بازی

چگونه می توان The Computer Whiz Aspiration را در سیمز 4 تکمیل کرد

با طیف گسترده ای از آرزوهای ممکن در سیمز 4، می توانید سیمز را در تقریباً هر چیزی متخصص کنید! یکی از آرزوهایی که می توانید برای آن تلاش کنید Computer Whiz است که اساساً سیم کارت شما را به یک نابغه باهوش فناوری تبدیل می کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

سیمز 4: چگونه همه جوایز روزانه را دریافت کنیم

نحوه باز کردن قفل پاداش‌های روزانه The Sims 4، بدون نیاز به ورود هر روز.

برای تکمیل این آرزو، باید چندین نوع کار مختلف انجام دهید، از جمله استفاده از رایانه برای مدت زمان زیاد، ارتقاء سطح مهارت ها و ارتقاء در حرفه مربوطه. در این راهنما، ما قصد داریم به نحوه تکمیل این آرزو به طور موثر نگاهی بیندازیم و به شما این امکان را می‌دهیم که پاداش را درو کنید. ویژگی مدیر وب سایت


Computer Whiz Aspiration چیست؟

سیم کارت با کامپیوتر بر روی مهارت برنامه نویسی کار می کند

همانطور که در بالا ذکر شد، آرمان Computer Whiz بر روی تمرکز دارد شما را در هر چیزی که مربوط به کامپیوتر است متخصص می کند. در طول راه، سیم کارت شما نیاز دارد یادگیری مهارت برنامه نویسی، اما آنها نیازی به حداکثر کردن آن ندارند (البته، شما هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید).


بهترین ویژگی ها برای آرزوی غوغاهای کامپیوتری

یک سیم از سیمز 4 در حالی که کنترلر بازی ویدیویی را در دست دارد، خوشحال به نظر می رسد

مانند همه آرزوها، هیچ صفت مورد نیازی وجود ندارد، اما چندین مورد وجود دارد که می تواند روند تکمیل Computer Whiz را کمی آسان تر کند.

صفت

توضیحات (مربوط به Aspiration)

یادداشت

خرخون

هنگام انجام بازی های ویدیویی شاد باشید

N/A

نابغه

بیشتر احتمال دارد که متمرکز شوید

N/A

سیم کارت صبحگاهی

در صبح زودتر مهارت ها را بسازید

این را می توان با 1000 امتیاز از فروشگاه Aspiration خریداری کرد

جغد شب

مهارت ها را در شب سریعتر بسازید

این را می توان با 1000 امتیاز از فروشگاه Aspiration خریداری کرد

شخص ایده

مهارت برنامه نویسی را سریعتر بسازید

انحصاری برای رشد با هم


این یک جایزه برای تکمیل آرزوی نابغه خلاق برای کودکان است


چگونه می توان آرزوی ویز کامپیوتری را تکمیل کرد

همه گزینه های برنامه نویسی sims 4

سطح اول: با برنامه

الزامات

به مدت 5 ساعت برنامه نویسی را تمرین کنید

بازی های ویدیویی را به مدت 5 ساعت انجام دهید

اولین قدم برای تکمیل Computer Whiz این است که برنامه نویسی و بازی های ویدیویی برنامه نویسی را می توان در هر کامپیوتری انجام داد، از جمله موارد در لات های دیگر. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با کامپیوتر تعامل داشته باشید و گزینه تمرین برنامه نویسی را انتخاب کنید.

انجام بازی های ویدیویی نیز نسبتاً ساده است. این میتواند باشد از کامپیوتر انجام می شود،و همچنین کنسول های بازی. اگر قبلاً رایانه‌ای دارید که برای برنامه‌نویسی استفاده شده است، می‌توانید به سادگی از آنجا بازی کنید. به طور کلی، پنج ساعت خیلی طولانی نیست، و لازم نیست متوالی باشد.

سطح دو: مهارت فنی

الزامات

در حین انجام بازی های ویدیویی، فوکوس را به مدت 2 ساعت متوالی حفظ کنید

رسیدن به سطح برنامه نویسی 3

3000 دلار لوازم الکترونیکی داشته باشید


در مرحله بعد، باید مقداری لوازم الکترونیکی بخرید. این را می توان از حالت ساخت/خرید انجام داد. پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن پول کافی، یک کامپیوتر گران قیمت و یک کنسول بازی بخرید.

برای رسیدن به سطح سه مهارت برنامه نویسی، به تمرین روی کامپیوتر ادامه دهید. در نهایت، شما نیاز خواهید داشت بازی های ویدیویی را در حالی که متمرکز هستید بازی کنید. با ویژگی Genius که در بالا ذکر شد، می‌توانید از Moodlet Focused عاقلانه استفاده کنید و در صورت وجود، شروع به انجام بازی‌های ویدیویی کنید.

اگر ویژگی نابغه را ندارید، نگران نباشید! گاهی، ممکن است یک سیم کارت به سادگی با انجام بازی های ویدیویی متمرکز شود. این بسیار محتمل است، به خصوص اگر آنها زیاد بازی کنند. تمرکز نیز ممکن است اتفاق بیفتد در طول یک جلسه طولانی تمرین برنامه نویسی

سطح سه: کامپیوتر گیک

یک سیم از The Sims 4 که پشت میز تاریک نشسته و روی کامپیوتر می نویسد

الزامات

بالغ شوید

به سطح 3 شغلی گوروی فناوری برسید

یک بازی ویدیویی/برنامه بسازید


بالغ شدن ساده است و اگر سیم کارت شما در حال حاضر بزرگسال است، پس نیازی به انجام کار دیگری ندارید. یک بار شما رسیدن به سطح هفت مهارت برنامه نویسی، شما توانایی ساخت بازی های موبایل را باز خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم این کار را به جای یک بازی کامپیوتری معمولی انجام دهید، زیرا در سطح نهم باز می شود.

در نهایت، شما باید در زمینه حرفه ای Tech Guru شغلی پیدا کنید. تو می توانی از رایانه یا تلفن خود استفاده کنید، که شما را در سطح یک شروع می کند. برای چند سطح اول، می توانید به راحتی با برنامه نویسی یا بازی های ویدیویی ارتقا پیدا کنید.

سطح چهار: ویز کامپیوتر

الزامات

به سطح 5 شغلی گوروی فناوری برسید

در مجموع 100 ساعت را روی کامپیوتر بگذرانید

در نهایت، ما نقطه عطف نهایی را داریم که بین ویژگی سیم کارت شما و مدیر وب سایت قرار می گیرد. اول، شما نیاز خواهید داشت تا زمانی که به سطح پنج برسید، به عنوان یک گورو فناوری ادامه دهید. به احتمال زیاد، این قبلاً اتفاق افتاده است.


این به این دلیل است که در مرحله قبل شما باید یک بازی موبایل بسازید که نیاز به برنامه نویسی سطح هفت دارد. برای رسیدن به سطح پنج گوروی فناوری، شما باید به سطح برنامه نویسی شش برسید که باید با مرحله قبل انجام می شد. تا زمانی که به بازی های ویدیویی ادامه می دهید، این باید یک تکه کیک باشد.

با برنامه نویسی سطح شش، می توانید عملکرد کاری خود را هک کنید تا جدول زمانی تبلیغات را تسریع کنید.

مرحله آخر این است که 100 ساعت را با کامپیوتر بگذرانید. هیچ راه سریعی برای انجام این کار وجود ندارد، بنابراین توصیه می‌کنیم فقط کمی برای برنامه‌نویسی و اجرای بازی‌های ویدیویی بیشتر وقت بگذارید.

پاداش برای تکمیل آرزوی ویزیت کامپیوتری

پانل ویژگی وب مستر sims 4 برجسته شده است


با تکمیل هر چهار نقطه عطف، اکنون به آن دسترسی دارید ویژگی مدیر وب سایت! این یک ویژگی پیچیده است که قفل را باز می کند سه تعامل جدید با کامپیوتر، که در زیر قابل مشاهده است.

اثر متقابل

شرح

ساقه اینترنت

ویژگی های یک سیم کارت مورد نظر را بدون صحبت کردن با آنها بیاموزید (آنها حداقل باید یک آشنا باشند)

کسب درآمد ترکینگ

اکنون می توانید با انجام کارهای کوتاه اینترنتی درآمد کسب کنید

تحقیق در مورد پرخوری

برای توسعه مهارت ها می توان تحقیق اینترنتی انجام داد

بعد

The Sims 4: Build Kit، رتبه بندی شده

این کیت های ساخت می توانند به خانه های Sims 4 شما شخصیت اضافه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا