بازی

آمازون شامل بازی‌های برتر 2024 با خرید دو نفر می‌شود، یکی را با تخفیف 50 درصدی دریافت کنید

نکات برجسته

  • خرید دو خرید آمازون یک معامله با 50 درصد تخفیف دریافت می‌کند و تعداد زیادی بازی ویدیویی بزرگ در آن گنجانده شده است.
  • Dragon’s Dogma 2، WWE 2K24 و Persona 3 Reload همگی در آنجا هستند.
  • این انتخاب همیشه در حال تغییر است زیرا Helldivers 2 و Stellar Blade قبلاً گنجانده شده بودند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

ما در میانه دوران عجیبی در صنعت هستیم که بازی‌های ویدیویی رایگان هستند، اما همچنین گران‌تر از همیشه هستند. اگر سلیقه شما بیشتر از مدل بازی رایگان Fortnite به استاندارد صنعت 70 دلاری گرایش دارد، به محض اینکه چند بازی را که می‌خواهید به‌سرعت پخش کنید، هزینه‌ها شروع به افزایش می‌کند. برای شما خوش شانس است، خرید دو خرید آمازون با یک تخفیف 50 درصدی بازگشته است، و در حالی که برای اقلام در سراسر سایت اعمال می شود، گوشه بازی ویدیویی فروش این بار به ویژه جذاب به نظر می رسد.

در بالای این لایحه چند بازی هستند که تنها چند ماه از عمرشان می گذرد. خبر بسیار خوبی برای آن دسته از شما که در چند ماه اول سال جاری درگیر هجوم انتشارهای بزرگ شده‌اید و اکنون سعی می‌کنید بدون هزینه کردن بیش از حد فرصت‌ها را پشت سر بگذارید. Dragon’s Dogma 2 یکی از بزرگترین بازی های موجود در فروش است. عنوانی 70 دلاری که می‌توانید آن را با قیمتی کمتر به دست آورید یا از آن برای خرید چیز دیگری با قیمت کمتر استفاده کنید. هر یک از دو کالای واجد شرایط موجود در سبد خرید ارزان‌تر باشد، کالایی است که قیمت آن را 50 درصد کاهش می‌دهد.


مربوط

Mario Kart و Breath Of The Wild در میان بازی های سوییچ در بهترین خرید به فروش می رسد

سه تا از پرفروش‌ترین بازی‌های سوییچ برای مدتی محدود 20 دلار ارزان‌تر هستند.

همچنین در لیست بازی های ویدیویی موجود در فروش، Persona 3 Reload است. نسخه بازسازی شده در پایان ژانویه منتشر شد و از آنجایی که یک بازی Persona است، قول داده بود تا بیش از 100 ساعت از زمان شما را اشغال کند. قابل درک است که بدون اینکه نگاه کنید، آیا در آن زمان مشغول بازی Like A Dragon: Infinite Wealth یا آماده کردن خود برای بازی Final Fantasy 7 Rebirth بوده اید، درست از کنار آن عبور کرده اید. اکنون می‌توانید آن را با قیمت بسیار کمتری دریافت کنید، زیرا نه تنها Persona 3 Reload در پیشنهاد خرید یک نصف بها گنجانده شده است، بلکه با قیمت کمتر از 40 دلار نیز به فروش می‌رسد.


یک بازی بخرید و 50 درصد دیگر در آمازون تخفیف بگیرید

جلد Dragon's Dogma 2

جزم اژدها 2

Dragon’s Dogma دنباله ای برای بازی اکشن RPG کپکام است. این بازی یک بار دیگر نقش Arisen را به عهده می گیرد، این بازی نوید سفارشی سازی کامل در نحوه خلق شخصیت و بازی در داستان خود را می دهد.

WWE 2K24 and the Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 نیز در فروش گنجانده شده است، و در حالی که من نمی دانم تا چه زمانی باید از آن استفاده کنید، اگر بازی هایی در آنجا وجود داشته باشد که دوست دارید و با قیمت کمتری می خواهید، من سریع عمل می کنم. من قبلاً دیده‌ام که برخی از عناوین برتر از گزینه‌های موجود ناپدید شده‌اند، از جمله Stellar Blade و Helldivers 2. همچنین تا زمانی که فروش فعال است، به بررسی مجدد ادامه دهید، حتی اگر چیزی وجود نداشته باشد که ظاهر آن را دوست داشته باشید، آن بازی‌ها ممکن است بازگردند و بازی‌های دیگر ممکن است بازگردند. قبل از پایان آن اضافه شد


Persona 3 Reload Tag Page Art Cover Art

Persona 3 Reload

Persona 3 Reload یک بازسازی اساسی از RPG کلاسیک است که زیبایی شناسی را با Persona 5 جدیدتر همسو می کند. این شامل هیچ یک از تغییرات یا محتوای اضافی از Persona 3 FES یا Persona 3 Portable نیست.

آمازون به زودی معاملات بازی های ویدیویی زیادی را در دسترس خواهد داشت و رویداد Prime Day در سال 2024 هر روز برگزار می شود. معمولاً در مقطعی در دو هفته اول جولای برگزار می شود، تاریخ پرایم روز امسال هنوز تأیید نشده است، اما ما راهنماهایی خواهیم داشت که بهترین معاملات را در طول ساخت و سپس در طول رویداد در اینجا شرح می دهد. در TheGamer.

بعد

برای جشن ورود Kingdom Hearts در Steam می توانید یک دک استیم امضا شده را برنده شوید

Kingdom Hearts بالاخره در Steam قرار گرفت و واقعاً تنها راه بازی آن روی Steam Deck است که توسط Tetsuya Nomura امضا شده است.

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! TheGamer دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا