بازی

طرفداران Fallout داستان اصلی Vault Dweller را در Fallout 5 نمی خواهند

نکات برجسته

  • طرفداران Fallout نمی‌خواهند داستان اصلی Vault Dweller در Fallout 5 وجود داشته باشد، امیدوارند این عنوان تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد را ارائه دهد.
  • پیشنهادات شامل بازی به عنوان یک غول، عضو Enclave یا یک لاشخور، با انتخاب های داستانی شبیه به Cyberpunk 2077 است.
  • Fallout 2 و New Vegas ثابت می‌کنند که داستان‌های Fallout می‌توانند بدون شروع در Vault کار کنند، بنابراین امیدواریم بتسدا با شروع کار روی Fallout 5 احساس ماجراجویی کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

طرفداران Fallout در حال بحث در مورد سناریوهای داستانی آینده برای یک Fallout 5 بالقوه هستند و کاملاً واضح است که بسیاری نمی خواهند در Vault دیگری شروع کنند.

ما در چند دهه گذشته بازی‌های Fallout زیادی داشته‌ایم، و در حالی که طیف وسیعی از داستان‌ها را در آن زمان روایت کرده‌ایم، عناوین اصلی اغلب از همان فرمول استاندارد پیروی می‌کنند. شما یک ساکن خزانه هستید و از خرک خود به یک سرزمین بیهوده وحشتناک فرار می کنید، کاملاً تازه و تازه با وحشت ایالات متحده پس از آخرالزمان. این یک فرمول ثابت است که حتی برنامه تلویزیونی Fallout نیز از همین الگو پیروی می کند.


با این حال، مهم نیست که یک ایده چقدر مفهوم خوبی باشد، اگر به اندازه کافی خودتان را تکرار کنید، ممکن است کهنه شود، و به نظر می رسد که طرفداران زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند Fallout 5 داستان اصلی متفاوتی داشته باشد. حساب توییتر FilmsFallout این سوال را برای عموم در توییتر مطرح کرد و پرسید که آیا ممکن است Fallout بعدی محیطی کاملاً متفاوت داشته باشد و پاسخ عمدتاً افرادی است که داستان‌های ایده‌آل خود را توصیف می‌کنند، که بیشتر آنها در Vault شروع نمی‌شوند.


طرفداران Fallout یک داستان مبدا Vault Dweller را در Fallout 5 نمی خواهند

یکی از محبوب‌ترین پیشنهادها بازی به‌عنوان یک غول است، کاری که این مجموعه تا امسال با انتشار نسخه بعدی Fallout 76 هرگز به بازیکنان اجازه انجام آن را نداد. پیشنهادات دیگر شامل شروع به عنوان عضوی از Enclave، جاه طلبانه Wastelander scavenging Vaults برای فناوری قبل از جنگ، و یک سیستم Cyberpunk 2077 است که به بازیکنان اجازه می دهد تا تاریخچه خود را انتخاب کنند و بسته به اینکه یکی دو ساعت اول بازی متفاوت باشد. انتخاب شما


همه آنها پیشنهادهای بسیار خوبی هستند، و دلیلی بر این است که اگر Fallout 5 دوباره ما را در Vault دیگری بیاندازد، مردم ممکن است ناامید شوند و در تلاش برای یافتن یک عزیز گمشده باشیم. ما می‌دانیم که داستان‌های Fallout می‌توانند بدون شروع در Vault کار کنند، زیرا Fallout 2 و Fallout: New Vegas به طور گسترده به عنوان دو تا از بهترین بازی‌های این سری در نظر گرفته می‌شوند، اما باید ببینیم که آیا Bethesda آنقدر شجاع خواهد بود که چیزی را امتحان کند. زمانی که آنها به ساخت بازی در یک میلیارد سال می رسند کمی متفاوت است. این Elder Scrolls 6 اولین نفر است که برای مدت طولانی منتظر بمانید.

بعد

مودهای پولی در برابر هر چیزی که یک بازی Bethesda باید باشد

Creation Club بار دیگر به دلایل بسیار واضح مورد انتقاد قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا