بازی

نکات و ترفندهای مبتدی برای Plague Inc

شرکت طاعون یک بازی شبیه سازی است که شاید بسیاری از شما نام آن را شنیده باشید. هدف بازی بسیار ساده است: یک نوع بیماری را انتخاب کنید، آن را توسعه دهید، همه را آلوده کنید و در نهایت همه انسان ها را از بین ببرید. با وجود این هدف ساده، بازی آسان نیست، زیرا مردم در مبارزه با بیماری شما کاملا انعطاف پذیر هستند و اقدامات انجام شده توسط کشورها شما را خسته می کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

The Pandemic Changed Survival Games Forever

پس از اینکه کووید زنده ماندن را روز به روز سرلوحه ذهن ما قرار داد، نمی‌توانیم از بازی‌هایی که روی آن تمرکز دارند سیر شویم.

بنابراین، شما باید به طور موثر از نقاط DNA که جمع آوری می کنید برای تقویت بیماری خود از نظر عفونی، شدت و کشندگی استفاده کنید. شما در ایجاد کشنده ترین بیماری تنها نیستید. نکات موجود در این راهنما به شما یک شروع می‌دهد.


یک کشور شروع خوب را انتخاب کنید

این بازیکن در آستانه انتخاب عربستان سعودی به عنوان کشور شروع کننده خود در Plague Inc

انتخاب کشور شروع کننده را نباید ساده گرفت. انتخاب نامناسب کشور شروع کننده می تواند منجر به شکست زودهنگام شود و گسترش بیماری شما را بسیار دشوار کند. به یاد داشته باشید، اولین هدف شما این است که بیماری خود را تا حد امکان گسترش دهید. بنابراین، شروع کردن در کشورهایی مانند عربستان سعودی، مصر، هند یا چین به شما یک شروع عالی می دهد.


اهمیت فرودگاه ها و بنادر

داشتن فرودگاه ها و بنادر در کشور انتخابی شما گسترش بیماری را به میزان قابل توجهی آسان تر می کند. با این حال، تنها داشتن فرودگاه و بنادر کافی نیست. آنها همچنین باید محبوب باشند. برخی از کشورها فرودگاه و بندر دارند، اما شلوغی زیادی ندارند که می تواند یک نقطه ضعف باشد.

پس از انتخاب کشوری مانند عربستان سعودی با فرودگاه ها و بنادر شلوغ، می توانید به میزان قابل توجهی نرخ گسترش خود را افزایش دهید با باز کردن قفل انتقال Air I، Air II، Water I، Water II و Extreme Bio-Aerosol.

کشورهای چالش برانگیز به عنوان مکان های شروع

شروع در یک کشور ثروتمند می تواند کار را بسیار دشوارتر کند. در چنین کشوری، شما خواهید بود مجبور به ایجاد مقاومت دارویی در مراحل اولیه شدند. علاوه بر این، کشورهای ثروتمند می توانند بیماری شما را زودتر تشخیص دهند.

علاوه بر این، کشورهایی که مرزهای کمی دارند کار را سخت تر خواهند کرد برای گسترش بیماری شما اگر در کشوری جزیره ای که فاقد فرودگاه است و بندری غیر فعال دارد شروع کنید، شروع ضعیفی داشته اید.


کنترل جهش های تصادفی با انتقال

  صفحه هشداری که هنگام بروز یک علامت در Plague Inc ظاهر می شود

با گذشت زمان، برخی از بیماری های شما ممکن است جهش های تصادفی ایجاد کنند. این جهش های تصادفی می تواند شدت یا کشندگی را افزایش دهد، که می تواند استراتژی شما را مختل کند یا باعث شود کشورها اقدامات متقابل زودهنگام انجام دهند. اگر قصد دارید تا جایی که ممکن است به طور مخفیانه کشورهای بیشتری را آلوده کنید، واگذاری را فراموش نکنید.

اگر بالاتر از سطح سختی معمولی بازی می کنید، خلاف ساعت بازی خواهید کرد. بنابراین، بازی مخفیانه ممکن است استراتژی خوبی نباشد. ممکن است نیاز داشته باشید
کمی تهاجمی تر بازی کنید

بسته به نوع بیماری که در حال بازی هستید، واگذاری می تواند برای شما امتیاز DNA اضافی کسب کند و سودمند باشد. با این حال، در برخی از انواع بیماری ها، واگذاری ممکن است نیاز به صرف امتیاز داشته باشد.

از آنجا که
نوع بیماری ویروسی به طور مداوم جهش می یابد
، کنترل آن می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین، واگذاری برای تحت کنترل نگه داشتن آن بسیار مهم است.


بازی مخفیانه در تمام طول مسیر و پایبندی مداوم به این استراتژی ایده خوبی نیست. شما باید بدانید چه زمانی بازی مخفیانه را متوقف کنید. بازی تهاجمی است برای به دست آوردن سریع DNA بیشتر موثر است.

با حباب ها حداکثر امتیاز DNA را هدف بگیرید

  حباب های DNA در عربستان سعودی و مصر در شرکت طاعون ظاهر می شوند

Biohazard یا حباب های قرمز ظاهر می شود وقتی برای اولین بار کشوری را آلوده می کنید. شما نمی توانید حباب قرمز دیگری از کشوری که قبلاً آن را آلوده کرده اید دریافت کنید. بنابراین، برای به دست آوردن حباب های قرمز بیشتر، باید آمار عفونی بیماری خود را افزایش دهید، به آن اجازه می دهد تا با سرعت بیشتری به کشورهای دیگر گسترش یابد.

علاوه بر این، برای به حداکثر رساندن بازده حباب های قرمز، نباید آمار شدت خود را خیلی پایین نگه دارید. اگر شدت شما کم باشد، DNA کمتری از حباب های قرمز دریافت خواهید کرد. از این رو، بازی تهاجمی می تواند پاداش بیشتری داشته باشد.

اگر بدون افزایش آمار مرگ و میر، امتیازهای DNA خود را هدر می دهید، ممکن است نتوانید قفل ارتقاهای حیاتی مانند Necrosis و Total Organ Failure را باز کنید.


حباب های DNA نارنجی در ابتدای بازی بیشتر ظاهر می شود و پاداش های کوچک DNA را ارائه دهید. با این حال، نمی‌توانید در مراحل میانی تا پایانی بازی به آنها اعتماد کنید. از این رو، در پایان بازی، باید مرگ و میر و به خصوص شدت خود را افزایش دهید تا دستاوردهای DNA خود را افزایش دهید.

به طور معمول، شما
نمی تواند DNA را با بیرون زدن حباب های آبی بدست آورد.
اگر کد ژنتیکی سوئیچ کاتالیزوری را باز کنید، DNA پاداشی را نیز از آنها دریافت خواهید کرد.

آلوده شدن گرینلند را به تعویق نیندازید

  گرینلند همچنان ایالت غیر آلوده در شرکت طاعون باقی مانده است.

گرینلند می تواند یکی از سخت ترین کشورها برای ابتلا باشد. این به دلیل جمعیت کم، داشتن بندر و آب و هوای سرد آن است. به طور معمول، موثرترین روش برای دسترسی به اکثر کشورها است با باز کردن قفل انتقال هوا و آب. با این حال، حتی با انتقال آب، ممکن است نتوانید به گرینلند برسید.


یکی از کشورهایی که اغلب به گرینلند سفر می کند با کشتی روسیه است. بنابراین، ابتدا باید بیماری خود را با روسیه تطبیق دهید. برای انجام این کار، ویژگی هایی را ایجاد کنید که شرایط روستایی، سرد و مرطوب را هدف قرار می دهد. علاوه بر این، می توانید به راحتی به گرینلند برسید از نروژ نیز

وقتی بیماری شما شناسایی شد، کشورها بنادر و فرودگاه های خود را خواهند بست. اگر گرینلند بندر خود را ببندد، ممکن است در نقطه سختی قرار بگیرید و هرگز نتوانید آن را آلوده کنید. در این مورد، شما مجبور خواهید بود به رویدادهای تصادفی مانند مهاجرت پرندگان به آنجا تکیه کنید، که روش چندان قابل اعتمادی نیست. بنابراین، شما باید همه جا را آلوده کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود، بیماری خود را با هر کشوری تطبیق دهید.

استراتژی یکسان ممکن است برای هر بیماری کارساز نباشد

صفحه انتخاب طاعون در Plague Inc

استفاده از رویکرد و پیشرفت های یکسان برای هر بیماری می تواند شما را در موقعیت دشواری قرار دهد. شما باید سبک بازی خود را با توجه به بیماری ها تطبیق دهید:


بیماری

سبک بازی

باکتری ها

باکتری ها در مقایسه با سایر انواع بیماری ساده تر و آسان تر هستند. مبارزه در آب و هوای شدید. بنابراین، شما باید در اسرع وقت قفل مقاومت باکتریایی، مقاومت در برابر سرما و مقاومت در برابر گرما را باز کنید.

ویروس

به دلیل جهش سریع، می تواند به سرعت از کنترل شما خارج شود. واگذاری مستمر به طور فزاینده ای گران خواهد شد. تو باید انتقال و توانایی ها را اولویت بندی کنید.

قارچ

گسترش این بیماری با انتقال کلاسیک آسان نیست. تو باید اغلب از توانایی های اسپور استفاده کنید.

انگل

این بیماری با شدت بالا شروع می شود. باید روی ایجاد صفاتی که باعث افزایش عفونت شما می شود.

پریون

این بیماری برای دانشمندان برای یافتن درمان با مشکل شروع می شود. شما باید بازی کنید تا این را حتی بیشتر به چالش بکشید. از آنجایی که انتشار آن نیز سخت است، باید سرمایه گذاری اضافی در انتقال

نانو ویروس

تحقیقات درمانی برای این بیماری بلافاصله در ابتدای بازی آغاز خواهد شد. بنابراین، شما نیاز دارید به طور مکرر از توانایی های ویژه نانو ویروس استفاده کنید برای ایجاد اختلال در تحقیقات درمانی

سلاح زیستی

این بیماری با گذشت زمان کشنده تر می شود و کنترل آن را دشوار می کند. تو باید از توانایی های ویژه برای مدیریت کشندگی آن استفاده کنید. باز کردن قفل Annihilate می تواند به سرعت پیروزی را تضمین کند.

اخبار مربوط به بیماری و کشورها را دنبال کنید

صفحه رویداد خبری در Plague Inc


دنبال کردن اخبار در بازی به شما کمک می کند تا اقداماتی را که کشورها علیه بیماری شما انجام می دهند را مشاهده کنید و استراتژی هایی را برای مقابله با چیزهایی که کار شما را سخت تر می کند ایجاد کنید. توسط هدف قرار دادن کشورهایی که در توسعه درمان پیشرو هستند برای بیماری خود، می توانید کار خود را آسان تر کنید.

به عنوان مثال، اگر در کشوری “جشنواره عشق” برگزار شود، میزان ابتلا در آن کشور افزایش می یابد. در صورت بروز علائم تهوع، عفونت به طور موثرتری گسترش می یابد. به طور مشابه، ممکن است اخباری را ببینید که “دستگاه ICure” را اعلام می کند. در این حالت، می‌توانید قفل علامت تعریق را باز کنید تا این رویداد بی‌اثر شود.

استفاده از رویدادها به نفع خود و توجه به اقداماتی که کشورها انجام می دهند همیشه برای شما مفید خواهد بود.

بیماری خود را با توجه به ویژگی های کشور توسعه دهید

لیست ویژگی های روسیه در Plague Inc

ممکن است در ابتدا بروز تصادفی بیماری شما موثر به نظر برسد، اما طبیعتاً برای رسیدن به برخی کشورها مشکل خواهید داشت. بنابراین، شما باید ویژگی های کشورهایی که بیماری شما در آنها ضعیف است را بررسی کنید یا در تلاش برای گسترش است. به این ترتیب، می توانید بیماری خود را برای هدف قرار دادن آن کشورهای خاص توسعه دهید.


به عنوان مثال، اگر برای گسترش به روسیه مشکل دارید، می بینید که کشوری روستایی با آب و هوای سرد و مرطوب است. با باز کردن قفل Livestock در قسمت Transmissions و Cold Resistance در بخش Abilities می توانید بیماری خود را در برابر آن کشور موثرتر کنید.

با استفاده از Combos بیماری خود را موثرتر کنید

پلیر ترکیبی از Projectile Vomiting را در Plague Inc باز می کند

راه دیگری برای بیماری خود را موثرتر کنید با استفاده از ترکیبات است. آشنایی با کمبوها در اسرع وقت به نفع شما خواهد بود. در اینجا لیستی از ترکیباتی وجود دارد که می توانید برای بیماری های استاندارد اعمال کنید:

نام ترکیبی

الزامات

اثر

مردگان متحرک

بی خوابی و کم خونی را باز کنید

  • میزان تحقیقات درمان را کاهش می دهد.

اجابت مزاج عمومی

جنون و اسهال را باز کنید

  • عفونت زایی را افزایش می دهد.
  • توجه را به این بیماری جلب می کند.
  • سرعت تحقیق را افزایش می دهد.

استفراغ پرتابه

قفل استفراغ و سرفه را باز کنید

خونریزی شدید

آموزش های هموفیلی و پوست را باز کنید

  • کشندگی را کمی افزایش می دهد.
  • عفونت زایی را بسیار افزایش می دهد.

اوه

عطسه و اسهال را باز کنید

  • بهره وری را کاهش می دهد.
  • توجه را به این بیماری جلب می کند.

آنفولانزای خوکی

باز کردن سرفه، اسهال، ذات الریه، استفراغ، Livestock I، Livestock II و بی خوابی

  • افزایش جزئی در کار مورد نیاز برای درمان.
  • افزایش 10 درصدی بودجه مورد نیاز برای درمان


Combos ممکن است بلافاصله باز نشوند. ممکن است مدتی طول بکشد تا آنها در دسترس قرار گیرند.

بعد

سازمان جهانی بهداشت در حال بازی با طاعون هستند

بازی سازمان بهداشت جهانی Plague Inc: The Cure. این بسط جدید از توسعه دهندگان Ndemic بازیکنان را مجبور به مبارزه با بیماری همه گیر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا