بازی

سیستم خبره یاغیان جنگ ستارگان یک مکانیک درخشان در جنگ ستارگان است

جنگ ستارگان همیشه در مورد مربیگری بوده است. در فیلم اصلی، رویارویی لوک اسکای واکر با اوبی وان کنوبی در میان صحرای تاتوئین، حادثه تحریک‌کننده‌ای است (خوب، سوزانده شدن و خانواده‌اش) که پرش سفر او را برای شکست دادن امپراتور آغاز می‌کند. در امپراتوری ضربه می زند، لوک خود را تسلیم قیمومیت یودا می کند. وقتی دوباره لوک را در Return of the Jedi ملاقات می کنیم، او به خود رسیده است، اما آن فیلم به ما نگاه دقیق تری به ساختار مشابه در آن سوی نیرو می دهد، زمانی که اسکای واکر جوان با دارث ویدر و مربی او روبرو می شود. ، امپراتور پالپاتین.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

ملاقات با مربی در قانون شکنان جنگ ستارگان

پیش درآمدها کوی گون و اوبی وان و سپس اوبی وان و آناکین را جفت می کنند. در دنباله ها، ری از هان سولو و لوک یاد می گیرد، در حالی که پو عشق سختی را از لیا دریافت می کند. تا زمانی که فیلم‌های جنگ ستارگان وجود داشته است، روی راه‌هایی متمرکز شده‌اند که افراد با تجربه‌تر دانش خود را به نسل بعدی منتقل می‌کنند. نه فقط جدی، بلکه سیث، سیاستمداران، سربازان و خلبانان.

مربوط

سفر فضایی قانون شکنان جنگ ستارگان به طرز ناامیدکننده ای شبیه سفرهای استارفیلد است

سفینه های فضایی و منوها و صفحه های بارگیری اوه من

به همین دلیل، از اینکه دیدم کی وس مهارت‌های جدید و بهتری را در Star Wars Outlaws می‌آموزد، هیجان‌زده بودم. در غواصی عمیق گیم پلی که در Ubisoft Forward این هفته نشان داده شد، ماموریت کی از او می خواهد که یک تفنگچی افسانه ای را شکار کند به این امید که بتواند آموزش ببیند. یوبی‌سافت روشن کرد که این تنها باری نیست که شما یک متخصص را دنبال می‌کنید و در واقع، به نظر می‌رسد که زیرمجموعه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازی حول جستجو در کهکشان برای یافتن مربیانی است که می‌توانند مهارت‌های جدیدی به شما بیاموزند.


بازی‌ها به روش‌های مختلفی با پیشرفت شخصیت‌ها مقابله می‌کنند و اکثر آنها باز کردن مهارت‌های جدید را به یک تجربه نسبتاً انتزاعی تبدیل می‌کنند. Outlaws در تلاش است تا این فرآیند را معیوب کند، و بازی هایی که این گام اضافی را برای جا انداختن سیستم ها در جهان برمی دارند همیشه برای من جالب تر هستند. برای مثال، در قسمت دوم The Last of Us، الی باید مجلات را ردیابی کند و آنها را بخواند تا شاخه های جدید درخت مهارت خود را باز کند. بنابراین، یافتن معادل اسلحه و مهمات، مهارت جدیدی را در رابطه با سلاح گرم باز می کند. من این رویکرد را دوست داشتم، اما Outlaws آن را یک قدم جلوتر می‌برد.

تطبیق مضامین جنگ ستارگان، نه فقط با نماد نگاری آن

بازی‌های جنگ ستارگان اغلب با ترکیب شخصیت‌ها، مکان‌ها و سلاح‌های آشنا ارتباط خود را با منبع اصلی نشان می‌دهند. فکر کنید Star Wars Jedi: Fallen Order در رویارویی کال با Vader یا Knights of the Old Republic با یک بخش طولانی در Tatooine به پایان می رسد. قانون شکنان نیز این کارها را انجام می دهند. Jabba در تریلر گیم پلی اخیر و همچنین تریلر معروف Mos Eisley Cantina حضور دارد. اما، زمانی که بازی‌ها درک خود را از منبع اصلی با تطبیق موتیف‌های موضوعی، نه فقط نمادنگاری آن، نشان می‌دهند، هیجان‌زده‌تر می‌شوم.


فیلم‌های جنگ ستارگان اغلب در مورد جستجوی یک مربی هستند – یا یک مربی که به دنبال دانش‌آموز است. این لوتن رائل است که کاسیان آندور را استخدام می کند. این ری است که نقشه لوک اسکای واکر را پیدا می کند، سپس در انتهای فیلم The Force Awakens برای یافتن او به زمین می نشیند. این لوک است که شورش را پشت سر می گذارد تا یودا را در سیستم داگوبا جستجو کند. این کوی گون است که به آناکین علاقه نشان می دهد و یک حلقه مکعب شانسی درست می کند تا واتو موافقت کند که به جدای بپیوندد. این پیگیری توانایی دارث پلاگیس برای فریب دادن مرگ است که آناکین را به سمت تاریکی می کشاند.

یاغی جنگ ستارگان کی در حال خلبانی The Trailblazer با شخصیت رودین به نام واکا است


“ملاقات با مربی” گامی کلیدی در سفر قهرمان جوزف کمپل است، یک اسطوره که در اصل الهام بخش اسطوره جورج لوکاس بود. Outlaws با تبدیل Experts به مکانیک گیم‌پلی، به طرز هوشمندانه‌ای جوهره مجموعه‌ای را تطبیق می‌دهد که همیشه به نحوه انتقال دانش از طریق نسل‌ها علاقه‌مند بوده است و تاریخ و میراث مشترکی را ایجاد می‌کند که افراد را به طور جدایی ناپذیر به هم پیوند می‌دهد.

3:28

بعد

هرگز دلیل خوبی برای بازی های تک نفره برای داشتن سیزن پس وجود ندارد

Star Wars Outlaws کاری ندارد که بیش از صد دلار برای نسخه های Ultimate و Gold دریافت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا