزارش شده است که این نشت ها از نشت گسترده Insomniac که در ماه دسامبر رخ داد ناشی می شود. این نشت نتیجه هک یک گروه باج افزار Insomniac و انتشار 1.6 ترابایت برنامه های توسعه، داده های کارکنان و موارد دیگر بود. در میان این فایل‌ها، اطلاعات کلیدی در مورد بازی Wolverine از Insomniac، از جمله جزئیات داستان و گیم‌پلی، و همچنین پروژه‌های آینده تا سال 2032 وجود داشت.


مربوط

اسلحه گیج کننده مری جین واتسون بهترین سلاح مرد عنکبوتی 2 است

تمرین سیلور سابل مشکلی ندارد.

اکنون، به نظر می رسد که ساخت اولیه یک مرد عنکبوتی 3 بالقوه، اکنون بخشی از این اطلاعات است. ظاهراً این بیلد از همان گروه مددرهایی است که ساخت توسعه دهنده Spider-Man 2 را گرفته و آن را به رایانه شخصی منتقل کرده اند. این ساخت باعث شد کل بازی Spider-Man 2 که در حال حاضر انحصاری برای PS5 است، روی رایانه شخصی قابل بازی باشد.

در توییتر، دو اسکرین شات از ساخت ادعایی Spider-Man 3 در روز جمعه منتشر شد. این دو اسکرین شات چیزی را نشان می دهد که به نظر می رسد ابریشم سیندی مون در حال چرخش در پارک مرکزی باشد. لباس این شخصیت با لباس کتاب مصور واقعی سیلک مطابقت دارد، اگرچه نمی توان گفت که آیا این فقط یک مد است یا یک ساخت واقعی.



سیلک در پایان فیلم مرد عنکبوتی 2 مورد آزار و اذیت قرار گرفت

حضور ابریشم در یک مرد عنکبوتی 3 بالقوه با توجه به اتفاقات مرد عنکبوتی 2 چندان تکان دهنده نیست. کسانی که نقش مرد عنکبوتی 2 را بازی کردند ممکن است به یاد داشته باشند که در سکانس پایانی، ریو مورالس، مادر مایلز، او را دعوت کرده است. دوست پسر جدید برای شام دوست پسر او، آلبرت مون، در را می زند و خود را به همراه دخترش سیندی به خانواده معرفی می کند. چهره او به صراحت نشان داده نمی شود، اگرچه واضح است که او سیندی مون است که صحنه محو می شود.

ماه، مانند مایلز و پیتر، دارای توانایی‌های عنکبوتی مانند توانایی خزیدن روی دیوار، قدرت فوق‌العاده و نسخه‌ای از حس عنکبوتی است. او با توانایی اش در تولید ارگانیک تار متمایز می شود، در حالی که هم پیتر و هم مایلز تارها را از طریق وسایل مصنوعی تولید می کنند. در مورد نقش او در دنیای Insomniac، باید دید.


بر اساس اطلاعات کشف شده قبلی از افشای Insomniac، استودیو در حال کار بر روی یک بازی چند نفره در دنیای Spider-Man بود. این عنوان Spider-Man: The Great Web نام داشت و ظاهراً بر اساس Spider-Verse – جهان بزرگ مقیاسی که چندین گونه مرد عنکبوتی مانند Spider-Gwen را در خود جای داده بود، ساخته شده بود. این بازی لغو شد، اگرچه واضح بود که Insomniac در حال کار بر روی چارچوب نسخه درون‌جهانی خودش از بازی محبوب Spider-Verse است.

به عبارت دیگر، ماه نشان دهنده گامی در آن جهت است. این گروه وعده اطلاعات بیشتر در “زمان مقرر” را می دهد، بنابراین طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا ببینند او چگونه بازی می کند و هر گونه اطلاعات اضافی دیگر. همانطور که گفته شد، اگر این درز درست باشد، این یک لباس چشمگیر است که در دنیای Insomniac می گنجد.


بعد

Perfect Dark شبیه ترکیبی زیبا از Hitman و Watch Dogs است

یک سیم کارت همهجانبه با ابزارهای آینده نگر و نبردهای وحشیانه؟ روی من حساب کن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا